Azalp.nl- Logo - Beoordelingen

Azalp.nl
Beoordelingen:

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden698 beoordelingen in totaal  

4,28
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 25 jul 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Azalp.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Al bij het eerste contact in de winkel viel de vriendelijkheid van de medewerkers op. We werden uitstekend en deskundig geholpen. Het plaatsen van de bestelling, onder het genot van een kop koffie, ging erg gemoedelijk. Op alle vragen over betalingen, levering en ook over Trusted Shops werd goed antwoord gegeven. Jammer dat er een misverstand ontstaan is rond de maximale verzekeringsperiode, maar dat is heel netjes opgelost. Intussen ligt het bouwpakker van het tuinhuisje bij mij thuis en gaan we het zo spoedig mogelijk opbouwen.

de meest kritische beoordeling

2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als je voor 300% zeker weet dat je het juiste product bestelt, dan kun je prima bij Azalp bestellen. Ze hanteren nl. over het algemeen een goede prijs tov andere leveranciers. Echter…wil je iets (een deel of de volledige bestelling) retourneren of ruilen, dan zijn ze niet meedenkend, oplossingsgericht en komen ze zelfs “wantrouwend” over. Zelfs nadat ze (op hun verzoek) foto’s hebben ontvangen van de artikelen die geretourneerd gaan worden. Er wordt vooral meegedeeld dat er een waardebepaling wordt gedaan zodra de artikelen bij hen binnen zijn. Dus het kan zijn dat het volledige bedrag niet wordt gecrediteerd…?? Vreemd toch, bij een ongebruikt nieuw product. Dit wantrouwen voelt voor een klant echt niet fijn! Kortom, Azalp bouwt een hele hoge drempel in om te voorkomen dat spullen worden geretourneerd en stoppen de communicatie direct als de klant aangeeft de spullen niet te retourneren omdat deze werkwijze niet ok voelt. Je hoort gewoon niets meer… zo jammer! NB Dat het retour zenden van de producten voor rekening van de klant is is hierin geen issue en begrijp ik volledig
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Azalp.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(14)
(12)
Resetten
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
EB
Ellis B.
Oudenbosch
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
27 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
13 dagen geleden
Beste Ludwig, Bedankt voor je review. Veel plezier met je aankoop gewenst! Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp
AP
Ad P.
Breda
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Aanschaf Keter Venetian 97 Kunststof Tuinhuis

Snelle en correcte levering. Goed gedocumenteerde handleiding voor het opbouwen van het tuinhuis.
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
13 dagen geleden
Beste Poppelaars, Bedankt voor je review. Veel plezier met je aankoop gewenst! Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Duidelijke handleiding . Moest echter nog wel de planken van het dak zagen
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
13 dagen geleden
Beste Fred, Bedankt voor uw review! Ik zie dat u een overkapping van Woodacademy besteld heeft, hier dienen inderdaad wat onderdelen zelf op maat gemaakt te worden. Dit staat ook op onze website vermeldt : 'Enkele delen van de constructie moeten op maat gezaagd worden bij montage' Wat leuk dat u een foto heeft meegestuurd! Hopelijk heeft u veel plezier van uw overkapping. Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wij kregen een defecte levering. Ze deden al moeilijk over het retour sturen en ze gaven ons echt letterlijk het gevoel dat wij de defect veroorzaakt hadden. Uiteindelijk toch terug kunnen sturen ( zelf betalen) en wachten op teruggave van het geld. Dikke 2 weken later kregen we de helft terug. Na weer mailtjes heen en weer kregen we eindelijk weer 1 week later de rest ook teruggestort. Nooit meer.
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
13 dagen geleden
Beste Anika, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de service. Het kan helaas wel eens voorkomen dat artikelen beschadigen door het transport. Gelukkig gebeurt dit niet vaak en kunnen wij dit voor u oplossen doormiddel van het sturen van nieuwe onderdelen. Ik begrijp uit het contact met de klantenservice dat u dit niet wenste en de bestelling wilde herroepen. Omdat wij als verkopende partij de recht en plicht hebben om de klacht op te lossen en u hier niet in mee stemde geldt uw herroeping inderdaad op eigen kosten. Dit staat vermeld in onze algemene voorwaarde waar u mee akkoord bent gegaan. Hierin staat ook vermeld dat wij bedragen na ontvangen en controleren van het geretourneerde product terug overmaken naar uw rekening binnen 14 dagen. Onze excuses dat dit in twee keer is gegaan. Met vriendelijke groet, Team Azalp
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het huisje gekocht op aanraden van mijn vragen aan uw afdeling of het huisje te bouwen is van binnen uit nou dat gaat niet lukken. Heb alles uitgepakt Huisje moet bij mij tussen 3 muren komen met weinig of geen tussenruimte Jammer heb er niets aan. Is duurkoop
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
13 dagen geleden
Beste van Bergen, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Ik zie in ons systeem geen contact terug met de klantenservice. Als u een klacht heeft mag u dit altijd bespreken met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Azalp
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
service. En snelle help desk
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
13 dagen geleden
Beste Marjolein, Bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je aankoop gewenst! Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling was na 6 dagen wachten nog niet geleverd. Na contact met de klantenservice zou het aan post.nl liggen. Want het pakket zou direct verzonden zijn. En hun magazijn hebben verlaten... Na bellen met post.nl bleek dat mijn bestelling niet eens afgegeven was! Klopte dus niks van. Ook al eens 2 vuurschalen gekocht w.v 1 geleverd. De 2e kon ik met bijbetaling opnieuw bestellen!?!?!
Beoordeling melden
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Materialen verkeerd geleverd en als je dan belt krijg je te horen dat ze het niet op voorraad hebben en dan hoor je via de app contact dat ze er 54 wel op voorraad liggen
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
12 feb 2024
Beste, Bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat er een miscommunicatie is geweest. Gelukkig is alles spoedig opgelost en heeft u nu het juiste artikel in huis. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Jennifer, team Azalp
21 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nvt
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
6 nov 2023
Beste Ben, Bedankt voor je mooie 4-sterren review. Veel plezier met je aankoop gewenst! Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Binnen de toegezegde tijd op de site, bestelde artikelen bezorgen.
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
15 nov 2023
Beste Bob, Bedankt voor je review. Ik zag dat er wat mis gegaan was in de levering, excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
NS
Nand S.
Hoeksche Waard
3 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pittige klus voor onervaren kastenbouwers. Toen de de klus geklaard was, voelden we wel voldaan! We hebben enige reserve v.b.t. de stabiliteit in de toekomst.
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
6 okt 2023
Beste Ferdinand, Hartelijk dank voor je mooie 4-sterren review en de feedback. Fijn om te horen dat het opbouwen van het kastje alsnog gelukt is! Veel plezier gewenst met het Keter kastje. Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
22 sep 2023
Beste Jurrian, Hartelijk dank voor je mooie 4-sterren review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de service van Azalp! Wij wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
4 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nl beschrijving
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
5 sep 2023
Beste Alex, Bedankt voor je 4 sterren review. Veel plezier met je aankoop gewenst! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Alleen iets bestellen als je 300% zeker bent van je bestellen (retourneren is geen optie!)

