TrailerPlus.nl- Logo - Beoordelingen

TrailerPlus.nl

755 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.820 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 sep 2019
TrailerPlus.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik bestelde in de namiddag banden die beduidend goedkoper zijn dan elders, en werden de volgende dag na 9:00uur al bezorgd tot mijn grote verrassing!!!!!!!!? Misschien puntje ter verbetering: zoeken naar verschillende soorten banden ging erg moeizaam. De video's zijn elke keer weer leuk gedaan én leerzaam. Top bedankt!!!!!!!!
PS
Perry S.
Geldrop

24 mei 2023
Verzenden duurde een paar dagen extra, terwijl ik de link naar een review al binnenkreeg. Na een mailtje kreeg ik de dag erna een set banden met velg (in elkaar gezet, dus niet met losse onderdelen). Dat was dan weer een meevaller. E.e.a. ziet er goed uit.

Beoordelingen voor TrailerPlus.nl

16 nov 2023
Snelle levering en goede prijzen. Wat wil een mens nog meer …
BD
Ben d.
Eemnes
15 nov 2023
top bedrijf, levert snel en conform de bestelling
14 nov 2023
Todo muy bien.El producto bueno y el servicio muy rápido. La atención al cliente muy buena.Me solucionaron el problema de entrada a la app de una manera eficaz y atenta.
Antwoord van TrailerPlus.nl
15 nov 2023
Muchas gracias por su respuesta. Me alegro que haya ido bien. Saludos, Equipo TrailerPlus
11 nov 2023
Snel en volgens verwachting
10 nov 2023
10 nov 2023
Goede omschrijving, goed informatie en snelle nette levering. De prijs is ook zeer concurrerend.
9 nov 2023
Bestelling goed ontvangen. Wel vreemd dat als je bouten nodig hebt dat die per 31 stuks gaan, wielkeggen per 5 stuks. Zo zijn er wel meer artikelen waarvan ik denk, verkoop ze nou gewoon per stuk. Wat moet je met 5 wielkeggen? is dat voor 2½ aanhangwagen? Reactie: kijk de video. Feit blijft dat als je een trailerkoppeling bestel met 4 boutgaten je een doos bouten moet .bestellen van 31 stuks.

Alles positief!

Via mail even contact....prima! Mooie video s met veel uitleg.
8 nov 2023
Snelle levering en goede prijs
WR
Waelbers R.
Villance libin
7 nov 2023
Fijne cervis doe zo veder
LP
Luc P.
Ravels Belgien
7 nov 2023
Zeer vlotte bestelling en afhandeling continue up to date via mail. Snelle levering met track en trace. Netjes gedaan
5 nov 2023
Goede prijzen en snelle levering
4 nov 2023
De bestelling klopt precies en super snel thuis bezorgt gekregen. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
4 nov 2023
Snelheid en kwaliteit