Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
9 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Wegens een dingetje bij de bezorgdienst, was het pakketje opeens weer retour gestuurd.
Snel contact en goede service vanuit Pack Store is mijn pakketje alsnog met een andere bezorgdienst netjes en snel bezorgd.
Als je een week op voorhand vraagt om op een bepaalde dag te leveren zou dat toch moeten geregeld kunnen worden. Nu was het een zoektocht naar het pakje (dat terecht is trouwens). Het helpt echt niet als jullie de verantwoordelijkheid bij de leveringsdienst leggen.
Schandalig dat ik €42,99 moet betalen voor verzending en verwerking. Op woensdag besteld en het pas ten vroegste maandag aankrijgen (als het dan niet wordt uitgesteld). Mijn volgende bestelling zal alleszinds vanaf nu bij de concurrentie zijn...
Beoordeling melden
Antwoord van pack-store.com/nl/
20 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. We betreuren het dat uw ervaring niet positief was.
Onze verzendkosten zijn gebaseerd op de tarieven die wij zelf aan de vervoerder moeten betalen. Ons bedrijf is gevestigd in Nederland en de kosten voor verzending naar België zijn hoger dan binnen Nederland. We hebben ervoor gekozen om de werkelijke verzendkosten door te belasten om zo onze productprijzen transparant te houden. Hiermee voorkomen we dat onze klanten mogelijk te veel betalen.
Daarnaast zie ik dat uw zending inderdaad vertraging heeft opgelopen bij DHL. Hoewel we ons best doen om een snelle levering te garanderen, hebben we geen controle meer over het leveringsproces zodra de pakketten zijn overgedragen aan DHL. We begrijpen dat dit frustrerend is en bieden onze verontschuldigingen aan voor het ongemak.
Als we u in de toekomst ergens mee van dienst kunnen zijn, dan kunt u ons altijd contacteren via de klantenservice (+31 412 696376 of klantenservice@pack-store.nl).
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.