multizaag.nl

25 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 jun 2022
multizaag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
De kwaliteit van de produkten die ik online kocht en de prompte levering daarvan door Multizaag. Geen idee wat jullie mogelijk beter kunnen doen.

20 jun 2023
Product besteld en ander product wordt gestuurd is natuurlijk nooit goed. Mailtje gestuurd, geen reactie gehad. Klaar dus, niet nog een keer.
JC

Sittard-Geleen
20 jun 2023
Antwoord van multizaag.nl
26 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben u wel degelijk een email terug gestuurd, onderstaand een kopie: Geachte Heer Cranssen, Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Mede door het huidige weer voor de juiste toepassing van het product, sturen wij u Renoflex Groen op. De oranje is meer geschikt voor de winterperiode. Graag hoor ik of u hiermee akkoord gaat, met vriendelijke groet, mit freundlichen Grüßen, meilleures salutations, best regards, Thieme van der Holt signature_613100134 signature_739307435 +31 (0)172 - 40 44 04 signature_1759096938 +31 (0)6 - 53 48 23 63 signature_250627206 info@multizaag.nl www.multizaag.nl Afbeelding met tekening Dus bij deze nogmaals onze excuses voor het verkeerd leveren, Wij zullen u tegemoet komen en een bedrag terugstorten op uw rekening. Met vriendelijke groet, Thieme van der Holt