verf-plaza.nl

1.284 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.583 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jan 2023
verf-plaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 aug 2023
Zeer snelle levering. Het blik vertoonde alleen roest aan de binnenkant bij het deksel en dat komt in de verf. Was het een oud blik?
NG
N. G.
Tricht

20 jun 2023
Ik bestelde een potje verf, tweede keer. Eerste keer was alles OK verlopen. Tweede keer kwam het een week te laat binnen. Niet hun fout, maar helaas kun je alleen voor PostNL kiezen, en daar kunnen ze wel wat aan doen. PostNL, kiek maar eens op hun twitter is CHAOS. Veel verloren en niet aangekomen pakketten of veel te laat. Ze beloven dat je het heel snel in huis hebt en dat ze de beste verfzaak online zijn. Een verbetering zou zijn als ze de klant kunnen laten kiezen met welk bedrijf het wordt verzonden, dan is het ook meer de klant zijn keuze ;), ik zou altijd voor TRUNKRS of als die er niet is DPD gaan en anders nog liever DHL dan PostNL. Verder betrouwbaar bedrijf en goede verf !!

Beoordelingen voor verf-plaza.nl

9 jun 2023

Betrouwbaar, hoge kwaliteit producten, goede service

Heb inmiddels 3 keer een bestelling gedaan. Fijne website. Snelle levering. Prijs is goed. Gekregen wat ik besteld heb. Laatste keer duurde de bestelling wat langer. Er werd toen snel gereageerd, gehandeld en uitleg gegeven.

Tevreden klant

Via overzichtelijke website hier mijn verfspullen besteld. Een product was niet voorradig en hierover werd netjes contact opgenomen om een alternatief te bespreken. Spullen werden op tijd bezorgd en waren netjes verpakt. Er ontbrak een gratis product, welke een dag later netjes werd nageleverd. Een tevreden klant dus.
8 jun 2023
Supersnel en goede kwaliteit - zelfs twee dagen eerder geleverd dan verwacht
8 jun 2023
Snelle service, overzichtelijke website en goede prijzen. Top
7 jun 2023
Meer dan een week geleden ik heb een emmer /verf besteld. Nu nog steeds geen verf binnen gekomen. Dat is jammer. Leusden
7 jun 2023
Snel geleverd en heel zorgvuldig verpakt
7 jun 2023
Fijne shop en goede prijzen!
Snelle nette verzending

Snel en goed !

Snel kunnen vinden wat ik nodig had, volgende dag binnen.
6 jun 2023
Verf besteld met avondlevering de avond erna. We zijn nu bijna week verder nog niets geleverd. Zou bij PTT liggen. Maar er wordt wel geadverteerd met volgende dag leveren.
Antwoord van verf-plaza.nl
7 jun 2023
Bedankt voor het schrijven van een review. Onze excuses dat uw bestelling nog steeds niet geleverd is. Wij zien dat deze bij ons op tijd is weggegaan, maar door extreme drukte bij PostNL is blijven hangen in hun sorteercentrum.... Dit is natuurlijk zeer vervelend en onze oprechte excuses hiervoor. Hopelijk komt het zo snel mogelijk uw kant op. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl
6 jun 2023
Goede service en snelle levering. Vriendelijk personeel :)

Trae-Lyx antislipverf

Trap-lyx
Snelle levering, goede producten
5 jun 2023
snelle levering en kwaliteit van de verf is goed
5 jun 2023

Prima service en advies

Prima service, goed en deskundig advies en snelle levering.
Super service
DV
Dirk V.
Deinze
4 jun 2023
Snelle levering, goeie prijs, degelijk verpakt.
Snel en accuraat
4 jun 2023
Alles perfect en snel geregeld van bestelling tot aan levering. Bestelling is makkelijk te volgen en werd goed verpakt geleverd.