haag-heg.nl

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.150 beoordelingen in totaal

Mooie planten en precies volgens verwachting! aantal planten hadden toch wat transportschade dat is wel jammer..moment van confirmatie welke dag en tijdsblok de planten geleverd worden is kort zodat lastig te plannen met andere werkzaamheden

23 mei 2024
Onze bestelling zou op donderdag of vrijdag geleverd worden. Op vrijdagochtend ontvingen we bericht dat de bestelling die ochtend tussen 07:40 en 09:40 bezorgd zou worden. Later kregen we een bericht dat de bestelling tussen 09:34 en 11:34 bezorgd zou worden. Mijn buurman en ik hadden beiden vrij genomen om de haag die middag te planten. Om 14: 30 was de haag nog niet bezorgd en heb ik contact opgenomen met Haag-Heg. De dame die ik aan de telefoon kreeg vertelde dat ze contact op zou nemen met de transporteur en dat die mij terug zouden bellen. Om 16:00 was er nog steeds géén haag geleverd en was ik ook niet terug gebeld, dus belde ik zelf maar weer. In eerste instantie kreeg ik géén gehoor. Om 16:23 lukt het om iemand van Haag-Heg aan de telefoon te krijgen. De dame gaf hierop aan dat ze nogmaals met de transporteur zou bellen en dat zij mij zo persoonlijk terug zou bellen. Om 17:41 heb ik nogmaals gebeld met Haag-Heg maar ze waren niet meer bereikbaar. De zaterdag erop heb ik nogmaals gebeld maar het bedrijf was gesloten. Op de dinsdag erna werd ik tijdens mijn werk gebeld dat de chauffeur voor mijn deur stond om de haag af te leveren. Die avond hebben we na onze werkdag de haag nog geplaatst. De haag is 6 dagen onderweg geweest en heeft in die periode overduidelijk géén water gekregen. De haag was dan ook erg uitgedroogd en heeft veel blad laten vallen. Ook enkele dagen erna valt er er nog blad vanaf. De medewerker van Haag-Heg heeft niet meer terug gebeld. Ook wordt er niet gereageerd op de klacht die ik per mail heb ingediend. We hopen dat de haag nog hersteld. Dit bedrijf zullen we zeker niet aanbevelen gezien het feit dat zij hun afspraken niet nakomen.

Beoordelingen voor haag-heg.nl

13 jul 2024

Blij met de haag, iets minder met de bezorging

Mooie, gezonde planten geleverd, niets op aan te merken, blij mee. Levering ‘op donderdag of vrijdag’ vond ik niet zo handig. Kreeg later bevestiging dat het vrijdag werd. Vervolgens stond de pallet met m’n heg donderdagochtend alsnog in de voortuin. Dat kan anders.
Antwoord van haag-heg.nl
Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw planten, we vinden het jammer dat de communicatie over de levering niet goed is gelopen, onze excuses daarvoor. Haag&heg
RK
Op tijd geleverd en de levering was prima! Vond het wel gek dat de mest en de planten gescheiden werden verstuurd. Dat is was wel jammer!
HV
henk v.
zuid-scharwoude
6 jul 2024
Bijzonder vriendelijke klantenservice. In overleg, op mijn verzoek, de levering 2 weken uitgesteld
Antwoord van haag-heg.nl
Super fijn om te horen dat wij u zo goed hebben kunnen helpen/ Geniet van de planten. Haag&Heg
Heb tnt alleen besteld en betaald, kan ik dus niets verder over zeggen.
Antwoord van haag-heg.nl
U wacht nog op de planten begrijp ik en toch zo'n mooie beoordeling ik dank u Haag&Heg
7 jul 2024
Netjes oop tijd geleverd volgens afspraak. Gewoon goed!
Antwoord van haag-heg.nl
Wat een mooie beoordeling, geniet van de planten en een mooie zomer gewenst. Haag&Heg
Service, kwaliteit en snel antwoord op e-mails/vragen
Antwoord van haag-heg.nl
Super fijn om te horen dat wij u zo goed hebben kunnen helpen Geniet van de planten. Haag&Heg
Mooie planten en levering volgens afspraak
7 jul 2024
Mooie coniferen precies zoals verwacht
Antwoord van haag-heg.nl
Dat ziet er mooi uit, geniet van de planten. Haag&Heg
11 jul 2024
Goeie service
Super beoordeling, Haag&Heg
9 jul 2024
Antwoord van haag-heg.nl
Wij bedanken voor uw beoordeling. Haag&Heg
29 jun 2024
27 jun 2024
28 jun 2024
Super Beoordeling, Haag&heg
10 jul 2024
Heb de bestelling nog niet ontvangen.
Antwoord van haag-heg.nl
Dat is zeker niet de bedoeling, stuur ons even een mail en wij gaan u zo snel mogelijk verder helpen. Haag&heg
17 jun 2024

Kwalitatief slechte zending met veer kromme hortensia’s

Wij hebben vorig jaar een zending ontvangen met Portugees hortensia’s. Deze zagen er prachtig uit. Nu wij klaar zijn met het laatste stuk van onze voortuin hebben we de 2e zending mogen ontvangen. Hier zaten behoorlijk veel kromme hortensia’s bij en vele hadden weinig blad. We hebben goede aanpoot grond toegepast en ze krijgen elke avond water dus dat zou goed moeten komen maar jammer is het wel.
20 jun 2024
Goedemorgen, jammer dat u niet tevreden bent met uw levering, u mag altijd een mail naar ons sturen met een klacht. Pas wel op met veel water geven op het moment het regent nogal veel dus dat kan problemen geven. Haag&Heg
7 jun 2024
Dacht ze in Boskoop te kopen, ze waren 2 maal de prijs die in Brabant werd gevraagd, maar daar waren ze overal op. Wie schets mijn verbazing dat ze wel uit Brabant verzonden werden. De kwaliteit is prima
20 jun 2024
Goedemorgen, Het klopt dat onze kwekerij in Brabant zit, fijn om te lezen dat u blij bent met de planten. Haag&heg
30 mei 2024

laurierhaag

Hier de laurierhaag besteld voor de voortuin en gekozen voor de potvariant van 80-100 cm. Kreeg planten van al minstens 120cm hoog binnen 4 werkdagen thuis geleverd!
3 jun 2024
Hallo, We zijn blij met uw beoordeling, geniet van de planten. Haag&Heg
1 jun 2024
Duidelijke instructies voor het planten, levering snel en volgens afspraak. Heel tevreden
3 jun 2024
Hallo, We zijn blij met uw beoordeling, geniet van de planten. Haag&Heg
7 jun 2024
Telefonisch wordt je vriendelijk en correct geholpen
20 jun 2024
Goedemorgen, Wat een mooi compliment, ik dank u hartelijk. Geniet va de planten en hopelijk van een mooie zomer. Haag&Heg
13 jun 2024
Helder en duidelijk. Conform afspraak
20 jun 2024
Wij bedanken u voor uw beoordeling, geniet van de planten en hopelijk van een mooie zomer. Haag&Heg