Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
4 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Verlenging van Virusscan is niet duidelijk, prijs is prima, bij Norton lopen 2 abonnementen langs elkaar, ook hun eigen verleng prijs !!! Deze loopt automatisch door, als je niet Allert bent, heb de Helpdesk moeten bellen van Norton om dit om te zetten naar het abonnement van Goedkoopste Antivirus,
Dit loopt langs elkaar ??
Norton 360 Deluxe voor 5 devices besteld. Op de productpagina werd aangegeven 6 devices voor dezelfde prijs, Echter het product is gewijzigd.
Binnen 1 uur refund gevraagd of toch een nieuwe code Norton 360 Deluxe voor 5 devices maar beide zijn geweigerd.
Waar blijft hun (op hun website) vermelde 3 keiharde beloftes:
- Laagste prijs garantie
- bestelling standaard verzekerd
- Niet goed, geld terug
Een nieuwe product rechtstreeks bij Norton gekocht en een klacht bij Norton aangemeld.
Ik heb een bericht gestuurd van herroeping plicht maar niets meer vernomen
Beoordeling melden
Antwoord van Goedkoopste Antivirus
14 aug 2024
Hallo Harry,
Ik heb het even voor je nagekeken.
We hebben je op 21-07-2024 onderstaand antwoord gestuurd.
We vinden het jammer dat je niet tevreden bent met je bestelling. We kunnen jouw bestelling helaas niet retournemen of terugbetalen. We leggen je graag uit waarom dit niet mogelijk is.
Je hebt een product gekocht dat werkt met een speciale code. Deze code kun je vinden in je account op onze website. Met deze code kun je het product activeren en gebruiken. Je kunt zelf kiezen wanneer je dat doet, want de code blijft altijd geldig.
Op 20-07-2024 om 15:46 uur heb jij de code gekregen. Dat betekent dat je het product te allen tijde kunt gebruiken. Daarna kun je het product helaas niet meer terugsturen, omdat we niet kunnen controleren of je de code al hebt gebruikt of nog gaat gebruiken.
Dit is een regel die geldt voor alle producten die werken met een code. Voordat je je bestelling definitief maakt vragen we je akkoord te gaan met deze regel en krijg je de mogelijkheid de volledige retourvoorwaarden te lezen. Zo weten we zeker dat je op de hoogte bent van deze regel. Toen je je bestelling plaatste ben je akkoord gegaan met de retourvoorwaarden.
De retourvoorwaarden zijn bij de wet geregeld. Je kunt hier meer over lezen op onze pagina Retourvoorwaarden. Je kunt ook kijken naar het Burgerlijk Wetboek, waar artikel 7:46d lid 4c over jouw situatie gaat. Of naar de pagina van de Consumentenbond over online en telefonische aankopen.
We hopen dat je dit begrijpt en dat je toch plezier hebt van je aankoop. Als je hulp nodig hebt bij het installeren of gebruiken van het product, dan staan we voor je klaar. Je kunt ons altijd een bericht sturen via de mail op onze website. We helpen je graag verder.
4 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Norton 360 Deluxe voor 5 devices besteld. Op de productpagina werd aangegeven 6 devices voor dezelfde prijs, Echter het product is gewijzigd.
Binnen 1 uur refund gevraagd of toch een nieuwe code Norton 360 Deluxe voor 5 devices maar beide zijn geweigerd.
Waar blijft hun (op hun website) vermelde 3 keiharde beloftes:
- Laagste prijs garantie
- bestelling standaard verzekerd
- Niet goed, geld terug
Een nieuwe product rechtstreeks bij Norton gekocht en een klacht bij Norton aangemeld.
Beoordeling melden
Antwoord van Goedkoopste Antivirus
5 mrt 2024
Beste Klant,
We vermelden duidelijk op onze website dat als je kiest voor de upgrade van 5 naar 6 apparaten dat je dan een ander product krijgt. Zodra je daarna de product codes hebt ingezien kunnen wij deze onmogelijk terugnemen. Je hebt immers toegang gekregen tot deze product codes en dus kunnen wij deze onmogelijk opnieuw verkopen.
Onze niet goed, geld terug garantie is iets waar we helemaal achterstaan.
Deze houdt in:
Ontvang je een licentie van ons die niet werkt? Neem dan contact met ons op, laat zien dat je alle stappen die nodig zijn om de software te activeren juist hebt uitgevoerd en stuur ons de foutcode / foutmelding. We geven onszelf 1 kans om de fout op te lossen. Bijv. met een nieuwe licentie. Lukt dat niet, dan mag je ons vragen om het aankoopbedrag terug te storten.
