haag-heg.nlBeoordelingen

5071 RH Udenhout

Beoordelingen voor haag-heg.nl

4.43/5.00

190 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Overzichtelijk en ruim aanbod planten van onze keuze. (Laurier) - Eenvoudig te bestellen en te betalen. - Prettige en duidelijke communicatie met medewerkers. - Korte levertijd en de geleverde planten zijn prima. - Plant instructie in separate mail ontvangen voor de levering. Top! Enige verbeterpunt: Levering door externe vervoerder was mogelijk op donderdag of vrijdag. - Donderdag niets gehoord en wisten daardoor niet waar we aan toe waren. Advies: bel of bevestig per mail op woensdagavond of er op donderdag of vrijdag geleverd wordt. Vervoerder heeft de pallet met planten tot voor onze deur gebracht ondanks dat hij er niet kon komen met z'n vrachtwagen. Tevens ons getipt om de planten direct water te geven i.v.m. de lange reis. Perfecte service.
Antwoord van haag-heg.nl
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij proberen er alles aan te doen om u van zoveel mogelijk informatie te voorzien. Wij hebben de afspraak dat de chauffeurs u voordat ze leveren bellen. Vaak is dat op de dag van levering, wij zullen u advies bespreken met de transporteur om te kijken dat wij dit proces nog kunnen verbeteren. Graag bedanken wij u voor deze zeer positieve beoordeling en de tijd en moeite die u ervoor genomen heeft. Met vriendelijke groet, Haag & Heg
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Ruin 5 weken voor levering heb ik de order nauwkeurig telefonisch doorgesproken, de bestelling via de webshop geplaatst en de betaling voldaan. Een week voor levering moest ik via een blanco e-mail met bijlage vernemen dat de levering een week later zou plaatsvinden. Gezien onze planning (andere leveringen, hovenier, tuinman) kwam ons dit niet goed uit. De klantenservice is niet echt (echt niet) servicegericht. Sandra: "Zucht... u kunt hoog of laag springen, wij gaan niet leveren". Men probeert de levering op een onvriendelijke manier te verschuiven en doen alsof dat met het weer te maken heeft. Dat is lariekoek, want een andere leverancier kon binnen 3 dagen dezelfde planten (Glansmispels 250cm met kluit) wél leveren. Het probleem in de planning van Haag & Heg heb ik dus uiteindelijk zelf kunnen oplossen. Ik zou iedereen afraden hier iets te bestellen.
Antwoord van haag-heg.nl
Geachte heer Vrieze, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij betreuren dat er vooraf geen telefonisch contact met u is opgenomen om de verplaatsing van de levering te bespreken. Dit is wel ons protocol en wij zullen dit intern met de betreffende afdeling bespreken om dit proces nog verder te verbeteren. Helaas zijn wij afhankelijk van de kweker die ze moet van het veld moet rooien, de Glansmispel is een stuk gevoeliger en kan snel stress krijgen als deze te vroeg bij droge grond worden gerooid en zal dan ook op kort termijn bruin worden. Omdat wij u graag planten van goede kwaliteit willen leveren moeten wij soms een levering verplaatsen. Ik heb begrepen dat er met verschillende collega's zowel telefonisch als mail contact is geweest en het spijt ons dat u dat als onvriendelijk heeft ervaren. Wij zijn erg blij met u feedback want alleen zo kunnen wij werken aan verbetering! met vriendelijke groet Haag & Heg
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over haag-heg.nl

