sockwell.nl- Logo - Beoordelingen

sockwell.nl

786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.570 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2021
sockwell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heel fijn dat dit merk met leuk uitziende compressiekousen bestaat! De sokken doen hun werk goed en het valt niemand op dat het compressiesokken zijn. De kwaliteit stof is daar een belangrijke reden voor. Ik ben erg dol op merinowol vanwege de warmteregulerende en antibacteriële eigenschappen - zeker omdat ik de sokken dagelijks draag. Ze hoeven hierdoor niet iedere dag in de was, wat bij katoenen of pantysokken wel het geval is. De maatvoering van het voetgedeelte is iets groot uitgevallen, maar dit is niet heel erg. Wel jammer vind ik dat de compressiesokken graad 2 alleen in zwart en antraciet aangeboden worden. En in de banners op de website staan ontzettend leuke bloemetjessokken; deze zijn helaas nergens op de website te koop. Meer kleuraanbod (óók voor de sterkere compressie) zou nóg beter zijn. Verder was mijn bestelling snel binnen en is de prijs-kwaliteitverhouding in orde. :-)

5 nov 2023
U heeft een slechte bezorger. Ik heb de kousen vorige week zondag gekocht via internet. Ik kreeg maandag een mailtje dat DHL ze dinsdag in de avonduren zouden bezorgen. Vervolgens kreeg ik 'savonds een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Ik was wel thuis bovendien konden de sokken in de brievenbus. DHL zou vervolgens op woensdag terugkomen. Ik ben weer thuisgebleven en heb vervolgens geen kousen ontvangen en ook geen berichtjes meer gezien. Ik heb doorgeklikt op hun site en de kousen lijken bezorgd te zijn, maar een mailtje heb ik daar niet over ontvangen. Vrijdag heb ik een mailtje gestuurd naar Sockwell en daar geen antwoord op gekregen. Dat kan want men had misschien geen gelegenheid om mij te antwoorden. Jammer hoor dit allemaal want de kousen bevallen prima en helpen bij mijn mankementen.

Beoordelingen voor sockwell.nl

21 jan 2024
Antwoord van sockwell.nl
Dank voor je vier sterren review! Graag horen we wat we de volgende keer beter kunnen doen om de volgende keer een vijf sterren review van je te krijgen.
21 jan 2024
De kousen zitten fantastisch. Ik heb er echt baat bij. De bezorging door DHL laat wel wat te wensen over. Aankondigen dat zij komen en dan willen beweren dat ze niet konden bezorgen, terwijl thuis zijn en bijna altijd bezorgers zien aankomen. Gewoon dus niet geweest. Het was een brievenbus pakketje, dus wij hoefden niet eens thuis te zijn, maar waren dat wel. Dit gebeurt overigens niet alleen bij Sockwell bestellingen.
Antwoord van sockwell.nl
Wat geweldig dat de kousen fantastisch zitten en je er echt baat bij hebt! 😊 Het spijt ons te horen over de bezorgervaring, dat klinkt frustrerend. Hopelijk verbetert de bezorgservice in de toekomst. Veel plezier met de sokken.
18 jan 2024
Antwoord van sockwell.nl
dank voor uw mooie beoordeling!
18 jan 2024
LA
L.W. A.
Hoogezand
Correcte en adequate afhandeling van de aankopen.
Fijne sokken. Ondersteunen goed.
7 jan 2024
Beoordeling compressiekousen. Heel fijne dunne compressie kousen met fijne brede boord waardoor er geen afknelling is. De kous valt wel wat ruim.
Antwoord van sockwell.nl
Bedankt voor de beoordeling! Goed om te horen dat de compressiekousen fijn en dun zijn, met een comfortabele brede boord. Normaliter moet deze sok niet ruimvallen, ze vallen gewoon op maat.
Nvt
26 dec 2023
Snelle levering en direct na je bestelling ontvang je bericht over de levering.
25 dec 2023
Keurig in orde.
ze zitten erg fijn ,makkelijk aan te trekken.

Goede kwaliteit en pasvorm

Prima zijn de sokken
Antwoord van sockwell.nl
Dank voor je mooie review.
Super goede kwaliteit!
Snel en goed product geleverd
Fijne kousen. Hou er lekker warme voeten in
Antwoord van sockwell.nl
Bedankt voor uw 4* review. Fijn dat u met dit koude weer lekkere warme voeten hebt in uw Sockwell sokken !
3 dec 2023
Basis informatie ging prima via de mails. Bij DHL ging het door fout.Bij navraag blijken de letters in de postcode niet goed. Gevolg geen pakket ontvangen. Indien correct is mijn bestelling retour sockwell en beloofd opnieuw te sturen met de correcte postcode ik wacht af?