Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
4 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Verlenging van Virusscan is niet duidelijk, prijs is prima, bij Norton lopen 2 abonnementen langs elkaar, ook hun eigen verleng prijs !!! Deze loopt automatisch door, als je niet Allert bent, heb de Helpdesk moeten bellen van Norton om dit om te zetten naar het abonnement van Goedkoopste Antivirus,
Dit loopt langs elkaar ??
Norton 360 Deluxe voor 5 devices besteld. Op de productpagina werd aangegeven 6 devices voor dezelfde prijs, Echter het product is gewijzigd.
Binnen 1 uur refund gevraagd of toch een nieuwe code Norton 360 Deluxe voor 5 devices maar beide zijn geweigerd.
Waar blijft hun (op hun website) vermelde 3 keiharde beloftes:
- Laagste prijs garantie
- bestelling standaard verzekerd
- Niet goed, geld terug
Een nieuwe product rechtstreeks bij Norton gekocht en een klacht bij Norton aangemeld.
Norton 360 Deluxe voor 5 devices besteld. Op de productpagina werd aangegeven 6 devices voor dezelfde prijs, Echter het product is gewijzigd.
Binnen 1 uur refund gevraagd of toch een nieuwe code Norton 360 Deluxe voor 5 devices maar beide zijn geweigerd.
Waar blijft hun (op hun website) vermelde 3 keiharde beloftes:
- Laagste prijs garantie
- bestelling standaard verzekerd
- Niet goed, geld terug
Een nieuwe product rechtstreeks bij Norton gekocht en een klacht bij Norton aangemeld.
Beoordeling melden
Antwoord van Goedkoopste Antivirus
5 mrt 2024
Beste Klant,
We vermelden duidelijk op onze website dat als je kiest voor de upgrade van 5 naar 6 apparaten dat je dan een ander product krijgt. Zodra je daarna de product codes hebt ingezien kunnen wij deze onmogelijk terugnemen. Je hebt immers toegang gekregen tot deze product codes en dus kunnen wij deze onmogelijk opnieuw verkopen.
Onze niet goed, geld terug garantie is iets waar we helemaal achterstaan.
Deze houdt in:
Ontvang je een licentie van ons die niet werkt? Neem dan contact met ons op, laat zien dat je alle stappen die nodig zijn om de software te activeren juist hebt uitgevoerd en stuur ons de foutcode / foutmelding. We geven onszelf 1 kans om de fout op te lossen. Bijv. met een nieuwe licentie. Lukt dat niet, dan mag je ons vragen om het aankoopbedrag terug te storten.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.