Het actieveren is echt een drama en aan de hulp.heb je niks
Beoordeling melden
Antwoord van Goedkoopste Antivirus
2 jan 2024
Op onze website hanteren we een laagste prijsgarantie. Om deze garantie te kunnen bieden sturen we aan op zelfredzaamheid. Doordat we de laagste prijs garanderen is ondersteuning tijdens de installatie en activatie niet bij de prijs inbegrepen. We voorzien je altijd van alle basisinformatie zoals de activatiecode, de activatielink en het installatiebestand. Daarna is het aan jou om deze licentie te activeren, te downloaden en te installeren.
We kunnen ons goed voorstellen dat je tijdens het activeren van de code of tijdens het installeren van de software ergens tegenaan loopt of dat je hierover vragen zult hebben. Dan is het goed om te weten dat je hiervoor altijd contact mag opnemen met de fabrikant van de software. Dit betekent echter niet dat we helemaal geen service verlenen! Integendeel zelfs, we zullen je altijd zo goed mogelijk op weg helpen, zodat jezelf deze situatie kunt oplossen of zelf de installatie kan verzorgen. Het blijft echter jouw verantwoordelijkheid om te zorgen voor een succesvolle activatie.
15 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Je moet een abonnement nemen je kan niet voor 1 jaar betalen
Beoordeling melden
Antwoord van Goedkoopste Antivirus
16 nov 2023
Beste Steven, bedankt voor je recensie. Zoals je hebt gezien vraagt Norton tijdens de activatie van je licentie om betaalgegevens. Ik leg je graag uit waarom dit gebeurt, wat de achterliggende reden is en wat dit voor je betekent.
Allereerst dit om je gerust te stellen: maak je geen zorgen, Norton gaat niet meteen geld van je rekening afschrijven nadat je je bankgegevens hebt ingevuld. Je betaalt ook niet dubbel voor je aankoop: je hebt je licentie bij ons gekocht, daarvoor aan ons betaald en daar blijft het bij. Je gaat niet nog een keer aan Norton betalen, dat garandeer ik je.
In de huidige tijd, met steeds verdere en complexe ontwikkelingen op het gebied van digitale bedreigingen en privacy issues, is het belangrijk dat je apparaten voorzien blijven van optimale en actuele beveiliging die meegaat en inspeelt op de laatste trends en bedreigingen. Door je licentie automatisch door Norton te laten verlengen als deze is afgelopen zorg je hiervoor: alle apparaten waarop je Norton hebt geïnstalleerd blijven zo van een werkende beveiliging voorzien en jij hoeft je nergens meer zorgen over te maken. Zo weet je zeker dat je geen risico loopt op onbeschermde apparaten, en blijven je privégegevens en bestanden beveiligd.
Voor deze automatische verlenging vraagt Norton om je bankgegevens zodat ze, als je licentie afloopt, deze voor je kunnen verlengen. Ongeveer een maand voordat ze je licentie gaan verlengen brengen ze je hiervan op de hoogte. Je weet dus altijd waar je aan toe bent. Wil je geen automatische verlenging, en ga je liever handmatig je licentie verlengen? Geen enkel probleem! Na de activatie van je productsleutel kan je in je Norton account de automatische verlenging uitzetten en als je wilt ook je bankgegevens verwijderen. Norton zal dan niet na afloop van je licentie deze verlengen en geen geld van je bankrekening afschrijven.
Ik zal de instructies voor het beheren van je Norton account naar je mailen zodat je precies weet wat je moet doen. Mocht je nog vragen hebben laat het dan vooral weten. We helpen je graag!
29 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
te moeilijke installatie, die je zelf moet uitzoeken.
Beoordeling melden
Antwoord van Goedkoopste Antivirus
4 dec 2023
Op onze website hanteren we een laagste prijsgarantie. Om deze garantie te kunnen bieden sturen we aan op zelfredzaamheid. Doordat we de laagste prijs garanderen is ondersteuning tijdens de installatie en activatie niet bij de prijs inbegrepen. We voorzien je altijd van alle basisinformatie zoals de activatiecode, de activatielink en het installatiebestand. Daarna is het aan jou om deze licentie te activeren, te downloaden en te installeren.
We kunnen ons goed voorstellen dat je tijdens het activeren van de code of tijdens het installeren van de software ergens tegenaan loopt of dat je hierover vragen zult hebben. Dan is het goed om te weten dat je hiervoor altijd contact mag opnemen met de fabrikant van de software. Dit betekent echter niet dat we helemaal geen service verlenen! Integendeel zelfs, we zullen je altijd zo goed mogelijk op weg helpen, zodat jezelf deze situatie kunt oplossen of zelf de installatie kan verzorgen. Het blijft echter jouw verantwoordelijkheid om te zorgen voor een succesvolle activatie.