Snowleader.nl

185 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden185 beoordelingen in totaal

10 feb 2024
Rugdrager van Deuter voor ons kindje besteld. Gekozen voor bezorgen met prioriteit en kwam keurig op de vermelde datum binnen. Product was goed verpakt. En de drager zelf bevalt goed!

Een vest besteld dat verstuurd werd per paketpost, pakket komt nooit aan en het volledige proces hierna is dramatisch slecht. Klantenservice geeft aan 30 dagen nodig te hebben voor een onderzoek, daarna paar keer een ipdate dat er geen update is na mijn aandringen. Na de 30 dagen geen reactie, lekker het probleem bij de klant leggen in plaats van zelf verantwoording nemen.

Beoordelingen voor Snowleader.nl

Ik wacht nog steeds op pakket, laatste bevestigingsmiddelen van dpd niet ontvangen. Ik was eerder bij afhaalpunt toen was pakket er niet. Ik ga vandaag weer naar afhaalpunt zonder bevestigingsmail
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo, Volgens het volgsysteem is je pakket op woensdag 1 mei afgeleverd bij het gekozen afleverpunt. Het werd verzonden op vrijdag 26 april en geleverd op de daaropvolgende woensdag, wat binnen de levertijden van twee tot vier werkdagen valt die u hebt geselecteerd. Met vriendelijke groet, het Snowleader team
Iets besteld, niks ontvangen. Gemaild geen reactie, gebeld geen antwoordt gekregen. €120 naar de maan
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo, Uw pakket is op 07/05 verzonden vanuit ons magazijn. Het is momenteel onderweg naar u en zal in de komende dagen worden afgeleverd. Als je problemen hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice via online chat, het contactformulier of per telefoon. Met vriendelijke groeten, Het Snowleader Team
Ik wacht al meer dan een week op een reactie. Nadat ze mij een verkeerd artikel toestuurden.
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo, Volgens uw orderbevestiging was je levering gepland voor 7 mei. Je bestelling is verzonden op vrijdag 3 mei en wordt momenteel geleverd. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via ons contactformulier. Met vriendelijke groet, het Snowleader Team

Klantenservice maakt het jouw probleem

Antwoord van Snowleader.nl
Hallo, Het spijt ons echt van dit leveringsprobleem, dat buiten onze macht ligt. Sinds 22 februari is er een onderzoek gaande met de vervoerder. We hebben regelmatig contact met de transporteur. We houden je zo snel mogelijk op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in je zaak. Met vriendelijke groet, het Snowleader team
Betere updates over de verzending. De levertijd is echt lang en ondertussen krijgen we geen update van DPD
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo, Het spijt ons dat de levering van uw bestelling is vertraagd. Uw pakket wordt vandaag bezorgd en zal binnenkort worden afgeleverd. Met vriendelijke groeten, Het Snowleader Team
Vieze kleding gekregen
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo, Onze excuses voor het probleem met uw artikel. We hebben uw dossier doorgestuurd naar de betreffende afdeling, die per e-mail contact met u zal opnemen met de juiste oplossing. Met vriendelijke groet, Het Snowleader Team

Scam!?

Direct na jullie mail heb ik binnen 5 minuten gereageerd en heb ik hetzelfde aangegeven als alle mails daarvoor. De fotos laten duidelijk zien dat de doos helemaal gesloten was. Jullie zijn vergeten het item te versturen. Nu duurt het onderzoek al drie weken, hoeveel langer laten jullie mij nog wachten? Wanneer krijg ik mijn betaalde artikel???
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Wendy, We hebben uw e-mail ontvangen en willen u bedanken voor uw snelle reactie. Het bevatte echter geen antwoorden op onze verschillende vragen. We hebben uw zaak vandaag per e-mail opgevolgd. Je artikel is teruggestort op de betaalmethode die je hebt gebruikt. Uw zaak is nu gesloten. Met vriendelijke groeten Het Snowleader Team
Pakketje nooit bezorgd en een een heel gedoe om je geld terug te krijgen. Slecht bereikbare klantenservice die standaard antwoorden terug stuurt en verder niks voor je doet. Nooit meer Snowleader. Helaas las ik de Facebook recensies pas nadat er bij mij ook iets mis ging.
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo, helaas heeft je pakket door een bezorg probleem niet bij je geleverd kunnen worden. De bezorger heeft er daarom voor gekozen je te pakket terug te sturen naar ons warenhuis. Daarbij is er ook een bezorg probleem. Zoals je in onze mails hebt kunnen lezen, hebben we een dossier geopend bij de bezorgdienst zodat het pakket zo snel mogelijk bij ons geleverd kan worden. Zodra we het pakket hebben ontvangen zullen we de terugbetaling doen. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, het Snowleader team
11 feb 2024

