TrailerPlus.nl- Logo - Beoordelingen

TrailerPlus.nl

798 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.777 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 sep 2019
TrailerPlus.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik bestelde in de namiddag banden die beduidend goedkoper zijn dan elders, en werden de volgende dag na 9:00uur al bezorgd tot mijn grote verrassing!!!!!!!!? Misschien puntje ter verbetering: zoeken naar verschillende soorten banden ging erg moeizaam. De video's zijn elke keer weer leuk gedaan én leerzaam. Top bedankt!!!!!!!!
PS
Perry S.
Geldrop

24 mei 2023
Verzenden duurde een paar dagen extra, terwijl ik de link naar een review al binnenkreeg. Na een mailtje kreeg ik de dag erna een set banden met velg (in elkaar gezet, dus niet met losse onderdelen). Dat was dan weer een meevaller. E.e.a. ziet er goed uit.

Beoordelingen voor TrailerPlus.nl

30 sep 2023
Snelle levering top.
ED
Etienne D.
Nazareth
29 sep 2023
Gorde prijs en zeer vlotte levering
29 sep 2023
Makkelijk en goed geregeld.
28 sep 2023
4 aseinden besteld met 5 bevestigingen voor de velg 4 x 5 = 20 stuks . helaas krijg ik er maar 16 moeren bij ( telfout kan gebeuren) Gebeld met het vriendelijke verzoek nalevering van 4 moeren. Mail gekregen met het verzoek foto's van de factuur - geleverde goederen en foto's van de verpakking !!!!l 4 moeren a 2.50 is 10 euro op een order van 589.37 Ps de levering van de aseinden en velgenwas super vlot.
Antwoord van TrailerPlus.nl
29 sep 2023
Geachte, excuses voor de ontbrekende moeren. Ik begrijp dat het vreemd kan lijken. We vragen het echter niet om de werkverschaffing, maar willen graag weten of het een pakfout, of transportschade betreft. Zodoende kunnen we blijven verbeteren. mvg Patrick www.trailerplus.nl
27 sep 2023
Het is allemaal goed geregeld
27 sep 2023
25 sep 2023
Snelle levering, voorraad en prijsstelling alles met alles top webshop !
24 sep 2023
Goede spullen en snel bezorgd
24 sep 2023
Snel antwoord op vraag en snelle levering
23 sep 2023
Snel en optijd
22 sep 2023
Bijzonder soepele transactie met super snelle levering / verzending. Bedankt en tot de volgende!
22 sep 2023
Erg netjes verpakt en super snel geleverd
22 sep 2023
Goed advies en snelle levering!
21 sep 2023

zoektocht naar het juiste benodigde benodigde onderdeel

zoektocht naar het juiste benodigde onderdeel vraagt wat zoekwerk maar dank zij de bijhorende typering en beschrijving kom je er wel; wat meer toelichting bij een aantal onderdelen zou handig zijn. Instructiefilmpjes zijn heel nuttig en best wel leuk gebracht. Snelle en correcte levering tegen concurrerende prijs. Kan weer verder waar voor dank.