haag-heg.nl

221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.122 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2017
haag-heg.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mooie planten en precies volgens verwachting! aantal planten hadden toch wat transportschade dat is wel jammer..moment van confirmatie welke dag en tijdsblok de planten geleverd worden is kort zodat lastig te plannen met andere werkzaamheden

Onze bestelling zou op donderdag of vrijdag geleverd worden. Op vrijdagochtend ontvingen we bericht dat de bestelling die ochtend tussen 07:40 en 09:40 bezorgd zou worden. Later kregen we een bericht dat de bestelling tussen 09:34 en 11:34 bezorgd zou worden. Mijn buurman en ik hadden beiden vrij genomen om de haag die middag te planten. Om 14: 30 was de haag nog niet bezorgd en heb ik contact opgenomen met Haag-Heg. De dame die ik aan de telefoon kreeg vertelde dat ze contact op zou nemen met de transporteur en dat die mij terug zouden bellen. Om 16:00 was er nog steeds géén haag geleverd en was ik ook niet terug gebeld, dus belde ik zelf maar weer. In eerste instantie kreeg ik géén gehoor. Om 16:23 lukt het om iemand van Haag-Heg aan de telefoon te krijgen. De dame gaf hierop aan dat ze nogmaals met de transporteur zou bellen en dat zij mij zo persoonlijk terug zou bellen. Om 17:41 heb ik nogmaals gebeld met Haag-Heg maar ze waren niet meer bereikbaar. De zaterdag erop heb ik nogmaals gebeld maar het bedrijf was gesloten. Op de dinsdag erna werd ik tijdens mijn werk gebeld dat de chauffeur voor mijn deur stond om de haag af te leveren. Die avond hebben we na onze werkdag de haag nog geplaatst. De haag is 6 dagen onderweg geweest en heeft in die periode overduidelijk géén water gekregen. De haag was dan ook erg uitgedroogd en heeft veel blad laten vallen. Ook enkele dagen erna valt er er nog blad vanaf. De medewerker van Haag-Heg heeft niet meer terug gebeld. Ook wordt er niet gereageerd op de klacht die ik per mail heb ingediend. We hopen dat de haag nog hersteld. Dit bedrijf zullen we zeker niet aanbevelen gezien het feit dat zij hun afspraken niet nakomen.

Beoordelingen voor haag-heg.nl

Mooi op tijd geleverd, duidelijke instructies, zorgvuldig verpakt
28 apr 2024
Netjes geleverd,goed verpakt en mooie plantjes. Wat wil je meer?
17 mei 2024
Goedemiddag, Wij bedanken u voor u beoordeling. Geniet van de planten en de zon. Haag&Heg
24 apr 2024

Komen beloftes na

Snelle levering. Duidelijke communicatie. Maakt belofte waar.
23 apr 2024
Prima kwaliteit mooie planten zeer verzorgde aanlevering 👍🏻
Super fijn, bedankt voor uw melding
Degelijk afgeleverd en mooie coniferen binnen gekregen!

Top Service

Kwalitatief super, goede instructies erbij vermeld!
Goedemiddag, wij danken u voor uw beoordeling, geniet van de planten. Haag&Heg
19 apr 2024
Goede kwaliteit planten en goede aflevering.
7 apr 2024
Correcte levering en mooie planten
Antwoord van haag-heg.nl
Hallo, Bedankt voor de leuke reactie, geniet van de planten. Haag&Heg
29 apr 2024
Prima levering, gezonde planten.
20 apr 2024
Snel en netjes