debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.166 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2014
debouwmarktshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

8 aug 2023
6 aug 2023
Ontzettend goede service. Duidelijke afspraken die ook nagekomen worden en ik heb met name de zeer persoonlijke aanpak heel erg gewaardeerd.
6 aug 2023
Snelle levering en goede communicatie. Ze checkten nog extra of we de juiste deur hadden besteld voor ze het gingen verzenden. Deur kwam wel half uur later dan het aangegeven tijdsblok, maar dat kan gebeuren. We hadden de deur 5 dagen na het bestellen in huis, bij andere sites zou het weken duren.
2 aug 2023
20 jul 2023
19 jul 2023
13 jul 2023
Perfecte service! Zo vriendelijk, kundig en snel geholpen, dat maak je nog zelden mee. Heel blij met onze nieuwe deuren ook. Bedankt!
30 jun 2023
Bestellen via de website was makkelijk en de levering was goed geregeld met persoonlijk contact met de chauffeur vooraf.
29 jun 2023
Professionele advies
8 jun 2023

Goederen zijn uitverkocht (deuren) maar al wel betaald

Goederen zijn uitverkocht (deuren). Levering duurt nog 3 maanden, maar ik heb al wel de aanschafkosten moeten betalen bij de bestelling.
Antwoord van debouwmarktshop.nl
29 jun 2023
We hebben inderdaad wat uitdagingen met geluidwerende en brandwerende deur-kozijn-sets. Onze excuses hiervoor. De overige deuren zijn over het algemeen gewoon leverbaar gelukkig. In het geval van geluid- en brandwerende deuren is de aanvoer landelijk minimaal, we verwachten dat dit na de zomer weer op normaal niveau is. Bedankt voor je geduld in deze, we geven je een update zodra we goed nieuws ontvangen.
2 jun 2023
Snelle, correcte levering.
23 mei 2023

Prima service.

Goed advies. Correcte afhandeling en informatie over de bestelling.
17 mei 2023
Levering uitstekend. Prima geregeld
14 mei 2023
netjes en op afspraak geleverd