Als je voor 300% zeker weet dat je het juiste product bestelt, dan kun je prima bij Azalp bestellen. Ze hanteren nl. over het algemeen een goede prijs tov andere leveranciers. Echter…wil je iets (een deel of de volledige bestelling) retourneren of ruilen, dan zijn ze niet meedenkend, oplossingsgericht en komen ze zelfs “wantrouwend” over. Zelfs nadat ze (op hun verzoek) foto’s hebben ontvangen van de artikelen die geretourneerd gaan worden. Er wordt vooral meegedeeld dat er een waardebepaling wordt gedaan zodra de artikelen bij hen binnen zijn. Dus het kan zijn dat het volledige bedrag niet wordt gecrediteerd…?? Vreemd toch, bij een ongebruikt nieuw product. Dit wantrouwen voelt voor een klant echt niet fijn! Kortom, Azalp bouwt een hele hoge drempel in om te voorkomen dat spullen worden geretourneerd en stoppen de communicatie direct als de klant aangeeft de spullen niet te retourneren omdat deze werkwijze niet ok voelt. Je hoort gewoon niets meer… zo jammer! NB Dat het retour zenden van de producten voor rekening van de klant is is hierin geen issue en begrijp ik volledig
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
22 aug 2023
Beste Annemiek, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je dit zo ervaren hebt. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. De bestelling kan herroepen worden binnen 14 dagen na ontvangst en dus in overleg met ons geretourneerd worden op eigen kosten. Helaas maken we regelmatig mee dat een artikel al gebruikt is, bij een artikel wat niet meer in nieuwstaat is kunnen wij dus ook niet het volledige bedrag aan je crediteren. Daarom wordt het artikel bij ontvangst van retour in ons magazijn gecontroleerd en wordt er daarna contact opgenomen voor de verdere correcte afhandeling. Indien je er zeker van bent het artikel niet gebruikt is, is er uiteraard geen probleem. Voor verdere informatie hierover kun je ook altijd een kijkje nemen op onze website bij onze algemene voorwaarden. We horen het graag als er nog vragen zijn. Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen update over vertraagde leverdatum >20 dagen

Je moet na ruim een week zelf vragen waar je bestelling blijft. Dat is jammer en niet professioneel!
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
1 aug 2023
Beste Lucas, Bedankt voor je feedback. Het desbetreffende product was helaas tijdelijk niet voorradig bij de leverancier, als het goed is komt het deze week binnen. Excuses voor het ongemak, hopelijk heb je het snel in huis! Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
5 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Artikelen zelf niet op voorraad

Op de website communiceren dat het artikel op voorraad is en binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd zal worden. Na meer dan een week zelf contact op moeten nemen omdat het product niet geleverd is. Na 1,5 week nog niets gehoord van de verzending dus alles maar geannuleerd. Mij zie je hier niet meer, hebben zelf de producten niet op voorraad, wordt verzonden vanuit de leverancier waar ze zelf geen verantwoording voor nemen.
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
1 aug 2023
Beste Remco, Bedankt voor je feedback. Vervelend dat we je niet tijdig konden voorzien van de aangepaste levertijd, begrijpelijk dat je geannuleerd hebt. We hebben je feedback natuurlijk serieus genomen en aangezien we nog geen zekerheid hebben wanneer we het kunnen leveren, hebben we het product offline gehaald. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.