pack-store.com/nl/- Logo - Beoordelingen

pack-store.com/nl/
Beoordelingen:

108 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden314 beoordelingen in totaal  

4,77
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
pack-store.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wegens een dingetje bij de bezorgdienst, was het pakketje opeens weer retour gestuurd. Snel contact en goede service vanuit Pack Store is mijn pakketje alsnog met een andere bezorgdienst netjes en snel bezorgd.

de meest kritische beoordeling

13 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als je een week op voorhand vraagt om op een bepaalde dag te leveren zou dat toch moeten geregeld kunnen worden. Nu was het een zoektocht naar het pakje (dat terecht is trouwens). Het helpt echt niet als jullie de verantwoordelijkheid bij de leveringsdienst leggen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor pack-store.com/nl/

Filter
 Sorteren  
Relevantie
10 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bezorging is klote. Dpd haar ophaal centrum is te beperkt open. Ik moet nu speciaal vrij gaan nemen om het op te kunnen halen. Bij deze vraag ik om een schade vergoeding van 150 euro. Ik bestel nooit meer iets bij jullie op deze manier. Wat een slechte bezorger!
Beoordeling melden
Antwoord van pack-store.com/nl/
12 mei 2023
We willen je bedanken voor je feedback betreft de bezorging van de bestelling. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren vanwege de beperkte openingstijden van het DPD ophaalcentrum. We begrijpen dat dit erg frustrerend kan zijn. We hebben ondertussen contact met je opgenomen en vernomen dat je de bestelling gelukkig toch op hebt kunnen halen. We zijn blij te horen dat je wel tevreden bent over de producten die je hebt ontvangen, ondanks de problemen met de bezorging. Klanttevredenheid is voor ons van groot belang en daarom stellen we jouw positieve feedback over onze producten erg op prijs!
10 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Dure Verzendkosten en Trage Levering

Schandalig dat ik €42,99 moet betalen voor verzending en verwerking. Op woensdag besteld en het pas ten vroegste maandag aankrijgen (als het dan niet wordt uitgesteld). Mijn volgende bestelling zal alleszinds vanaf nu bij de concurrentie zijn...
Beoordeling melden
Antwoord van pack-store.com/nl/
20 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. We betreuren het dat uw ervaring niet positief was. Onze verzendkosten zijn gebaseerd op de tarieven die wij zelf aan de vervoerder moeten betalen. Ons bedrijf is gevestigd in Nederland en de kosten voor verzending naar België zijn hoger dan binnen Nederland. We hebben ervoor gekozen om de werkelijke verzendkosten door te belasten om zo onze productprijzen transparant te houden. Hiermee voorkomen we dat onze klanten mogelijk te veel betalen. Daarnaast zie ik dat uw zending inderdaad vertraging heeft opgelopen bij DHL. Hoewel we ons best doen om een snelle levering te garanderen, hebben we geen controle meer over het leveringsproces zodra de pakketten zijn overgedragen aan DHL. We begrijpen dat dit frustrerend is en bieden onze verontschuldigingen aan voor het ongemak. Als we u in de toekomst ergens mee van dienst kunnen zijn, dan kunt u ons altijd contacteren via de klantenservice (+31 412 696376 of klantenservice@pack-store.nl).
15 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van pack-store.com/nl/
23 mei 2023
Beste klant, bedankt voor uw feedback. We hebben geprobeerd contact met u op te nemen, maar helaas zonder succes. Volgens onze gegevens is uw bestelling volgens afspraak bezorgd. Mocht er toch iets niet goed zijn gegaan, neem dan alstublieft contact met ons op. We helpen u graag verder!