Enveloppe NederlandBeoordelingen

: 61Goed

Enveloppe Nederland- Logo - Beoordelingen
Enveloppe Nederland- Logo - Beoordelingen

Enveloppe Nederland - Beschrijving

Uw nr. 1 enveloppenwinkel: enveloppen kaftpapier, papieren enveloppen en veel meer!
Enveseur S.L.

Beoordelingen voor Enveloppe Nederland

4.27/5.00

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Enveloppe Nederland

bedankt voor de snelle service, kwaliteit uitstekend kom zeker terug. P.Reijs
Mijn bestelde product was niet op voorraad bleek achteraf. Dit werd helaas niet medegedeeld. Na twee weken contact opgenomen met de vraag, of mijn bestelling al onderweg was. Deze was niet op voorraad werd gezegd. Jammer dat je er dan zelf achteraan moet en bij zwijgen er dus niets gebeurd... Uiteindelijk was de service, bezorging en het product prima.
Ik heb product geretourneerd , bevestiging van enveloppe.nl ook gekregen, maar nog steeds geen geld terug.
Prima!
Supersnelle levering van mooie kwaliteit enveloppen voor een redelijke prijs.
Goede levering snel
Heel lang moeten wachten, niet op de hoogte gehouden, een track en tracé waar niets van klopte, bij aankomst de verpakking helemaal beschadigd en dus ook het product kortom zo’n beetje alles was teleurstellend
ik bestelde kleine enveloppen maat visite kaartje ik bestelde 2 pakjes a 50 stuks.... ik kreeg 2 enveloppen uit Spanje Ik was dus niet tevreden!
Goed product, service goed. Bij niet leverbaar zijn van gekozen item een passend alternatief aangeboden. Levering goed, echter foutief adres op het label gezet (ontbreken van huisnummer). Dit opgelost doordat ze met de pakketservice contact op hebben genomen. De service is goed en persoonlijk.
Alles super snel geleverd. Prima verzorgd
Goed voor elkaar hoor
prima levering
Goede enveloppe en snel bezorgd.
was een zeer snelle levering.
400 enveloppen in een doos van 100 bij 50 bij 30 cm. is wel een beetje overdreven.
Prima enveloppen en prima levertijd (ondanks COVID en ondanks kerst drukte!)
Helaas bestelling tot op heden niet ontvangen. Dus kan ik beter geen verdere beoordeling geven.
Vooral erg tevreden over de snelle en correcte levering. De beloofde levering binnen 2 werkdagen heeft Enveloppe Nederland waar gemaakt.
Doen wat ze zeggen, dat is voor Enveloppe Nederland, heel normaal. Bijzonder......toch ?
Prima nette enveloppen, laat ik dat voorop stellen. Wel jammer dat de organisatiestructuur (en daardoor de orderafhandeling, facturering en levertijd) niet duidelijker vooraf wordt gecommuniceerd. Wij waren in elk geval op het verkeerde been gezet toen er ineens emails binnen kwamen van enveseur.sl i.p.v. enveloppen.nl. Wij dachten meteen aan fishing i.p.v. serieuze emails.