Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nl

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.861 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Betervoorbereid.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 sep 2023
De bestelde vijf meter rol pleister van HEKA PLAST bevalt prima, zeer goed zelfs. Ook de levering verliep vlot en zonder problemen.

29 aug 2023
Moet zelf actief vragen om updates, communicatie gaat niet geweldig. Ik kocht een verkeerde brandblusser aangezien het plaatje niet overeen kwam met de omschrijving. Mijn fout, dus op eigen kosten retour gestuurd. Retourformulier vroeg mij om een vervangend product aan te geven, alles netjes ingevuld en verwacht dat ik hier nog een mailtje over zou krijgen (moest een beetje extra betalen). Niks vernomen, bij navragen blijkt dat ik opnieuw moet bestellen. Waarom het retourformulier dan vraagt om een vervangend product blijft een raadsel...

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

Snelle afhandeling en levering. Geen bijzonderheden.
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
24 jul 2023
Snelheid en mogelijkheid tegen factuur te betalen.
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat de snelheid en de service naar wens zijn! :-) Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
16 jul 2023
Afspraak nagekomen, dat is tegenwoordig al heel wat
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat alles soepel is verlopen. We staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
NN
N N.
Delft
23 sep 2023
voldoet volledig aan mijn verwaching. Ga zo door.
14 okt 2023
Hele snelle levering en exact wat is bescheven
Goede productbeschrijving en snelle levering.
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat de omschrijving van de artikelen duidelijk genoeg waren en dat de bestelling snel geleverd is! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
31 aug 2023

Prima

Web-site, bestellen en levering ……. Prima
12 jul 2023
Eerlijk en niet onbelangrijk betrouwbaar.
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We staan graag voor u klaar! :-) Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
16 okt 2023
Altijd correcte levering en top service!
4 aug 2023
Snelle service, keurig verpakt, prima!
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat de zending snel geleverd is en degelijk verpakt was! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
SB
Stanley B.
Rotterdam
5 jun 2023
Snel verzonden en producten in orde.
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat de bestelling snel geleverd is en de producten ook naar wens zijn! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
10 mei 2023
Snelle levering en prima kwaliteit!
10 mei 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat goed om te vernemen dat de kwaliteit naar wens is! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
7 okt 2023
Betrouwbaar en vlotte levering.
6 jun 2023
Top service en snelle levering
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de service in orde is en u snel uw bestelling heeft ontvangen! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
vandaag besteld morgen in huis
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat de bestelling zo snel geleverd is! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
5 jul 2023
makkelijk en snel geregeld.
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijne dag! :-) Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
MH
Michiel H.
Hilversum
27 jul 2023
snel - doen wat ze beloven
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat we onze beloftes zijn nagekomen! :-) Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
26 jun 2023
De service is uitstekend!
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat de service naar wens is! :-) Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
30 sep 2023
Zeer snelle afwikkeling