Certificaat voor Azalp.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 931 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 931 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

snel en goed
5.00

Goed contact gehad over de levering
Binnen korte tijd gebracht
Vriendelijke mensen
En we zijn erg blij met de fietsen schuurtje
Kortom alles prima
Ga zeker u bedrijf doorgeven aan andere als ze iets zoeken
Mvg Carla D
5.00

Heb al diverse keren gevraagd wanneer mijn bestelling arriveert.

Nu na drie weken nog steeds geen antwoord. Vanmiddag weer gebeld, maar tot op heden geen antwoord gekregen.
Matig

Leuk huisje, ben er blij mee
Levering was ook perfect
4.33

Goede service, correcte levering en vooral goede communicatie Supermooi tuinhuisje
5.00

Snelle en goede service. Ook het mailen met de medewerkers is niets aan aan te merken. Hier koop ik zeker vaker
5.00

De levering is keurig volgens afspraak uitgevoerd en de service was prima.
5.00

het eerst toegezonden apparaat was al na een uur stuk; het tweede exemplaar heb ik inmiddels ruim een uur gebruikt en deed het goed.
3.33

Azalp.nl antwoordt: 17-10-2017
Beste meneer van Renselaar, Vervelend om te horen dat het 1e product wat u heeft aangeschaft het niet naar behoren deed. Gelukkig doet het 2e exemplaar het naar behoren en wij wensen u nog veel plezier met uw heggenschaar. Met vriendelijke groet, Team Azalp

alles is vlot verlopen

Wij zijn zeer tevreden.
4.00

Van ons tuinhuis was 1 paneel stuk. AZALP heeft direct actie ondernomen naar de leverancier. Die liet 2 weken op zich wachten. Maar het is uiteindelijk goed geregeld
4.33

Zo als te zien is aan mijn beoordeling helemaal tevreden over het geleverde product.

TOP
5.00

Prima op tijd en geen gezeur, alles compleet zoals beloofd. Opbouwen van een stalen schuurtje is iets anders dan hout, maar het is gelukt binnen een dag. Azalp is gewoon de goedkoopste en heeft als weinige 0 Euro bezorgkosten
5.00

Duidelijke site, scherpe prijs, snelle levering, duidelijk communicatie. (eigenlijk gewoon zoals het hoort).

Niets aan toe te voegen
5.00

Bijna 8 weken (4 september)geleden heeft azalp de betaling bevestigt maar nog niks ontvangen..

Azalp.nl antwoordt: 16-10-2017
Beste meneer Janssen, Onze klantenservice zal vandaag nog contact met u opnemen om u op de hoogte te stellen van uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak en de vertraagde levertijd. Met vriendelijke groet, Wendy Team Azalp

Te laat, trage service en bewerkelijk pakket om te bouwen in vergelijking met andere huisjes.

Azalp.nl antwoordt: 16-10-2017
Beste meneer Bakker, Vervelend om te horen dat uw product later dan gewenst is geleverd. Verder kunt u op onze website een uitgebreide opbouwhandleiding vinden van uw tuinhuisje. Deze staat onder het kopje downloads van het desbetreffende product. Daarnaast klopt het dat het ene product kwalitatief sterker is ten opzichte van het ander, echter is dit vaak ook terug te zien in de prijs. Azalp

Producten zien er heel goed uit
5.00

wij vinden dat u ons goed heeft geholpen
5.00

Alles goed en snel geleverd
4.00

Het was gewoon dat ik verplicht werd om te kopen anders moest ik annulering koste betalen anders had ik nooit gekocht.personeel zijn zeer onvriendelijk en communicatie gaat langs elkaar werd 40x gebeld voor alles door verschillende medewerkers.
Klacht indienen heeft ook geen zin.ze komen niet eens met oplossing.artikel was 359 euro en bij iDeal te betalen was in eens 21 btw belachelijk.
1.00
Slecht

Azalp.nl antwoordt: 13-10-2017
Beste mevrouw Garzenye, Vervelend om te horen dat u de bestelling zo heeft ervaren. Echter kwamen de kosten van de BTW niet bij de bestelling (deze staan altijd inclusief op de website). Maar de kosten van onze transporteur, dit doordat er helaas niemand was op de afgesproken leverdag en leveradres. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Afgesproken dat ik een uur voor levering gebeld zou worden. Helaas werd ik gebeld toen de vrachtwagen al voor de deur was. Onnodig haasten van mij en wachten voor de chauffeur. Zending netjes verpakt op pallet in karton en plastic.
helaas schade aan producten in verpakking. Brief met fotos gestuurd en vervolgens blijft het stil. Moet zelf erachteraan blijven emailen/bellen, wacht op oplossing.
3.00

