Enveloppe Nederland- Logo - Beoordelingen

Enveloppe Nederland

131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden494 beoordelingen in totaal

16 jun 2023
Bij de enveloppen werd de binnenmaat gegeven maar dit bleek de buitenmaat te zijn. Daardoor waren de enveloppen onbruikbaar om ze te gebruiken voor het doel dat ik er voor had. Dit is echter géén Nederlands bedrijf, levering gaat vanuit buitenland en terugsturen moet naar Spanje. De verzendkosten zijn dan zo hoog dat het echt kolder was om de foute enveloppen terug te sturen. Na wat doorvragen bij de klantenservice wilden ze wel tegemoet komen door bij mijn volgende order de verzendkosten voor hun rekening te nemen. Een vriendelijk gebaar maar heb toch maar besloten om de foute enveloppen te houden en nieuwe te bestellen. Bij dezelfde shop dat wel want de kwaliteit van de enveloppen is verder prima.

9 jun 2023
Niet netjes verpakt, niet representatief voor mijn klant, dus nieuwe verpakking moeten regelen. Daarnaast kwam mijn order uit het buitenland, niet duurzaam wat mijn klant niet had gewild en de (eigenlijk) gewenste enveloppen bleken na bestel proces niet voorradig, telefonisch helpdesk niet bereikbaar. Mail verkeer was goed verder.

Beoordelingen voor Enveloppe Nederland

SS
Sadik S.
Enschede
Snel verzonden, aan te raden!
6 jan 2024
mooie envloppie en snelle levering
EV
E v.
Haarlemmermeer

Laat besteld, maar toch verzonden!!

Ik plaatste de bestelling op 29 december en ondanks dat het na 15 uur was hebben jullie het toch kunnen versturen en kreeg ik het 3 januari al binnen!
IV
Ihlja V.
Eindhoven
Snelle service!
Zeer snelle levering, voldoet aan verwachtingen
31 dec 2023
25 dec 2023
Snelle accurate service

Ruime keuze, snelle levering en status verzending

Ruime keuze, snelle levering en je wordt op de hoogte gehouden van de status en aflevertijd van je bestelling.
Komt vanuit Spanje waardoor bezorging veel langer op zich laat wachten dan voorgesteld. Product vorige week besteld maar nog niet ontvangen
Prima website, makkelijk bestellen en snelle levering
Vlotte en verzorgde levering van het bestelde
snelle service

prima

het duurde iets langer voor ze er waren, maar het zijn prima enveloppen
Duidelijke site en goede levering.
Goed materiaal en snelle levering.
Ze leveren een goed product en ook binnen de tijd die ze beloven. Maar ze zijn moeilijk bereikbaar alleen via de mail en de track en tracé code is in het Spaans en herkende onze postcode niet. Dus was het allemaal niet zo duidelijk.
Zeer goede prijs/kwaliteit en snelle levering.
DV
Diana V.
Nijmegen
Snelle levering, zien er netjes uit