haag-heg.nlReviews

: 773Goed

Gecertificeerd sinds: 30 nov. 2017
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
haag-heg.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij haag-heg.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 30 nov. 2017
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor haag-heg.nl

145 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 dec. 2021
Mooie kwaliteit planten en ook makkelijk bestellen via de website. Verbeterpunt is de communicatie over de levering. We komen donderdag óf vrijdag, geen idee wanneer of hoe laat vind ik erg onhandig. Ook al zeggen ze je hoeft er niet voor thuis te zijn, je laat niet voor 900 euro aan planten op de stoep staan natuurlijk. En je kunt ook een hovenier of vrienden voor hulp niet twee dagen bestellen zonder dat je een idee hebt wanneer de planten dan komen . Maar verder heel tevreden.

10 mei 2022
van Cil H.
Zal er nooit meer wat bestellen! Zeer asociale oude vrouw aan de lijn die schijnbaar geen mail kan lezen. Datum van aflevering klopt niet terwijl ze een bevestiging zelf sturen om vervolgens de klant de schuld ervan te geven, bestelling gelijk geannuleerd. Geld terug gestort gekregen maar zal er nooit meer mee in zee gaan. Durf te wedden dat ze weer een tegenwoord geven op deze reactie, in de verdediging schieten is het enigste wat ze doen.

Beoordelingen voor haag-heg.nl

Netjes geleverd binnen 5 werkdagen, zoals aangegeven als leveringstermijn. Enige aanmerking is dt de wortels van de liguster helemaal vastgegroeid waren in de gaatjes van de potten. Dat maakte het planten lastig.
De mogelijkheid aanbieden om de planten op te halen zonder kosten. De planten eerder kunnen bezorgen.
11 sep. 2022
Makkelijke bestelling, levering volgens afspraak, mooie planten!
Mooi geleverd zoals het hoort 👍
7 sep. 2022
18 aug. 2022
mooie gezonde planten
1 jul. 2022
Goede afhandeling en goede kwaliteit planten
9 aug. 2022
Fijn om te horen. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet Haag-Heg TEAM
17 jul. 2022
Heel mooie planten
9 aug. 2022
Daar houden we van: tevreden klanten. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet Haag-Heg TEAM
30 jun. 2022
3 jun. 2022
De Portugese laurier die ik heb besteld is prachtig. Bij de levering ging iets mis. Ipv vrijdag, stond de vrachtwagen ineens woensdag voor hemelvaartsdag voor de deur. Dus moest ik mijn schema omgooien. Gelukkig was dat voor mij mogelijk. Het zou fijn zijn om daar duidelijke afspraken over te maken.
28 jun. 2022
In een week van feestdagen willen we ervoor zorgen dat de klanten de planten gaan krijgen vòor die feest(vrije)dagen zoals met Hemelvaart. Eerdere leveringen worden altijd enorm gewaardeerd en de planten kunnen het prima aan om eventueel een paar dagen op de pallet te staan voordat ze geplant worden zodat er niets gewijzigd hoeft te worden aan schema's. We gaan er van uit dat alles gelukt is en u tegen mooie planten aankijkt deze zomer. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet Haag-Heg TEAM
9 jun. 2022
Mooie Portugese kant en klare laurierheg geleverd. Via mail snel en volledige antwoorden op vragen van ons. Enige nadeel was dat de levering op donderdag of vrijdag was. Een duidelijkere indicatie van dag en dagdeel hadden we fijner gevonden ondanks dat je er niet voor thuis hoeft te blijven.
28 jun. 2022
Niemand hoeft thuis te blijven voor de levering maar we begrijpen dat klanten er graag 'bij' willen zijn als ze komen. De chauffeur laat de palet(s) gewoon achter voor of naast uw huis indien er niemand is. In al die jaren dat we leveren hebben we nog nooit een diefstal mee gemaakt op dat punt. Vandaar dat we ook bevestigen aan de klanten dat ze er niet voor thuis hoeven te blijven. Wel erg leuk om te zien waar de planten naartoe zijn gegaan. Ze staan er prachtig bij dus we wensen u een zonnige en groene zomer toe. Met vriendelijke groet Haag-Heg TEAM
18 jun. 2022
Mooie planten, goede service. Volgende keer kan de bezorging wellicht de pallet niet pontificaal voor de deur zetten zodat mensen nog bij hun huis kunnen komen
28 jun. 2022
We hebben het doorgegeven aan de transporteur. Excuus. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet Haag-Heg TEAM
12 jun. 2022
Portugese Laurier, Prunus lusitanica 'Angustifolia'. Super kwaliteit en heel tevreden over de bezorging.
8 jun. 2022
Beukehaag besteld, keurig afgeleverd, mooie struiken en ze doen het perfect....TOP
6 jun. 2022
Op tijd geleverd door vriendelijke chauffeur, goed verpakt.
6 jun. 2022
Goede ervaringen met deze kweker , top spullen
16 jun. 2022
Prima communicatie, levering en producten
28 jun. 2022
Goed om te horen. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet Haag-Heg TEAM
29 mei 2022
Zeer goede kwaliteit.