Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nl

227 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.862 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Betervoorbereid.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 sep 2023
De bestelde vijf meter rol pleister van HEKA PLAST bevalt prima, zeer goed zelfs. Ook de levering verliep vlot en zonder problemen.

29 aug 2023
Moet zelf actief vragen om updates, communicatie gaat niet geweldig. Ik kocht een verkeerde brandblusser aangezien het plaatje niet overeen kwam met de omschrijving. Mijn fout, dus op eigen kosten retour gestuurd. Retourformulier vroeg mij om een vervangend product aan te geven, alles netjes ingevuld en verwacht dat ik hier nog een mailtje over zou krijgen (moest een beetje extra betalen). Niks vernomen, bij navragen blijkt dat ik opnieuw moet bestellen. Waarom het retourformulier dan vraagt om een vervangend product blijft een raadsel...

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

21 aug 2023
Prima service, snel en juist bezorgd.
KJ
Kees J.
Helenavee
28 aug 2023
zeer snel geleverd
16 dec 2023

Toppp service!

Ik heb de kiss of life besteld en reddingsdekens. Ik kreeg gelijk netjes een reactie terug dat de kleur die ik wilde hebben een levertijd had van 2 maanden. Ik kon een andere kleur kiezen op wachten. Ik koos voor een andere kleur en een dag later was alles binnen! Echt top service! Goede kwaliteit! Ik heb geen verbeter punten.
15 sep 2023
10 sep 2023
23 aug 2023
21 aug 2023
15 jun 2023
Top ervaring ondanks mijn telefoon verbinding weg viel beste service ooit gehad verder via de mail
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Kan gebeuren, gelukkig hebben we de communicatie snel opgepakt via mail. :-) Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
AM
19 sep 2023

Duidelijke website en goede kwaliteit

Duidelijke website en go4ede kwaliteit. Goede service en snelle levering. Helemaal top!
24 jul 2023
Goed geholpen bij de klantenservice vanwege een vraag over mijn bestelde artikelen!
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de klantenservice u goed heeft geholpen, altijd leuk! :-) Fijne dag! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
gemakkelijk zoeken naar wat ik nodig had. super snelle levering. zeer tevreden.
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te vernemen dat u tevreden bent. Fijne dag! :-) Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
CV
5 sep 2023
Kreeg alles keurig verpakt en wat ik ook besteld had , thuis gestuurd.
Creatieve assistentie bij een gemengde bestelling en snel ontvangen.
5 mei 2023
Nette pakketen, op tijd geleverd (zoals aangegeven op de website)
10 mei 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat de zending netjes is verpakt en ook nog is op tijd is afgeleverd. Daar zijn we onze magazijnmannen en vervoerders dankbaar voor! :-) Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
24 jun 2023
Makkelijk te bestellen veel op voorraad en goeie klante service
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat u tevreden bent met onze service en natuurlijk heel fijn dat de bestelde artikelen op voorraad waren! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
27 sep 2023

super site

grote keuze in verschillende prijssegmenten en snelle levering
11 jul 2023
snelle levering, product zoals beschreven, prijs kwaliteit ok
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn dat u tevreden bent met de door u genoemde aspecten. We staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
26 okt 2023
Zeer duidelijke site Lage prijzen Snelle verzending
30 aug 2023
Exact het product dat ik verwachtte en snelle levering