debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl

145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.162 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2014
debouwmarktshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

23 nov 2023
22 nov 2023

Topservice bezorging !

Levering voor moeilijke centrumlocatie perfect afgestemd met mij als ontvanger. Spullen kwamen in goede conditie aan en bezorger hielp ook even mee met spullen droog binnen te krijgen.
Perfecte service, communicatie is zeer goed. Ik miste 2x een vrij en bezet voor de toiletten. Die werden meteen opgestuurd. Super! Op naar de volgende.
JH
Joost H.
IJmuiden
Goede service. Prettig telefonisch contact om mijn vragen door te nemen en goed mee gedacht en advies gegeven. Spullen zijn snel en netjes bezorgd.
11 nov 2023
Betrouwbaar en behulpzaam.
9 nov 2023
Snelle communicatie en levering. Blij met de gevelplanken 👍
9 nov 2023
Het contact was goed maar ik vind "transport in overleg met de klant" matig. Overleg is er maar is weinig keus
2 nov 2023
Prima communicatie en snelle zorgvuldige levering.
1 nov 2023
snel en competent personeel, scherpe prijzen
27 okt 2023
26 okt 2023

Super in contact en meedenken, klantvriendelijk

Telefoon opnemen, meedenken, mail snel beantwoorden, zelfs terugbellen bij twijfel over de order!! Geweldig
19 okt 2023
De vriendelijke service
18 okt 2023
16 okt 2023
Bezorging erg goed met behulpzame chauffeur. Korte levertijd. Hulde
Antwoord van debouwmarktshop.nl
Leuk te horen! Bedankt en veel succes met klussen!
14 okt 2023
Bezorger was niet echt vriendelijk. Wilde bestelling in eerste instantie aan de weg neerleggen en niet 20 M verderop in de voortuin.
Antwoord van debouwmarktshop.nl
Wat vervelend te lezen, we hebben dit opgepakt om in de toekomst te voorkomen. We hebben je gebeld en gemaild om dit nog even met je te bespreken maar we kregen helaas geen contact. Bel ons gerust nog even terug. Groet Linsey.
Super fijne proactieve communicatie!
7 okt 2023
10 okt 2023
Hier ging het even mis met de Skantrae deuren. De levering werd door logistieke redenen verschoven qua planning en de planning was nu net een belangrijke factor. Onze excuses hiervoor, dit vinden we erg vervelend. We hopen nog in contact met je te komen om e.e.a. te bespreken en je wat leuks aan te bieden.
6 okt 2023

goede aftersales

ondanks dat de leverdatum iedere keer opschuift wordt er samen naar een oplossing gezocht
28 sep 2023
Erg goede service, snelle reactie op vragen.