Lucardi Juwelier Zaandam

396 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden565 beoordelingen in totaal

19 nov 2023
Ik had een ring gekocht voor mijn dochter die ging dopen. Omdat het een cadeautje was wist ik haar maat niet en gaf de medewerkster aan dat het geruild mocht worden als het niet pastte. In 1e instantie kreeg ik een heel lief persoonlijk complimentje van de medewerkster. Mijn dochter moest het ruilen en ze hebben de juiste maat voor haar besteld en werd zelfs op een zaterdag gebeld dat eerder binnen was dan verwacht. Mijn dochter heeft de ring opgehaald en is allemaal heel fijn verlopen.

7 jan 2024
Ik was eerder in de winkel en wist wat ik wou. Blijkbaar waren er 2 medewerkers bezig met 1 klant die niet echt wist wat zij wou. Na 10 min wachten ben ik weggegaan en later terug gekomen om gelukkig geholpen te worden. Vind het prima dat iemand anders word geholpen maar laat de rest dan niet wachten…

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zaandam

Ik koop al meer dan vier jaar horloges van Locardi en ben altijd tevreden geweest met de resultaten, kwaliteit en redelijke prijzen. Ik koop vergulde ringen en accessoires omdat ze van hoge kwaliteit zijn en niet veranderen in de loop van de tijd.

behulpzaam

ik kwam om half 6 aan om nog last moment een cadeau te kopen, medewerker was heel behulpzaam en heeft me gelijk geholpen, ook nog eens gegrafeerd op de armband die ik had uitgekozen + kreeg nog kroting, wie wil dat nou niet :)

Goede hulp advies en gekregen

Goede hulp advies gekregen. Ook werd geadviseerd om lid te worden voor extra korting. De winkel was erg druk maar niet te druk en we hoefde ook niet te lang te wachten omdat er genoeg personeel aanwezig was.
22 apr 2024
Helaas was onze kleindochter binnen 3 weken haar gouden oorbel verloren .Hebben vandaag nieuwe gekocht .En zoals gewoonlijk zeer behulpzaam. En vriendelijk geholpen .Daarom komen we graag terug .
26 apr 2024
Ik hou van je winkel en sieraden, ik winkel altijd en neem vrienden mee om te winkelen, maar maten zijn niet altijd beschikbaar. De verkopers zijn super responsief, glimlachen altijd en helpen.
Aardig meisje wat ons heeft geholpen! M'n kleinzoon heeft een paar oorbelletjes voor z'n moeder uitgekozen, en zij maakte het voor hem speciaal. Dat zie je tegenwoordig niet meer zoveel.
3 mei 2024

Goede service

We zijn heel goed geholpen door een hele vriendelijke medewerkster. Mijn zoon heeft een mooie ketting voor zichzelf gekocht. Hij is er heel blij mee.
Hele fijne medewerkers en super lief mijn kleine nichtje geholpen met alle aandacht . Wij waren weer geslaagd met allemaal leuke sieraden.

Vriendelijk

Klantenservice 10/10. Heel behulpzaam en vriendelijk. Ik haal vaak mijn juwelen bij de Lucardi en nog nooit een probleem mee gehad.
Ben i korte tijd paar keer geweest i.v.m probleem stalen armband en dat is super netjes verholpen met geduld van de medewerker
24 apr 2024
Medewerker was onwijs lief en gaf zeker leuke tips en dacht samen mee. Dit zeker zo houden.
Graveeraparaat deed t niet jammer genoeg moet nu opgestuurd worden . Verder goed geholpen .
Ik had haast en vroeg of ze mij kon helpen met een cadeautje zoeken en ben snel geholpen
Ik ben vandaag goed geholpen in de winkel en het personeel was vriendelijk.
Ben goed geholpen door lucardi zaadam bin het kopen van een goiden ketting
24 apr 2024
Het meedenken met het lettertype op het armbandje met naam voor een kind.
Vriendelijk personeel. Behulpzaam. Schone opgeruimde winkel.
Zeer goede service en meedenken door een medewerkster
1 mei 2024
Goed overzichtelijk, kundig en vriendelijk personeel
7 mei 2024

Fijne aankoop

Mijn dochter is heel blij met haar nieuwe oorbellen