verf-plaza.nl

1.288 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.549 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jan 2023
verf-plaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 aug 2023
Zeer snelle levering. Het blik vertoonde alleen roest aan de binnenkant bij het deksel en dat komt in de verf. Was het een oud blik?
NG
N. G.
Tricht

20 jun 2023
Ik bestelde een potje verf, tweede keer. Eerste keer was alles OK verlopen. Tweede keer kwam het een week te laat binnen. Niet hun fout, maar helaas kun je alleen voor PostNL kiezen, en daar kunnen ze wel wat aan doen. PostNL, kiek maar eens op hun twitter is CHAOS. Veel verloren en niet aangekomen pakketten of veel te laat. Ze beloven dat je het heel snel in huis hebt en dat ze de beste verfzaak online zijn. Een verbetering zou zijn als ze de klant kunnen laten kiezen met welk bedrijf het wordt verzonden, dan is het ook meer de klant zijn keuze ;), ik zou altijd voor TRUNKRS of als die er niet is DPD gaan en anders nog liever DHL dan PostNL. Verder betrouwbaar bedrijf en goede verf !!

Beoordelingen voor verf-plaza.nl

Snel verzonden en blik verf goed verpakt. Jammer dat de flessen kit met de kittuitjes door de doos geprikt zijn omdat het anders niet paste. Tuitjes hadden ook gewoon losgedraaid kunnen worden dan paste het prima! Verder niks op aan te merken.
Heb deel van bestelling moeten cancelen omdat de door ons gekozen kleur niet gemengd kon worden. Kleur was van kleurenwaaier Levismix 94. Prijzen zijn prima.
Snelle levering.
NG
N. G.
Tricht
6 aug 2023
20 jun 2023

Bijna perfect

Het bestel gemak, en de compleetheid van de bestelling zijn perfect. De enige reden dat ik geen 5 sterren geef zijn de bezorging. Dit li omdat tot 3 keer toe de afleverdatum een dag opgeschoven is. Van vrijdag naar zaterdag naar maanda en uit eindelijk dinsdag. De communicatie hierover was da wel weer goed. Maar je moet er niet voor thuis blijven ondanks dat een handtekening bij bezorging vereist is.
5 okt 2023
Bestelling kon niet geleverd worden. Hierop volgde een mailtje met uitleg en netjes de vraag of ik de bestelling wilde annuleren. Dit heb ik uiteindelijk gedaan. Aanvankelijk kreeg ik geen bevestiging van bestelling en heb ik eerst via de chatfunctie de status van mijn bestelling moeten achterhalen. Dit werkte overigens wel weer netjes. Dus hoewel geen product wel tevreden over de service!

Bestellen en bezorging super…

Bestellen en bezorgen is makkelijk en goed! Dat de blikken met gewoon plakband afgetaped worden is minder fijn, komt er in kleine stukjes vanaf en de lijm blijft op het blik waardoor je een plakkerige rand krijgt. En waarom ik kleine roerstokjes bij 2,5 liter blikken krijg is mij een raadsel.. Gelukkig had ik zelf nog de grotere maat....
Een bestelling voor een pot verf gedaan. Bleek dat het merk tijdelijk niet leverbaar was. Optie was te wachten tot het weer beschikbaar was met een datum, geld retour of een alternatief voor een ander gelijkend merk voor dezelfde prijs. Netjes opgelost en alsnog vlot geregeld dankzij goede communicatie en snel handelen. Dank!
14 aug 2023
Goed en ruim aanbod. Relatief snelle levering. Bestelling zou volgende dag geleverd worden, maar een artikel bleek toch niet op voorraad te zijn waardoor de levering 2 dagen later was. Dit werd helaas pas gecommuniceerd toen ik zelf contact opnam.
HH
Henk H.
Zuidlaren
29 jul 2023
Snelle levering en goed verpakt. Maar geen enkele roerstokjes erbij, bij drie bussen verf. Dus het werd roeren met de vinger!!!! Hier wordt waarschijnlijk toch niets meegedaan bij deze beoordeling!!!
9 nov 2023
Ik had 2 keer 2,5l blikken besteld. Van 1 verf was deze vermoed ik niet op voorraad. Dus daar ontving ik 2x 1l blikken van en een blik van 0,5l. Dit had ik van tevoren wel graag willen weten
22 aug 2023
Gemelde levertijd komt niet altijd overeen met de daadwerkelijke levertijd. Wel word ik snel en vriendelijke te woord gestaan en zijn ze zeer snel met het terug storten van geld.
19 sep 2023
Goede communicatie over afleverdatum. Zou netter zijn om aan te geven dat de levering afwijkt van de bestelling (0,75liter blikken i.p.v. 2,5liter). Prijs/kwaliteit: zeer goed.
4 jun 2023
Prima assortiment en levering op gewenste moment. Allen is communicatie niet helemaal top. Na 16u niet bereikbaar en mail geeft andere info. Maar verder prima levering
21 okt 2023

Goed verpakt voor levering,

Goed verpakt voor levering. Verder mogen de prijzen van mij nog wel concurrerende. Het blijft toch bizar dat een liter goede verf tussen de 55 en 60 euro kost.
29 mei 2023
Prima en snelle service. Eén mengspecificatie was niet voorradig, maar werd, na overleg, vervangen voor een iets duurder alternatief zonder bij te betalen.
16 jul 2023
Alles keurig netjes en op tijd geleverd, verf bussen netjes extra dicht geplakt. Volgende keer een roerstokje per bus verf zou wel handig zijn, minpuntje.
2 jul 2023
Snelle levering. Bij ontvangst 1 emmer kapot maar naar een prettig gesprek de volgende dag weer een nieuwe emmer bezorgd. Zeer klantvriendelijk geholpen.
Zeer snel geleverd fijne website, echter na bestelling kwam er een actie van 10% korting op de muurverf jammer dat ik hierin geen gebruik kon maken.
21 jul 2023
Er werd donderdag aangekondigd als afhaaldatum. Uiteindelijk is dat toch dinsdag geworden. Zoals beloofd op de website. Was waarschijnlijk een typo.