sockwell.nl- Logo - Beoordelingen

sockwell.nl

777 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.552 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2021
sockwell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik hoorde van mijn pedicure over sockwell kousen ivm met mijn dikke benen. Ik heb de kousen uitgeprobeerd en het ook tegen mijn man verteld. Meteen voor hem ook 1 paar besteld. Hij vindt ze ook goed steun geven. Nu hebben we beide 5 paar. Dat doe je niet als ze niet fijn zijn. Ik was maar een keer in de 14 dagen dus is 5 paar wel voldoende. En het allerfijnst is dat er geen verzendkosten zijn, dus 1 paar bestellen om te proberen, is geen moeite.

5 nov 2023
U heeft een slechte bezorger. Ik heb de kousen vorige week zondag gekocht via internet. Ik kreeg maandag een mailtje dat DHL ze dinsdag in de avonduren zouden bezorgen. Vervolgens kreeg ik 'savonds een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Ik was wel thuis bovendien konden de sokken in de brievenbus. DHL zou vervolgens op woensdag terugkomen. Ik ben weer thuisgebleven en heb vervolgens geen kousen ontvangen en ook geen berichtjes meer gezien. Ik heb doorgeklikt op hun site en de kousen lijken bezorgd te zijn, maar een mailtje heb ik daar niet over ontvangen. Vrijdag heb ik een mailtje gestuurd naar Sockwell en daar geen antwoord op gekregen. Dat kan want men had misschien geen gelegenheid om mij te antwoorden. Jammer hoor dit allemaal want de kousen bevallen prima en helpen bij mijn mankementen.

Beoordelingen voor sockwell.nl

18 jan 2024
22 jul 2023
Goede sokken, wel graag goed/duidelijk aangeven wat de wijdte van de sok is. Het was mij niet duidelijk welke wijdte maat ik moest hebben. Van welke tot welke wijdte kan de sok? Heb nu een kuitmaat groter besteld, wat prima zit, maar had misschien ook met de gewone kuitmaat toegekund.
3 dec 2023
Basis informatie ging prima via de mails. Bij DHL ging het door fout.Bij navraag blijken de letters in de postcode niet goed. Gevolg geen pakket ontvangen. Indien correct is mijn bestelling retour sockwell en beloofd opnieuw te sturen met de correcte postcode ik wacht af?
Ik sukkel al geruime tijd met hielspoor en als ik deze sokken draag verlicht dat de pijn behoorlijk Heb nu 5 paar gekocht en enkel het laatste paar was na 1 keer dragen stuk aan de tenen wat ik niet Vind kunnen voor deze prijs echter bij de jarige sokken geen probleem
21 nov 2023
Dank voor je toffe review. We horen graag dat mensen baat bij onze sokken hebben. Wat betreft het laatste paar mag u ons gerust via de mail een foto sturen en dan kijken wij of we het samen met u kunnen oplossen.
JR
Jo R.
aalter
6 jun 2023
Bestelling gedaan op 30 mei, mail gestuurd op 05 juni. Tot hiertoe mijn bestelling nog niet ontvangen, was blijkbaar een fout bij Sockwel. Hoop toch om morgen mijn bestelling te ontvangen want ik vertrek donderdagmorgen op wandelvakantie.
6 aug 2023
De sokken zijn mooi en goed! Alleen deze zijn teruggestuurd daar ze wel veel kleiner en strakker uitvielen en dus niet pasten om deze voet! Voet is mt 43/44 sokken waren 42/46 Dat was echt jammer! Materiaal is prima vandaar goed!
TV
Toon V.
Steenbergen
5 jun 2023
Op advies van mijn huisarts ben ik compressiekousen (Sockwell) gaan dragen. Vooral de laatste levering van de zomereditie vind ik een geweldige toevoeging in het assortiment! Ze gaan erg gemakkelijk aan en uit!
14 jun 2023
We zijn blij om te horen dat je tevreden bent! We hopen je weer een keer terug te zien op onze webshop.

Lengte licht ondersteunende kousen.

De meeste licht ondersteunende kousen zijn fijn dun en van goede lengte. Helaas zijn niet alle kousen voor mij van goede lengte, dat kan beter. De kous op de foto is voor mij goed van lengte en draagt fijn.
21 nov 2023
Dank voor je mooie review. Omdat de sokken verschillen van patroon kan het soms zijn dat de ene iets langer of korter uitvallen. We wensen je veel plezier met de kousen.

Vrij goede beoordeling

Redelijk vlugge levering. Heb maat 40 en kousen zijn voor 39-43. Voet valt dus wat groot oud. Hoop door veelvuldig gebruik en wassen/drogen dat die voetzool wat strakker zal komen te zitten.
PS
10 mei 2023
Prettig om ze te dragen. Vooral bij lange wandelingen en buiten werkzaamheden. Bij koud weer houd je warme voeten. En zeker prettig als je lang moet staan.
WS
Wendy S.
's Gravenhage

Goede kwaliteit en aantrekkelijke dessins

Goede kwaliteit en een groot aantal aantrekkelijke dessins. Jammer dat er weinig keus is in beige, terwijl deze kleur veel in Nederland gedragen wordt.
Heerlijk warm door de wol en toch heel steungevend. Klein beetje jammer in mijn geval (ik ben lang) is de net iets te korte lengte van de kniekousen.
Antwoord van sockwell.nl
Bedankt voor je review, we waarderen het enorm dat je de moeit hebt genomen om deze review te schrijven. Maar inderdaad worden de sokken op een gemiddeld mannen of vrouwen been gemaakt.
7 jan 2024
Beoordeling compressiekousen. Heel fijne dunne compressie kousen met fijne brede boord waardoor er geen afknelling is. De kous valt wel wat ruim.
Antwoord van sockwell.nl
Bedankt voor de beoordeling! Goed om te horen dat de compressiekousen fijn en dun zijn, met een comfortabele brede boord. Normaliter moet deze sok niet ruimvallen, ze vallen gewoon op maat.
H-
Henny -.
Schagen
Deze sokken zitten echt goed en zacht aan de voeten. Helaas slijten ze wel snel voor zo'n hoge prijs! Maar op dit moment nog steeds nr 1 voor ons.
10 aug 2023

Fijne ondersteunende kniekousen.

Kousen geven prettige ondersteuning en zijn niet te warm in de zomer. In de loop van de dag voel ik toch wat afknelling in de enkelhoek voorzijde.
25 jun 2023
Besteld en snel geleverd, prima sokken voor mensen Met een staand beroep zelfs nu met deze tropische dag van 30 graden , Fijn om te dragen
26 jun 2023
Dank voor je review. Goed om te horen dat je blij bent met je bestelling. We gaan hier natuurlijk altijd voor een vijf sterren beoordeling. We zouden graag willen weten wat er voor jouw nog beter kan, zodat we de volgende keer een 5 sterren beoordeling van je krijgen. Veel plezier met je sokken!
27 mei 2023

Minnen en plussen

Snel geleverd, leuk dessin. Minpuntje, dat ik ze niet zelf aan kan trekken. En warm zomers. Prijs is hoog, niet door iedereen aan te schaffen.
25 okt 2023
De sokken dragen prima, maar zijn vrij glad. Waardoor bepaalde trapbekleding zoals tapijt een val tot gevolg kunnen hebben.