Bezorgtijd erg lang

Het duurde wel erg lang voor de bestelling met DPD werd bezorgd.
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Fred, Het spijt ons dat de levering van uw bestelling is vertraagd. Uw pakket wordt momenteel verzonden en zal binnenkort worden afgeleverd. Bij aflevering zal de transporteur contact met je opnemen. Met vriendelijke groeten, Het Snowleader Team
rampzalige site en retourprocedure. te veel te druk
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Harry, Om een product te retourneren, hoef je alleen maar in te loggen op je klantenpagina en een online aanvraagformulier in te vullen. U kunt de retourdocumenten vervolgens rechtstreeks vanuit uw klantenpagina downloaden. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via chat, het contactformulier of per telefoon. Vriendelijke groeten, Het Snowleader-team
10 feb 2024

Bezorgtijd

De bezorgtijd is veel te lang
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Jeroen, Het spijt ons dat de levering van uw bestelling is vertraagd. De transporteur heeft de levering van uw pakket op 12/02 bevestigd. Met vriendelijke groeten, Het Snowleader Team
product is goed, levering duurt lang, maar dat hadden ze ook wel voorspeld
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Rosmarijn, We willen je bedanken voor je feedback en onze excuses aanbieden voor de ongewoon lange levertijd. Je pakket lijkt nu te zijn afgeleverd op 31/01. We hopen dat het product aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groeten, het Snowleader Team

Retourneren defect product lijkt onmogelijk

De bestelde snowboots gingen meteen stuk bij hjet aantrekken ervan. Om die reden wilde ik ze terugsturen, maar krijg geen contact met Snowleader. Telefonisch is Snowleader niet bereikbaar. Op het contactformulier wordt niet adequaat gereageerd. De toegezegde retourformulieren en instructies bereiken mij niet en komen ook niet in de spam terecht.
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Martin, Onze excuses voor het probleem met uw artikel. Tot nu toe hebben we je 5 e-mails gestuurd met de retourdocumenten. Om ervoor te zorgen dat deze goed worden ontvangen, hebben we ze doorgestuurd naar de verschillende e-mailadressen die je hebt opgegeven. We hebben de e-mail nogmaals naar je doorgestuurd in de hoop dat je deze zult ontvangen. Controleer uw spamfolder. Houd er rekening mee dat je onze klantenservice tijdens deze drukke periode kunt bereiken via chat, via het contactformulier of telefonisch door een voicemailbericht achter te laten. Met vriendelijke groet, Het Snowleader Team
Op 6 Januari een skibril besteld. Vandaag, 15 Januari pas geleverd. Bij een afhaalpunt. Thuisbezorgen was €15,-, dat vind ik duur! Ook heel zuur is dat er nu 30% korting zit op mijn skibril en ik het volle bedrag, €141,- heb betaald.
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Elma, Onze excuses voor de vertraging. Volgens de transporteur is uw pakket geleverd sinds 15/01. U hebt uw bestelling geplaatst op 06/01, d.w.z. 4 dagen voor de start van de uitverkoop. Sommige artikelen zijn nu afgeprijsd op de site. Met vriendelijke groeten, Het Snowleader Team
4 feb 2024
Heb na weken nog niks ontvangen
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo, Het spijt ons dat de levering van uw bestelling is vertraagd. De transporteur heeft bevestigd dat uw pakket sinds 05/02 beschikbaar is op het aangegeven afleverpunt. Met vriendelijke groeten, Het Snowleader-team
14 jan 2024
nog iets ontvangen!
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo, Uw pakket is verzonden op 12/01 en wordt de komende dagen bezorgd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Snowleader
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Lydia, Kunt u ons meer vertellen over uw ervaring? Vriendelijke groeten, Het Snowleader Team
23 dec 2023

Oakley Sutro Lite

Producten, prijzen en betrouwbaarheid zijn wat mij betreft goed. Levertijd is soms erg lang, hou rekening met minimaal een week. Verzendinformatie van Chronopost is heel accuraat.
26 dec 2023
Hallo, Bedankt voor uw opmerking. Je bestelling is geleverd op 21/12 zoals aangegeven toen je je bestelling plaatste. Vriendelijke groeten, Het Snowleader-team
ik probeer om een nieuw wachtwoord aan te maken en dat lukt niet dus ik kan mijn schoenen die ik besteld heb niet volgen
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo, We hebben je zojuist een nieuwe link gemaild om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Als dit niet werkt, kun je ons een e-mail sturen via het contactformulier. Met vriendelijke groeten, Snowleader
Produkt is nog steeds niet geleverd .Verzending nr. 9500000057. Bestelling nr: 9500000082
Antwoord van Snowleader.nl
Beste Marie-Claire, Op het moment dat u de bestelling geplaatst heeft, werd aangegeven dat het product met de door u gekozen vervoeder op 29/11 geleverd zou worden. We realiseren ons dat het pakket op tijd is afgeleverd. Vriendelijke groeten, Snowleader