sockwell.nl- Logo - Beoordelingen

sockwell.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.566 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2021
sockwell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heel fijn dat dit merk met leuk uitziende compressiekousen bestaat! De sokken doen hun werk goed en het valt niemand op dat het compressiesokken zijn. De kwaliteit stof is daar een belangrijke reden voor. Ik ben erg dol op merinowol vanwege de warmteregulerende en antibacteriële eigenschappen - zeker omdat ik de sokken dagelijks draag. Ze hoeven hierdoor niet iedere dag in de was, wat bij katoenen of pantysokken wel het geval is. De maatvoering van het voetgedeelte is iets groot uitgevallen, maar dit is niet heel erg. Wel jammer vind ik dat de compressiesokken graad 2 alleen in zwart en antraciet aangeboden worden. En in de banners op de website staan ontzettend leuke bloemetjessokken; deze zijn helaas nergens op de website te koop. Meer kleuraanbod (óók voor de sterkere compressie) zou nóg beter zijn. Verder was mijn bestelling snel binnen en is de prijs-kwaliteitverhouding in orde. :-)

5 nov 2023
U heeft een slechte bezorger. Ik heb de kousen vorige week zondag gekocht via internet. Ik kreeg maandag een mailtje dat DHL ze dinsdag in de avonduren zouden bezorgen. Vervolgens kreeg ik 'savonds een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Ik was wel thuis bovendien konden de sokken in de brievenbus. DHL zou vervolgens op woensdag terugkomen. Ik ben weer thuisgebleven en heb vervolgens geen kousen ontvangen en ook geen berichtjes meer gezien. Ik heb doorgeklikt op hun site en de kousen lijken bezorgd te zijn, maar een mailtje heb ik daar niet over ontvangen. Vrijdag heb ik een mailtje gestuurd naar Sockwell en daar geen antwoord op gekregen. Dat kan want men had misschien geen gelegenheid om mij te antwoorden. Jammer hoor dit allemaal want de kousen bevallen prima en helpen bij mijn mankementen.

Beoordelingen voor sockwell.nl

Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback en het delen van uw ervaringen met onze compressiekousen! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit en de functionaliteiten van onze merinowollen sokken. Uw suggestie betreffende het kleuraanbod voor onze graad 2 compressiesokken waarderen we zeer en zullen we zeker in overweging nemen voor toekomstige collecties. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback!
De sokken. Nog betere sokken maken. Doe gewoon wat jullie moeten doen. Blijf goede producten leveren en zeur niet, zoals elk bedrijf op het ogenblik doet, aan mijn hoofd over wat ik er van vind. Het begint me behoorlijk te irriteren, nog even en ik ga geld vragen voor al het werk en tijd die enquetes mij kosten.
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw eerlijke feedback. Wij waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen. Het spijt ons te horen dat u zich geïrriteerd voelt door enquêtes en vragen. We nemen uw opmerkingen ter harte en zullen ernaar streven om ons proces te verbeteren zonder inbreuk te maken op uw tijd. Uw tevredenheid blijft onze prioriteit en we zijn blij dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. Mocht u verdere opmerkingen of behoeften hebben, staan we altijd klaar om u te ondersteunen.
RB
Riek B.
Berkenwoude
Sockwell is mijn steun en toeverlaat. Zonder sockwell kom ik niet ver, mijn lopen is stevig en zeker. En dat terwijl ik op een harnas tachtig ben! Nu jullie weer.
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw geweldige review! Wat fijn om te horen dat onze sokken u zoveel steun bieden. Uw vitaliteit en comfort zijn waar Sockwell voor staat. Wij wensen u nog vele stevige en zekere stappen toe!
Is een aanpassen, maak k vraag mij af of die niet dunner te verkrijgen zijn
Snelle en correcte levering en prijs kwaliteit is prima
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met de levering en de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
21 apr 2024
Goed product
22 apr 2024
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met ons product.
21 apr 2024
x
24 apr 2024
19 apr 2024
18 apr 2024
17 apr 2024
16 apr 2024
16 apr 2024
Het pakket is niet op ons adres afgeleverd terwijl DHl beweerd van wel.
Antwoord van sockwell.nl
Dat klinkt erg frustrerend, en ik begrijp uw zorg volkomen. Het is belangrijk dat u uw bestelling op de juiste locatie ontvangt. Ik raad u aan om contact op te nemen met onze klantenservice via 053-5388333. Zij kunnen u verder helpen door de situatie te onderzoeken en samen met DHL na te gaan waar uw pakket is gebleven. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang, en we zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen.
Prima kousen, maar veel te duur!
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u de prijs van onze kousen te hoog vindt. Wij streven ernaar om een uitstekende kwaliteit te leveren met materialen die duurzaamheid en comfort garanderen. Daarnaast bieden we zo af en toe acties en kortingen aan. Houd onze website in de gaten voor eventuele aanbiedingen die interessant voor u kunnen zijn. Mocht u verder nog vragen hebben, dan staan we altijd voor u klaar.