Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nl

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.861 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Betervoorbereid.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 sep 2023
De bestelde vijf meter rol pleister van HEKA PLAST bevalt prima, zeer goed zelfs. Ook de levering verliep vlot en zonder problemen.

29 aug 2023
Moet zelf actief vragen om updates, communicatie gaat niet geweldig. Ik kocht een verkeerde brandblusser aangezien het plaatje niet overeen kwam met de omschrijving. Mijn fout, dus op eigen kosten retour gestuurd. Retourformulier vroeg mij om een vervangend product aan te geven, alles netjes ingevuld en verwacht dat ik hier nog een mailtje over zou krijgen (moest een beetje extra betalen). Niks vernomen, bij navragen blijkt dat ik opnieuw moet bestellen. Waarom het retourformulier dan vraagt om een vervangend product blijft een raadsel...

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

Snelle levering en goede kwaliteit gezien de prijs die je er voor betaald.
Snelle levering van bestelling , goede kwaliteit tegen gunstige prijs.
Snel geleverd, prima kwaliteit duidelijk met factuur.

Precies wat er beloofd wordt.

Alles klopte perfect
Goede kwaliteit
6 sep 2023

vijf meter rol pleister van HEKA PLAST

29 aug 2023
webshoporder is makkelijk geplaatst. Order is netjes geleverd. Voldoende mail contact over voortgang en lever moment.
30 aug 2023
Er werd snel op mijn emailvraag gereageerd! Vervolgens kreeg ik duidelijke uitleg hoe te bestellen en betalen, kon diezelfde dag, op mijn verzoek, het bestelde afhalen! Top service en vriendelijk personeel!
25 jul 2023
Gekregen wat ik besteld had, goed kwaliteit. Goed verpakt ook. Persoonlijk zou ik het met post.nl versturen, Nederlands bedrijf eerst, maar DLD deed het ook in 1 werk dag. alles super.
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat u tevreden bent! Normaliter verstuurden we ook via PostNL, inmiddels hebben we ze allemaal een keer gehad. Maar helaas is soms de rek eruit en is het fijn dat we kunnen afwisselen tussen (eigenlijk net zo professionele) vervoerdersbedrijven. We zijn nog maar sinds dit jaar de samenwerking aangegaan met DPD, maar gelukkig dik tevreden. Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
13 mei 2023
Prima veiligheidsbril. Past goed. Veel beter dan van de bouwmarkt. snel geleverd. En ik kon aangeven dat het in de tuin kon worden gezet. Dus ik hoefde er niet voor thuis te blijven.
9 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te vernemen dat de product zo naar wens is en dat ook de manier van bezorging is bevallen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
Snelle levering, bijna geheel volgens verwachting. Pakketje had in brievenbus gekund. ( andere review eindigend op -17 heb ik niet betaald, ivm moeilijke betaling)
17 mei 2023

Super service zoals altijd

Opnieuw een rugzak besteld en zoals altijd razendsnel geleverd! Ook klantenservice is dik in orde. Bij aankoop van medisch materiaal kom ik zeker terug.
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling. Het doet ons goed om te zien dat klanten zo blij zijn met onze service. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
Snelle levering, klein pakketje (dun), had als brievenbus pakket verstuurd kunnen worden, dan was de tijd van aflevering niet zo belangrijk
21 aug 2023
Mijn klacht over houdbaarheid materiaal werd onmiddellijk opgepakt en zelfs beter afgehandeld dan ik had voorgesteld.