Snowleader.nl

175 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden175 beoordelingen in totaal

10 feb 2024
Rugdrager van Deuter voor ons kindje besteld. Gekozen voor bezorgen met prioriteit en kwam keurig op de vermelde datum binnen. Product was goed verpakt. En de drager zelf bevalt goed!

Een vest besteld dat verstuurd werd per paketpost, pakket komt nooit aan en het volledige proces hierna is dramatisch slecht. Klantenservice geeft aan 30 dagen nodig te hebben voor een onderzoek, daarna paar keer een ipdate dat er geen update is na mijn aandringen. Na de 30 dagen geen reactie, lekker het probleem bij de klant leggen in plaats van zelf verantwoording nemen.

Beoordelingen voor Snowleader.nl

Positieve ervaring, snelle verzending!

Snelle verzending! Afleveringsdatum was zoals tijdens het bestelproces aangegeven. En via de Track & Trace was duidelijk te zien waar het pakket was. Daarnaast was ik extra blij omdat ik deze rugtas nergens anders kon krijgen. Ik heb met de grotere versie de Camino gelopen en wilde graag een kleinere versie voor mijn Day Hikes.

Goede service

Duidelijke, snelle en vriendelijke communicatie. Een product bleek niet op voorraad en werd vervolgens snel benaderd en geholpen een oplossing te vinden.
EK
Eric K.
Eindhoven
7 apr 2024
Aantrekelijke prijzen, snelle verzending en levertijd. Tevens ook indien nodig een snelle retour afhandeling.
Juiste artikel zoals omschreven en goed verpakt en op tijd afgeleverd.
13 apr 2024
Hele scherpe prijs, ruime keus, snelle verzending.
Geen enkel probleem, netjes op tijd afgeleverd.
Snelle verzending! Duidelijke omschrijving.
30 mrt 2024
Great product, good price, nicely packaged
30 mrt 2024
Snelle afhandeling, schoen bevalt goed
13 apr 2024
Goede uitleg of het product
Artikelen goed ontvangen.
BM
Bart M.
Vlaardingen
Besteld en geleverd
Alles ok
Betere updates over de verzending. De levertijd is echt lang en ondertussen krijgen we geen update van DPD
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo, Het spijt ons dat de levering van uw bestelling is vertraagd. Uw pakket wordt vandaag bezorgd en zal binnenkort worden afgeleverd. Met vriendelijke groeten, Het Snowleader Team
16 mrt 2024

Goede prijs! Goede service.

Ik heb eeb paar ski's gekocht. Met bindingen. Deze werden gratis gemonteerd en afgesteld. Je krijgt er zelfs nog een pakje locale koekjes bij! Het enige wat wellicht iets beter kan is dat ik ze wel wat matig ingepakt vond. Maar ze zijn onbeschadigd aangekomen, dat is het belangrijkste!