123watches.nl- Logo - Beoordelingen

123watches.nl

2.782 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.769 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 aug 2021
123watches.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 apr 2024
Mijn bestelling van drie horloge bandjes kwam in 3 x omdat de kleuren niet allemaal meer voorradig waren. Maar elke keer kreeg ik een nette mail met daar de uitleg dat ik nog even geduld moest hebben. Ze hielden mij goed op de hoogte. Het laatste bandje heeft 4 weken geduurd, maar ik kreeg wel een mail met de keuze om een ander bandje uit te zoeken omdat ze het heel vervelend vonden dat ik zo lang moest wachten. Maar ik wilde juist die kleur. Ik heb toen nog een mail gestuurd met de vraag hoe lang het nog ging duren waarop ik een vriendelijke mail terug kreeg dat ze verwachtte het volgende week te krijgen en dat ze het meteen op de post zouden doen. En ja hoor, netjes een mail met dat het laatste bandje onder weg is. Echt super zoals ze mij op de hoogte hielden. Prima website, zeer tevreden!!

Heb op 06-12-23 een bestelling gedaan op de webshop word vermeld voor 22.00 besteld verzonden volgende dag in huis Ten eerste had ik op tijd besteld voor een applewatch band maar de bestelling was niet verstuurd een mail er achteraan waarom niet geen antwoord de volgende dag bericht dat deze was verstuurd maar tot op heden niets ontvangen van de webshop diverse e-mail er achteraan verstuurd en de mails worden niet goed gelezen want er word mij nogmaals gevraagd of het adres wel klopte nogmaals voor de tweede keer bevestigd dat het adres klopt heb al diverse keren aan de postbode gevraagd of er een pakketje voor mij was van de webshop maar PostNL heeft het niet heb mijn geld terug gevraagd maar krijg als antwoord dat hij opnieuw verstuurd kan worden nu dat hoeft uiteraard niet meer als de eerste er al bijna een week over doet en tweede keus wacht maar 14 dagen dan geven we geld terug dus optie 2 maar gekozen met tegenzin had verwacht dat de webshop het bedrag netjes terug zou betalen nu en niet na 14 dagen op e-mail word slecht gereageerd en slecht gelezen heel jammer dit

Beoordelingen voor 123watches.nl

Nog steeds niks ontvangen
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Wil je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.
Product leveren! Product werd 28 februari besteld en betaald maar tot heden nog niet ontvangen
3 mrt 2024

Snelle service

Snelle levering was goed en milanees schakelhorlogeband past goed. De gevlochten soloband is aan de krappe kant. De iWatch-screen is te klein: de zwarte rand is te breed waardoor je een deel van het horlogescherm niet meer ziet.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de feedback.

Nog niks ontvangen en niks gejoord

Nog niks ontvangen en niks gehoord
Antwoord van 123watches.nl
Geen bandje ontvangen, een week terug besteld!
Antwoord van 123watches.nl
Heb mijn derde bandje nog niet ontvangen. Verzending is wel snel
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de beoordeling.
Zeer slechte kwaliteit . Bandje schiet gewoon van de watch af!
Antwoord van 123watches.nl
Wat jammer dat je het product defect is, heb je hiervoor al contact opgenomen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.

Levertermijn + terugbetaling

Levertijd niet zoals vermeld op website + bij annulatie houden ze geld in
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je feedback.
1 week geleden teruggestuurd maar nog niets van 123 watches gehoord
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je beoordeling, momenteel is het erg druk bij de retourafdeling. Zodra je retour verwerkt is ontvang je hier bericht van.
AB
A B.
Voorhout

( Nog) niet alles ontvangen...

1 Artikel die ik besteld heb is nog niet binnen. Moest er zelf via de website achter komen dat deze vertraagd is. Jammer dat je hierover niet persoonlijk op de hoogte wordt gehouden, bijvoorbeeld via een mailtje of een bericht bij de geleverde artikelen. Hopelijk komt hij alsnog binnen.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de beoordeling.
Bandje valt direct van je Watch af, pinnetjes niet geschikt voor de Garmin. Niet kopen dus!
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het ontvangen product. Heb je hiervoor contact opgenomen met de klantenservice? Wellicht heb je het verkeerde product besteld en helpen wij je graag verder om het juiste product te ontvangen.
SP
Week wachten en nog geen bandje of update binnen.... Dus nee, nooit meer.
Antwoord van 123watches.nl
Bestelling nog steeds niet ontvangen
24 feb 2024
Liever niet op de website zetten dat het volgende dag in huis is, want dat was uiteindelijk 4 dagen later, en ik had ook geen mail gehad erover.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je feedback, helaas hebben wij vertragingen bij de post niet in de hand. Excuus voor het ongemak!
Het was mij niet helemaal duidelijk welke maat ik moest hebben. Hij was te groot en ik kon ‘m niet inkorten. Ik vond het teveel gedoe om ‘m terug te sturen, hij is de prullenbak. Ik ga dus gewoon naar een winkel zodat ik meteen kan zien of het past. Jammer, het was een mooi bandje.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je beoordeling, wat vervelend om te horen dat het bandje te groot was. Deze had je uiteraard kosteloos mogen omruilen voor een maat kleiner.
Nog niets ontvangen sinds 18-2 dus kan niet beoordelen
Antwoord van 123watches.nl
Ik mis meer informatie en communicatie omtrent mijn bestelling.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de feedback, wij zullen dit intern behandelen.
Bestelling betaald maar niet ontvangen!! Op de site staat vandaag besteld morgen om je pols. Ik ben gewoon mijn geld kwijt!!!!!!!!!!!!!!
Antwoord van 123watches.nl
Beste Richard, Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt! Ik zie dat het 16.02.24 verzonden is naar: Richard Van Haesbroeck Liersebaan 75 2500 Koningshooikt België Klopt het adres? We hebben helaas meer klachten ontvangen dat bestellingen nog niet geleverd zijn. Het lijkt helaas op een vertraging bij Post NL, excuses hiervoor. We hebben al contact met ze gehad en ze geven aan alles binnen 2 werkdagen af te leveren. Wij verzenden middels brievenbuspost van PostNL. Hiervoor zijn geen track en trace gegevens beschikbaar. Ondanks dit een fijne dag gewenst verder en uiteraard alvast veel plezier met je bestelling.

Niet ontvangen

Onze bestelling van 14/2/2024 hebben we op datum van 19/02/2024 nog staads niet ontvangen

Webshop is OK

Voor 22:00uur besteld op een werkdag = volgende dag NIET IN HUIS! ze beloven van wel maar ik heb nu 2 keer besteld ver voor deze deadline op een vrijdag en op een dinsdag en ze doen er een dag langer over om te versturen. Als ze dit niet halen moeten ze die belofte er ook niet neerzetten. Ik vind zelf ook dat ze weinig keuze hebben dus misschien in de toekomst meer soorten? Wel leveren ze de producten netjes in een stevige envelop en reageert de klantenservice prima.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de beoordeling, wij zullen de feedback intern op ons nemen. Veel plezier met je order.