sups.care

73 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden73 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2023
sups.care voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Snelle service, de producten moet ik nog testen voor een tweede ,dus daar kan ik niks van zeggen nog. Maar ziet er goed uit en uitgebreide info er bij.

8 jun 2023
Ik ben erg tevreden over de werking. Het helpt me bij mijn moodswings, ik sta positiever in het leven en heb minder lichamelijk ongemak. Ik vind het alleen veel te veel geld dus ik gebruik ze nu om de dag om het wat betaalbaarder te maken

Beoordelingen voor sups.care

De eerste supplementen wat werken! Ik heb vaker supplementen gebruikt, maar zonder resultaat. Ik gebruik sups voor de hormonale balans. De opgeblazen buik is zeker weg al na een maand. Hopelijk in de toekomst wordt de hormonale acne ook minder.

Fijne supplementen

Mooie verpakkingen, fijne capsules om in te nemen. Geen gekke nasmaak of iets. En ik merk echt verschil met wanneer ik ze niet inneem. Ik ben alerter en actiever en voel mij sterker.

Goed resultaat

Heb al jaren dit merk en blijft goed werken. Aangeraden aan wat vriendinnen en zijn nu ook tevreden. Ik heb de multi en de hormoon support van sups.
18 apr 2024
13 apr 2024
Tot heden voel lichaam nog niet anders dan er voor maar ik maak potjes op en leeg
Zeer snelle verzending en goede prijs kwaliteit
Snelle levering. Ik heb de sups alive genomen omdat ik vaak last heb van een harde/ opgeblazen buik en soms maar 1 keer in de week naar de wc moest en sinds ik de sups alive gebruik gaat het super goed ik moet bijna elke dag naar de wc en mijn harde/ opgeblazen buik is weg! Fantastisch ik ga het voor de 3e keer bestellen!

Snelle levering, topproduct

Snelle levering! Inclusief informatie foldertje, altijd fijn om nog eens na te lezen. Ik gebruik zelf alleen de pre- en probiotica van Sups.
Snelle verzending,goed verpakt en goede & vriendelijke klantenservice.
Snelle reactie en fijne webshop!
22 jun 2023

Snelle service, overzichtelijk

13 jul 2023
Wereld van verschil als de supps op zijn. All in one bundle is echt waanzinnig fijn. Voor iedere moeder met kleine kids een must. Hormonen zijn in balans. Het geeft de energie waar je zo naar verlangt en nodig hebt. Mijn haar is waanzinnig mooi, dikker en glanzend om maar even wat te noemen. Wel goed om te weten dat gebruik voor langere tijd wenselijk is om het positieve effect te ervaren. Ik kan niet meer zonder!!!

Een super product!!

Ik bestel dit voor mijn dochter, de Hormone Balance. Ze had enorme last van stemmingswisselingen, waaronder enorme woede-uitbarstingen en haar huid zat onder de acne. Na een week merkte ik dat ze qua stemmingen stabieler werd en 2 weken later begon haar huid te herstellen. Nu durft ze vol overtuiging te zeggen dat ze heel erg veel baat heeft bij dit product!! Dochter blij, en de ouders ook...
8 jun 2023

Minder hormoonwisselingen!

Ik merk dat mijn hormoonwisselingen enorm zijn afgenomen na gebruik van Sups. Het abonnement is erg prettig; sups worden automatisch op tijd bezorgd!
23 aug 2023

Eindelijk doorslapen menopauze

Heb al twee andere supplementen geprobeerd om te ondersteunen bij de menopauze maar na een tijdje kwam toch weer het wakker worden in de nacht terug. Nu al een week met jullie supplementen begonnen en ik slaap weer door de hele nacht dus de vooruitzichten zijn veelbelovend. Ook heb ik geen last meer van rusteloze benen. Blij ben Ik al van mijzelf :) maar ik voel mij goed