violethamden.com/nl- Logo - Beoordelingen

violethamden.com/nl

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden212 beoordelingen in totaal

26 nov 2023
Pakket kwam snel. Product ziet er prachtig uit en mooi ingepakt. Weinig op aan te merken, behalve dat het door een ander bedrijf werd verzonden (BrandField). Dit is verwarrend voor de consument, vooral, kan ik me voorstellen, als je bij verschillende winkels hebt besteld en moet achterhalen wat "BF" is.

Leider nicht auf die schlechten Bewertungen gehört.. Die Verschlüsse und Ösen an der bestellten Tasche waren im Internet Gold dargestellt. Bei mir waren sie dann dunkel verfärbt und das sieht demnach ziemlich minderwertig aus. Ich wollte Kontakt mit dem Kundenservice bezüglich der Retoure aufnehmen, da ich es nicht einsehe fast 5€ Versandkosten zu zahlen. Der Kundenservice meldet sich allerdings nicht zurück.

Beoordelingen voor violethamden.com/nl

Alles top verlopen met bestellen en bezirgen!
8 nov 2023

De bezorging was heel vlot en keurig…

De bezoeging was heel vlot en keurig verpakt.
9 nov 2023
Hartelijk dank voor je positieve review! Het doet ons goed te lezen dat je tevreden bent met de vlotte bezorging en de zorgvuldige verpakking van je bestelling. We streven ernaar om elke aankoopervaring soepel en aangenaam te maken. Geniet van je aankoop en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen! ^HJ
De bestelling en levering is heel correct!
Antwoord van violethamden.com/nl
Dat is geweldig om te lezen! We zijn blij dat je tevreden bent met de bestelling en de levering, en dat alles correct is verlopen. Als je in de toekomst meer bestellingen plaatst of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen. Bedankt voor je positieve feedback! 📦🌟 ^HJ
11 jul 2023
Mooie verpakking, snelle levering. Top!

Leuke producten

Duidelijke site en snelle verzending
22 nov 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te lezen dat je onze website duidelijk vond en dat de verzending snel was. We doen ons best om het winkelen en verzendproces zo soepel mogelijk te laten verlopen. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om te helpen! ^HJ
26 sep 2023
Snelle levering. Netjes verpakt. Top!
28 sep 2023
Dat klinkt als een goede ervaring met de levering van je bestelling. Snelle en nette levering is altijd positief, omdat het je het plezier van het ontvangen van je producten vergroot. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt over je bestelling of iets anders, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Veel plezier gewenst met je aankoop! ^HJ

helemaal top!

snelle verzending en mooie sieraden!
26 dec 2023
Dat is geweldig om te horen! We zijn blij dat je bestelling snel is verzonden en dat je tevreden bent met de mooie sieraden. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we blijven ons inzetten om kwaliteitsproducten en een snelle service te bieden. Als je in de toekomst nog meer sieraden wilt bestellen of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Bedankt voor je positieve feedback! ^HJ
24 aug 2023
Snelle verzending en mooi product
25 aug 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn erg blij dat je tevreden bent met zowel de snelle verzending als het mooie product dat je van ons hebt ontvangen. Ons doel is om je de best mogelijke winkelervaring te bieden, en het is geweldig om te lezen dat we daarin zijn geslaagd. Mocht je in de toekomst nog meer items nodig hebben, aarzel dan niet om terug te komen. We kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn! ^HJ
Snel en makkelijk te bestellen
26 dec 2023
Dank je wel voor je feedback! We waarderen het dat je de bestelervaring bij ons als snel en makkelijk hebt ervaren. We doen ons best om het online winkelen voor onze klanten zo moeiteloos mogelijk te maken. Als je in de toekomst nog meer wilt bestellen of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We blijven ons inzetten voor een gebruiksvriendelijke service en hopen je snel weer van dienst te zijn! ^HJ
1 jul 2023
Mooie Oorbellen Helemaal Top
snelle en correcte levering
Zeer mooie kwaliteit tas.
Antwoord van violethamden.com/nl
Het is geweldig om te lezen dat je zeer tevreden bent met de kwaliteit van de tas! We streven er altijd naar om onze klanten hoogwaardige producten te bieden. Als je in de toekomst meer tassen wilt bestellen of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om je te helpen en willen ervoor zorgen dat je tevreden blijft met je aankopen bij ons. Bedankt voor je positieve feedback! ^HJ
DC
Danielle C.
Rotterdam
Nette levering mooie tas!
Antwoord van violethamden.com/nl
Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn verheugd om te lezen dat je tevreden bent met de levering en de kwaliteit van de tas. Ons doel is om onze klanten hoogwaardige producten te bieden en een uitstekende service te leveren. Als je in de toekomst nog meer tassen of andere producten wilt bestellen, staan we klaar om je te helpen. Geniet van je mooie tas! ^HJ
16 dec 2023
Gewoon fantastisch
26 dec 2023
Dank je wel voor je fantastische reactie! We zijn zo blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Klanttevredenheid is voor ons van groot belang, en we waarderen je steun en positieve feedback enorm. Als er iets is waar we je in de toekomst mee kunnen helpen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We blijven ons inzetten om je de best mogelijke ervaring te bieden. Nogmaals bedankt! ^HJ
HA
14 jun 2023
Top.
Snel
Antwoord van violethamden.com/nl
Dank je wel voor je 5-sterrenbeoordeling! We waarderen het zeer en staan altijd klaar om je te helpen als je weer bij ons wilt bestellen. Mooie dag toegewenst! ^HJ
7 jan 2024
30 dec 2023