Moet zelf actief vragen om updates, communicatie gaat niet geweldig. Ik kocht een verkeerde brandblusser aangezien het plaatje niet overeen kwam met de omschrijving. Mijn fout, dus op eigen kosten retour gestuurd. Retourformulier vroeg mij om een vervangend product aan te geven, alles netjes ingevuld en verwacht dat ik hier nog een mailtje over zou krijgen (moest een beetje extra betalen). Niks vernomen, bij navragen blijkt dat ik opnieuw moet bestellen. Waarom het retourformulier dan vraagt om een vervangend product blijft een raadsel...
Heb nog niets ontvangen, dus hoe kan ik jullie dan beoordelen??
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
22 apr 2024
Beste,
Bedankt voor uw bestelling en uw beoordeling. We zien dat er vorige week donderdag contact met mijn collega is geweest betreft uw order, deze is ook donderdag verstuurd en zou vrijdag bij u worden afgeleverd.
Echter tot mijn verbazing zie ik dat de zending vorige week vrijdag niet is afgeleverd maar naar een verkeerd depot is gestuurd. De volgende dag, zaterdag 20-4, is deze naar het juiste depot gestuurd zodat deze vandaag 22-4 bij u kan worden afgeleverd. Aangezien we veel B2B klanten hebben leveren wij niet standaard op zaterdag maar de volgende werkdag.
In de track&trace is dus ook af te lezen dat het pakketje vandaag onderweg is voor bezorging aan de ontvanger.
Kunt u ons op de hoogte houden indien de zending wederom niet volgens afspraak wordt afgeleverd? We horen graag van u!
Met vriendelijke groet,
Davey
Klantenservice Betervoorbereid.nl
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.