Azalp.nl antwoordt: 13-10-2017
Beste meneer van Ginkel, Onze transporteur had meerdere bestellingen in de regio. Daarom kon ze u pas later op de hoogte stellen, omdat ze niet precies wist hoelaat de precieze levering zou plaatsvinden. Verder wachten we nog op onze leverancier mbt de beschadigde onderdelen. Onze klantenservice houdt u op de hoogte! Met vriendelijke groet, Azalp

Goed behandeld door het personeel, geduldig en aardig door de tel en uitleg

3xA website, prijs, levertijd
5.00

Tevreden met de overkapping.
Jammer dat niet alle onderdelen even nauwkeurig gezaagd waren, dat doet afbreuk aan de verder prima overkapping.
Iets meer info over waar op te letten tijdens plaatsen. Details zijn belangrijk.
Dan is het klaar wanneer gemonteerd en hoeft er niet nog van alles achteraf aangepast te worden om de zaak in lijn te krijgen.
Na veel puzzelen een strak resultaat.
Tevred
4.33

Goede wijn behoeft geen krans
5.00

Product niet op voorraad. Best lang moeten wachten. Op site bleef staan 2 - 5 dagen levertijd. Maar, goed product.
4.00

Eerst een product niet leverbaar (4 dagen verder), alternatief geboden. Ander product niet leverbaar (nog eens 10 dagen verder), alternatief geboden. Daarna nog twee weken moeten wachten op de spullen. Bij contact met de service balie werd het ook duidelijk dat zij geen direct overzicht hebben van de leverstatus. Vandaar de 2 sterren op de levering.
4.00

Ik heb na telefonisch contact alle benodigde fotos en aankoopbon gemaild. Het gaat over een defecte aandraai spoel van het zwembad doek. Krijg een mail terug die nergens op slaat.
Dat de spoel ook aan 2 kanten hoort te draaien en niet zo ik het gedaan heb.
Sorry hoor maar zon spoel draait toch echt maar aan 1 kant.
Erna 0 reactie meer gehad.
Dus vind de service erg slecht, sorry
2.67
Redelijk

Een bedrijf met een goede naam levert betaalbare kwaliteit en is snel
Aardige chauffeur
Azalp komt voor in Duitsland,Nederland en Belgie en dus super betrouwbaar.
Volgende keer bestel ik weer bij Azalp,nu ik wel beter weet
5.00

mijn allumium afdekstukken waren verkleurt en waren niet schoon te krijgen
enkele planken met afwijkingen

Correct afgehandeld.
4.00

In twee tot drie dagen staat er dat je je bestelling kunt ontvangen
Nou dat waren twee tot drie weken
3.00

Azalp.nl antwoordt: 09-10-2017
Beste mevrouw Linssen, Het is jammer om te horen dat u de levering zo heeft ervaren. Doordat wij op onze leverancier moest wachten konden wij pas later dan verwacht leveren. Gelukkig voldoet het product wel naar uw wensen. Met vriendelijke groet, Team Azalp

snelle en goede levering dus goede service
5.00

Gewoon conform afspraken geleverd. Benaderd door de Duitse vervoerder over de leveringsdag. Eerst wat verwarring agv onbekende mailtjes en telefoonnummers maar uiteindelijk is de bestelling keurig en op tijd afgeleverd. Ook een compliment voor de wijze waarop de fabrikant het pakket heeft aangeboden ad vervoerder. Zeer degelijk verpakt om beschadigingen te voorkomen
4.00

Eerste x besteld bij Azalp,als het zo blijft gaat het vaker gebeuren.

Zeer tevreden.
4.00

Mijn tuinhuis is zeer snel geleverd.
Ik ben zeer tevreden.
5.00

De montageaanwijzing was zeer slecht heb diverse keren met azalp contact moeten opnemen omdat wij een tuinhuis hadden collosus 10x8 C waarbij je alles 3 x moest verlengen vanuit de basis waardoor het een onstabiele boel werd. Geen dakplan aanwezig voor deze C uitvoering. Tevens vind ik de dakconstructie door 3x verlengen erg onstabiel.Ook het montage frame is niet stabiel door de verlengingen.
3.33

Azalp.nl klantbeoordeling

Azalp.nl

Betaalbare luxe voor huis en tuin

Azalp.nl werd op 24-01-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en is de specialist op het gebied van blokhutten, tuinhuisjes, sauna's (voor binnen en buiten) en zwembaden. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp beschikt over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare producten kennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur via 076 80 80 124.

Bredaseweg 185

4872 LA Etten-Leur
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Thomas Deters
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Azalp.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen