haag-heg.nl

173 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden983 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov. 2017
haag-heg.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 okt. 2023
Mooie planten en precies volgens verwachting! aantal planten hadden toch wat transportschade dat is wel jammer..moment van confirmatie welke dag en tijdsblok de planten geleverd worden is kort zodat lastig te plannen met andere werkzaamheden

8 mrt. 2023
Communicatie is zeer slecht. Ik heb een mail in het Duits gehad over hoe de bomen te plaatsen en te onderhouden. Op mijn vraag of deze ook in het Nederlands beschikbaar was heb ik geen reactie gehad. De bezorging was gepland op donderdag 9 of vrijdag 10 maart, maar zonder enkele vooraankondiging stond de chauffeur woensdag 8 al op de stoep en was er uiteraard niemand thuis. Gelukkig was de chauffeur wel capabel en heeft de bomen netjes op de oprit geplaatst

Beoordelingen voor haag-heg.nl

3 feb. 2024
mooie volle bomen en op tijd geleverd, perfecte behandeling van mijn bestelling

Top

Vanaf bestelling tot en met levering en zelfs after service; alles was top!
29 jan. 2024
20 dec. 2023

Top leverancier

Bestelde kwaliteit en hoeveelheid op tijd geleverd. Zeer tevreden met het resultaat. Dit was de 2e keer dat wij wat bij hun besteld hebben. Ook de 1ste keer waren wij zeer tevreden.
26 nov. 2023
Goed verpakte aflevering met handvatten. Ik had wel graag het gewicht van zo'n drieling geweten
28 nov. 2023
Goedemiddag, Fijn om te lezen dat u tevreden was, had ons even gebeld dan hadden wij u graag antwoord gegeven. Met Vriendelijke groet Haa&Heg
23 nov. 2023
sterk verbeteren: aangeven wanneer de planten worden geleverd.
28 nov. 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de feedback, we gaan er zeker werk van maken. Haag&Heg
28 nov. 2023
Matige communicatie over aflevering maar goeie chauffeur!
29 nov. 2023
Goedemorgen, We proberen altijd op tijd te laten weten wanneer we leveren , soms gaat dat niet helemaal goed, maar fijn om te horen dat u bij met met de planten.
ES
Eric S.
Heverlee
30 nov. 2023

Topkwaliteit plantgoed

Snelle levering, stevige planten
1 dec. 2023
Goedemorgen, Leuk dat u tevreden bent, geniet van de planten. Haag&Heg
24 nov. 2023
goede planten snel geregeld
Goedemiddag, Bedankt voor het mooie compliment. Haag&Heg
29 nov. 2023
27 nov. 2023
26 nov. 2023

Boos

Allereerst: zorg dat je direct bij de bestelling de informatie geeft en niet 4 dagen na de bezorging!!! Ten tweede zou je eens kunnen reageren als je een klacht krijgt. Ik heb een hele middag keihard gewerkt en kan nu verwachten dat alles dood is. Alle tijd en geld voor niks. Schandalig slecht, bah!
28 nov. 2023
Goedemiddag, We willen u graag helpen met uw klacht. U mag ons een mail sturen naar mail adres info@Haag-Heg.nl, dan gaan we u zo snel mogelijk verder helpen en een oplossing zoeken. Met vriendelijke groet Haag&Heg
9 dec. 2023
Planten niet geleverd op afgesproken dag, slechte informatie voorziening en nog steeds mijn geld niet terug
12 dec. 2023
Goedemorgen, Als u ons even een mail stuurt met het bestelnummer erbij , kunnen we kijken wat er aan de hand is en natuurlijk een oplossing voor u zoeken. Haag&Heg
23 okt. 2023

Mooie planten en precies zoals we hadden verwacht

30 okt. 2023
Bomen zagen er goed uit prima verpakt alleen veel onduidelijk over de levering Zou van tevoren te horen te krijgen welke specifieke dag er geleverd zou worden. echter werd ik pas op de hoogte gesteld wanneer de chauffeur al in de straat stond Niet heel handig dus ..
7 nov. 2023
We hadden 50 laurier-hegplanten besteld. Deze zijn precies op de goede bezorgtijd geleverd en waren netjes 'verpakt' in een groot houten krat. Prachtige sterke planten, top!
28 nov. 2023
Goedemiddag, wat leuk om uw reactie te lezen, en ze staan er prachtig bij. Haag&Heg
4 nov. 2023
Keurige levering op pallet, de haagplanten stonden stevig bijeen gegord op een pallet. Duidelijke plantinstructies. Mooie kwaliteit van de haagplanten ook!
28 nov. 2023
Goedemiddag, Fijn dat u blij bent met de levering, geniet van de planten. Haag&Heg
27 okt. 2023
De Portugese laurier werd netjes afgeleverd op een pallet. Zitten nu al ruim een week in de grond. Planten zien er goed uit.
RC
Roger C.
Maillen
27 okt. 2023
Belles plantes mais la livraison n' est pas effectuée dans la semaine prévue sans mais ou téléphone.
12 nov. 2023
Gemakkelijk te bestellen, er worden vooraf nog plant tips gestuurd. Hiernaast nette levering.
28 nov. 2023
Goedemiddag, Leuk om uw reactie te lezen, geniet van de planten en bij vragen mag u ons bellen of mailen. Haag&Heg