sockwell.nl- Logo - Beoordelingen

sockwell.nl

769 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.541 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2021
sockwell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik hoorde van mijn pedicure over sockwell kousen ivm met mijn dikke benen. Ik heb de kousen uitgeprobeerd en het ook tegen mijn man verteld. Meteen voor hem ook 1 paar besteld. Hij vindt ze ook goed steun geven. Nu hebben we beide 5 paar. Dat doe je niet als ze niet fijn zijn. Ik was maar een keer in de 14 dagen dus is 5 paar wel voldoende. En het allerfijnst is dat er geen verzendkosten zijn, dus 1 paar bestellen om te proberen, is geen moeite.

5 nov 2023
U heeft een slechte bezorger. Ik heb de kousen vorige week zondag gekocht via internet. Ik kreeg maandag een mailtje dat DHL ze dinsdag in de avonduren zouden bezorgen. Vervolgens kreeg ik 'savonds een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Ik was wel thuis bovendien konden de sokken in de brievenbus. DHL zou vervolgens op woensdag terugkomen. Ik ben weer thuisgebleven en heb vervolgens geen kousen ontvangen en ook geen berichtjes meer gezien. Ik heb doorgeklikt op hun site en de kousen lijken bezorgd te zijn, maar een mailtje heb ik daar niet over ontvangen. Vrijdag heb ik een mailtje gestuurd naar Sockwell en daar geen antwoord op gekregen. Dat kan want men had misschien geen gelegenheid om mij te antwoorden. Jammer hoor dit allemaal want de kousen bevallen prima en helpen bij mijn mankementen.

Beoordelingen voor sockwell.nl

Prima kwaliteit en goede maatvoering..
31 mrt 2024

Fijne sokken

Blijft goed zitten, voelen stevig aan maar niet te strak, zien er leuk uit
30 mrt 2024
Ik heb van sockwell sneakers sokjes gekocht. Vindt er weinig steun van en de sokjes rollen van m’n hiel af. De zwarte sokken zijn top die geven goed steun onder m’n voeten.
Antwoord van sockwell.nl
Het spijt ons te horen dat de sneaker sokjes niet helemaal voldoen aan uw verwachtingen wat betreft steun en dat ze van uw hiel afrollen. De sneaker sokjes hebben geen compressie. We waarderen uw feedback zeer, aangezien deze ons helpt om onze producten te verbeteren. Tegelijkertijd zijn we blij te horen dat u tevreden bent met de ondersteuning die onze zwarte sokken bieden. Voor de sneaker sokjes die niet goed blijven zitten, zijn hier enkele suggesties die mogelijk kunnen helpen: - Zorg ervoor dat de maat correct is. Sokken die te groot of te klein zijn, kunnen gemakkelijker afrollen of minder steun bieden. - Probeer de sokken te wassen volgens de wasinstructies op het etiket. Soms kan de pasvorm na de eerste wasbeurt verbeteren. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk, en we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Ze zitten heerlijk!! Nu nog een tweede paar en dan kan ik voorlopig vooruit
JV
Snelle levering. Goede sokken. Ik vind het wel wat vroeg voor de kwaliteit van deze toch best dure compressie sokken te beoordelen. Voor nu voelen ze prima, even afwachten of ze na het wassen nog steeds zo fijn zijn.
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw positieve woorden over de snelle levering en de eerste indruk van onze sokken. We begrijpen helemaal dat u de duurzaamheid en kwaliteit op langere termijn wilt afwachten, vooral na het wassen. Onze compressiesokken zijn ontworpen met het oog op zowel comfort als langdurige prestaties, en we hopen dat ze aan uw verwachtingen zullen voldoen. Voor het behoud van de kwaliteit en compressie raden we aan de wasinstructies te volgen die bij uw sokken zijn geleverd. Meestal houdt dit in dat de sokken op een zachte cyclus gewassen moeten worden en aan de lucht moeten drogen, zonder het gebruik van bleekmiddelen of een hete droger. Mocht u na het wassen of na langer gebruik vragen of opmerkingen hebben over uw sokken, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan klaar om eventuele vragen te beantwoorden of ondersteuning te bieden waar nodig. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk, en we horen graag hoe de sokken u op de lange termijn bevallen. Geniet voor nu van het comfort en de ondersteuning die ze bieden!

Strak.

Zitten lekker strak en voelt daardoor goed aan.
Sluit goed om de voeten
Antwoord van sockwell.nl
Fijn om te horen dat de sokken goed om uw voeten sluiten! Bij Sockwell streven we ernaar om producten te ontwerpen die niet alleen comfort en ondersteuning bieden, maar ook een uitstekende pasvorm hebben. Het is belangrijk voor ons dat u tevreden bent met uw aankoop en de kwaliteit die wij bieden. Mocht u in de toekomst vragen hebben of meer informatie wensen over onze collectie, dan staan we graag voor u klaar. Geniet van het comfort en de ondersteuning die onze sokken bieden!
24 mrt 2024
Snelle bezorging en hele fijne sokken met goed draagcomfort
24 mrt 2024
23 mrt 2024
23 mrt 2024
Het zijn nog niet echte steunkousen, maar afwisselend gebruiken met echte steunkousen kom je op een goed resultaat.
Antwoord van sockwell.nl
We begrijpen dat onze sokken wellicht niet dezelfde mate van ondersteuning bieden als traditionele steunkousen, maar we zijn blij te vernemen dat u een positief resultaat ervaart door ze afwisselend te gebruiken. Bij Sockwell streven we ernaar om een balans te vinden tussen comfort, stijl en ondersteuning, en feedback zoals de uwe helpt ons om onze producten en diensten continu te verbeteren. Mocht u verder nog vragen hebben of meer informatie wensen, staan we altijd klaar om u te assisteren. Geniet van het comfort en de ondersteuning die onze sokken bieden!
goed materiaal, snelle levering, veel keus in dessins
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over de kwaliteit van het materiaal, de snelheid van onze levering, en de diversiteit in onze dessins. Bij Sockwell is het ons doel om producten van hoge kwaliteit te leveren die niet alleen comfortabel en functioneel zijn, maar ook aansluiten bij de persoonlijke stijl van onze klanten. We zijn blij te horen dat dit gewaardeerd wordt en dat u tevreden bent met uw ervaring. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of advies nodig hebben over onze producten, dan staan we graag voor u klaar. Geniet van uw Sockwell sokken!
20 mrt 2024