Filter  Sorteren Relevantie
volgens afspraak op tijd geleverd met uitstekende kwaliteit
Antwoord van haag-heg.nl
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service en de kwaliteit van de planten. Wij werken er hard aan om alles naar wens te laten verlopen. Graag bedanken wij u voor deze zeer positieve beoordeling en de tijd en moeite die u ervoor genomen heeft. Met vriendelijke groet, Haag & Heg
Kwaliteit van de planten en de nette en snelle bezorging
Antwoord van haag-heg.nl
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service en de kwaliteitsplanten die wij kunnen bieden. Graag bedanken wij u voor deze zeer positieve beoordeling en de tijd en moeite die u ervoor genomen heeft. Met vriendelijke groet Haag & Heg.
delivers what they promise
Hoe het aangeleverd werd
Antwoord van haag-heg.nl
Levering volgens afspraak. De bestelde planten, taxus media hillii, zien er goed uit. Gisteren in de grond gestopt. Heb er vertrouwen in dat deze aanslaan en volgend jaar gaan groeien.
Antwoord van haag-heg.nl
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten! Graag bedanken wij u voor deze zeer positieve beoordeling en de tijd en moeite die u ervoor genomen heeft. Met vriendelijke groet, Haag & Heg
Kwaliteit van de planten is erg goed. De levering(transport) is erg ouderwets en star. Je kan geen lever datum doorgeven en er is geen track&trace.
 nuttig (1)
Antwoord van haag-heg.nl
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten. Omdat wij met twee verschillende transportbedrijven werken die beide op een verschillende dag komen laden kunnen wij helaas geen voorkeursdatum doorgeven. Om meer duidelijkheid te geven voor onze klanten hebben wij de leverdagen daarom beperkt op donderdag en vrijdag. Ook kunnen wij vaak op dinsdag of woensdag al de informatie opvragen bij de transporteur op welke dag geleverd gaat worden. Graag bedanken wij u voor deze positieve beoordeling en de tijd en moeite die u ervoor genomen heeft. Met vriendelijke groet Haag & Heg
Chauffeur heeft niet gebeld. Verpakken planten niet optimaal (krat). Verder alles volgens afspraak en planten zien er goed uit.
De levering is perfect op tijd en goed verpakt er is mooi op tijd gebeld hoe laat ze voor de deur zouden staan ,stipt.
Antwoord van haag-heg.nl
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service en het assortiment die wij kunnen bieden. Graag bedanken wij u voor deze zeer positieve beoordeling en de tijd en moeite die u ervoor genomen heeft. Met vriendelijke groet, Haag & Heg
Ik bestelde taxus & Thuya's. Heel mooie kwaliteitsplanten, zeer goede communicatie. Vlotte service !
Antwoord van haag-heg.nl
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze planten, hier doen wij onze uiterste best voor! Graag bedanken wij u voor deze zeer positieve beoordeling en de tijd en moeite die u ervoor genomen heeft. Met vriendelijke groet, Haag & Heg
De heg zelf is lager dan verwacht. De kluit is hoger dan verwacht maar de plant is dunner
Antwoord van haag-heg.nl
Hartelijk dank voor uw bericht. Graag zouden wij de geleverde planten willen beoordelen, zou u ons een aantal foto's willen mailen naar het volgende mailadres: info@haag-heg.nl. Zodra wij deze hebben ontvangen zullen wij deze aandachtig bekijken en contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Haag & Heg
Goede service duidelijke uitleg
Antwoord van haag-heg.nl
Hartelijk dank voor deze zeer positieve beoordeling en de tijd en moeite die u ervoor genomen heeft. Met vriendelijke groet, Haag & Heg
Klimop plantjes besteld 80/100 cm. Zeer snel en zorgvuldig geleverd. Heb ze onmiddellijk geplant en voldoende water gegeven. Nu nog afwachten hoe ze groeien. Wel 130 besteld en maar 129 ontvangen (waarschijnlijk telfoutje bij het klaarzetten van de bestelling )
De door mij bestelde rode beuken zagen er perfect uit en onbeschadigd door de krat waarin ze verpakt waren. De aflevering gebeurde exact op het tijdstip dat de chauffeur had doorgebeld.
Antwoord van haag-heg.nl
Fijn om te horen dat de planten in goede kwaliteit en conditie bij u zijn aangekomen. Graag bedanken wij u voor deze zeer positieve beoordeling en de tijd en moeite die u ervoor genomen heeft. Met vriendelijke groet, Haag & Heg