sockwell.nl- Logo - Beoordelingen

sockwell.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.570 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2021
sockwell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heel fijn dat dit merk met leuk uitziende compressiekousen bestaat! De sokken doen hun werk goed en het valt niemand op dat het compressiesokken zijn. De kwaliteit stof is daar een belangrijke reden voor. Ik ben erg dol op merinowol vanwege de warmteregulerende en antibacteriële eigenschappen - zeker omdat ik de sokken dagelijks draag. Ze hoeven hierdoor niet iedere dag in de was, wat bij katoenen of pantysokken wel het geval is. De maatvoering van het voetgedeelte is iets groot uitgevallen, maar dit is niet heel erg. Wel jammer vind ik dat de compressiesokken graad 2 alleen in zwart en antraciet aangeboden worden. En in de banners op de website staan ontzettend leuke bloemetjessokken; deze zijn helaas nergens op de website te koop. Meer kleuraanbod (óók voor de sterkere compressie) zou nóg beter zijn. Verder was mijn bestelling snel binnen en is de prijs-kwaliteitverhouding in orde. :-)

5 nov 2023
U heeft een slechte bezorger. Ik heb de kousen vorige week zondag gekocht via internet. Ik kreeg maandag een mailtje dat DHL ze dinsdag in de avonduren zouden bezorgen. Vervolgens kreeg ik 'savonds een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Ik was wel thuis bovendien konden de sokken in de brievenbus. DHL zou vervolgens op woensdag terugkomen. Ik ben weer thuisgebleven en heb vervolgens geen kousen ontvangen en ook geen berichtjes meer gezien. Ik heb doorgeklikt op hun site en de kousen lijken bezorgd te zijn, maar een mailtje heb ik daar niet over ontvangen. Vrijdag heb ik een mailtje gestuurd naar Sockwell en daar geen antwoord op gekregen. Dat kan want men had misschien geen gelegenheid om mij te antwoorden. Jammer hoor dit allemaal want de kousen bevallen prima en helpen bij mijn mankementen.

Beoordelingen voor sockwell.nl

3 dec 2023
Het zijn hele fijne kniekousen als je de hele dag moet staan .nr 1 vind ik te slap en zakken af

Na aanvankelijke problemen zijn deze goed opgelost

Telefonisch contact gehad om probleem te bespreken. Deze worden goed opgelost door Sockwell.
5 jun 2023
Goede kwaliteit, snelle levering. Wat mij betreft mogen er meer effe kleurtjes komen.
28 mei 2023
het zijn fijne sokken,maar alleen de kleur in zomerschoenen mag wel iets gezelliger
1 nov 2023
Na een dag reizen geen dikke enkels. Het aantrekken van de kousen blijft lastig.
2 nov 2023
Bedankt voor je leuke review en dat de Sockwell sokken je bevallen. Op onze webshop geven we ook tips over het aantrekken van sokken. Zie onderstaande link. https://sockwell.nl/pages/compressiekousen-aantrekken
26 dec 2023
Snelle levering en direct na je bestelling ontvang je bericht over de levering.
26 nov 2023
Ze zitten goed, dien wat ze moeten. Ze zouden wat minder snel kapot mógen gaan
Antwoord van sockwell.nl
Dank voor je feedback! Fijn om te horen dat ze goed zitten en hun functie vervullen. We nemen je opmerking over de duurzaamheid mee voor verbetering. Laat het ons weten als we iets voor je kunnen doen.
6 aug 2023
De sokken zitten maar comfortabel om je voet.Misschien in een ander kleurtje.
EP
E P.
Culemborg
8 okt 2023
prima hielspoorsokken, zitten wel strak, maar dat hoort bij compressiesokken
16 okt 2023
Bedankt voor je review. We hopen je nog eens terug te zien op onze webshop.
24 nov 2023
De sokken passen prima en zitten lekker. Heb verlichting van mijn klachten.
13 okt 2023
nog weinig ervaring met het resultaat voor m'n hielspoor met deze sokken
29 okt 2023
Ik heb ze 1 dag aangehad. Dus kan nog niet zoveel er van zeggen sorry.
22 aug 2023
Fijne webshop en site.Wordt duidelijk uitgelegd en zeer informatief.
PK
Piet K.
Almere
8 jun 2023
Fijn product. Geeft goede doorstroming van bloed in mijn benen.
13 jun 2023
Ik ben tot heden zeer tevreden met de hoop dat het zo blijft!
Prima sokken die doen wat ze moeten doen. Snelle levering
Antwoord van sockwell.nl
Dank voor je vier sterren review. Fijn om te horen dat de sokken doen wat ze moeten doen.
25 okt 2023
Sokken zitten zeer goed en voelen aangenaam aan de voeten.
KV
K V.
De Bilt
Zitten goed om me benen en heerlijk gevoel met het lopen
Antwoord van sockwell.nl
Geweldig om te horen dat de sokken goed zitten en zorgen voor een heerlijk gevoel tijdens het lopen! Bedankt voor je positieve review!
23 nov 2023
Ben er blij mee. waar ik ze voor draag werken ze goed
7 sep 2023
De bestelling werd 1 dag vroeger geleverd dan verwacht