Sportega.nl

3 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2024
Sportega.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestelling arriveerde heel snel en in goede staat. Maar achter de schermen ging iets mis: ik heb nooit een bestelbevestiging gekregen. Dat zorgde voor een paar dagen onzekerheid.

Na de bestelling ontving ik geen bevesting en aankoopbon in mijn email. Dat is wel rechtgezet nadat ik reclameerde. Inmiddels ook bestelling binnen. Dus verder geen klachten, maar het liep dus niet helemaal zoals het moet.

Beoordelingen voor Sportega.nl

Antwoord van Sportega.nl
Hello, thank you for your review. Confirmation of the order is automatic, the customer will receive it immediately after finishing/closing the order to the e-mail address he specified. We are very sorry that you did not receive it. Mit sportlichen Gruessen Sportega Team

Na de bestelling geen orderbevestiging

Antwoord van Sportega.nl
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. Bij problemen kunt u telefonisch of per e-mail contact opnemen met onze servicedienst. Bedankt Sportega-team
19 mrt 2024
Gemakkelijk bestellen, vlotte en nette levering