Certificaat voor Azalp.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.012 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.012 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Helaas moeten wij constateren dat het product niet voldoet. Bij de eerste levering bleek dat ongeveer 40 van de onderdelen beschadigd was. Vervolgens is een nieuwe verpakking geleverd, echter bleek wederom 25 beschadigd. Azalp is niets op aan te merken, product komt bij Jardin vandaan en voldoet niet.
3.00

Prima service keurig verpakt
5.00

Levering veel later als was toegezegd. Dit is met een tegemoetkoming opgelost

Alles was goed geregeld
5.00

Of het compleet is hoop ik maar. Is nog geen weer om het in elkaar te zetten. ...

Goed ontvangen
5.00

Ik heb een geïmpregneerd blokhutje besteld. Overal impregneermiddel vlekken

Azalp.nl antwoordt: 12-12-2017
Beste mevrouw van Schaik, Onze klantenservice neemt contact met u op om samen tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Wendy Team Azalp

Mooie producten. goede service en levering (al werden we gepusht dat spullen uit magazijn moesten omdat er geen ruimte meer was. Uiteindelijk wel mooi opgelost). jammer dat schuur niet al in grondverf geleverd kan worden.
4.00

Prima winkel, soms wat lange(re) levertijden voor producten. Maar wordt aangegeven.
4.00

moeten nog steeds te veel betaalde geld terug storten.
tot op heden niets ontvangen
moeten van internet verdwijnen.
vr.gr.
Johan Rotman
1.67
Matig

Azalp.nl antwoordt: 12-12-2017
Beste meneer Rotman, Uw geld is reeds gecrediteerd. Wij hopen dat u alsnog veel plezier beleefd aan uw tuinhuisje. Sorry voor het ongemak en wij bieden hier onze oprechte excuses voor aan. Met vriendelijke groet, Wendy Team Azalp

Het product voldeed aan de verwachting. Een klein minpuntje: de hoeklatjes waren niet goed geverfd waardoor wij zelf de verf moesten aanschaffen.

Een 8
4.33

Eerder geleverd en prima bezorgd
4.00

Heldere site, keurige en tijdige levering en scherpe prijs.
5.00

Dit betreft een eerste zending.
Bedankt voor uw aandacht.

Mvg, Henny

prima
4.00

Snelle bevestiging van mijn aankoop en daarbij ook de afleveringsweek doorgeven. Een week voor de toegezegde aflevering belde de transporteur om de sauna te komen brengen. Alles klopte geen nalevering o.i.d. Makkelijk te installeren,maar wel met 3 mensen. Gisteren de eerste keer de sauna uitgeprobeerd. Helemaal top . Ik geef een dikke 9.

Azalp.nl antwoordt: 30-11-2017
Beste mevrouw Wentink, Het is fijn om te horen dat alles goed is gegaan tijdens uw bestelling. Wij hopen dan ook dat u nog lange tijd veel plezier beleefd aan uw sauna. Met vriendelijke groet, Wendy Team Azalp

Metalen tuinschuurtje aangeschaft met bijpassende metalen fundering, leuke klus om in elkaar te zetten, alleen ondanks waarschuwingen handschoenen te dragen toch gesneden aan scherpe randen, maar ja, kleine schroeven en moeren gebruiken gaat niet met handschoenen aan
4.00

Wat we verwachte dat we kochten, is uit gekomen.

GEEN TRACKING SYSTEEM. DAARDOOR LEVEERING ONVERWACHT
3.33
Redelijk

ik vond dat het pakket goed is af geleverd en dat de service goed was af zender j vlijm
5.00

Product werd keurig geleverd. Wel enkele dagen later dan gepland maar het klaarleggen op de plek waar deze gemonteerd moet worden ondanks dat deze straat moeilijk begaanbaar is maakt dat wel goed.
Het product is keurig compleet en zoals beschreven aangekomen dus ook dat is dik in orde.
Kortom, alles bij elkaar dik tevreden.
4.67

Alles in goede staat ontvangen en snelle levering.
5.00

Wat kan ik ervan zeggen eerste product niet leverbaar voorlopig de tweede wel contact is slecht toen ik mijn tuinkast kreeg miste er een onderdeel ik heb het niet gemeld vanwege slechte contact eigenlijk maar ben wel tevreden met de tuinkast
3.33

Azalp.nl antwoordt: 14-11-2017
Beste meneer Wilbrink, Vervelend om te horen dat u de bestelling zo heeft ervaren. Wij bieden dan ook onze excuses aan voor de onduidelijke communicatie. Wij hopen dat u echter nog veel plezier beleefd aan uw tuinkast. Met vriendelijke groet, Wendy Team Azalp

er zat geen snoer en stekker aan de pomp
4.33

Levering mooi snel, producten zijn goed, zoals uit eerdere ervaring. geen klachten .
4.33

Vriendelijke medewerkers, vlotte levering top bedrijf

Het gaat
3.00

Degelijk tuinhuis
5.00

we zijn heel tevreden over ons tuinhuis gekocht bij Azalp, ook de levering was snel en perfect geregeld. En de prijs was aantrekkelijk.
5.00

Slechtste ervaring ooit. Niet teruggebeld na vraag. Bestelling gedaan, bevestiging ontvangen. Rekening ontvangen. Betaling gedaan. Bevestiging ontvangen. 6 dagen later. We kunnen niet leveren en ook niet in de toekomst. annuleren order. 10 dagen wachten tot geld retour is. Blacklist voor mij en iedereen die het wil horen.
1.00
Slecht

Azalp.nl antwoordt: 15-11-2017
Beste meneer Barendse, Door een technische fout op onze website stond er helaas een product online dat wij niet meer konden leveren. U heeft echter uw geld al geruime tijd gecrediteerd gehad en wij hopen dat u alsnog een passend tuinhuis vindt. Met vriendelijke groet, Wendy Team Azalp

goede service, goede bezorging, mooi materiaal

levering volgens afspraak
4.00

Geen enkele ster. Pompen op papier in voor raad. Dus NIET. Wij betalen onmiddellijk maar teru betaling tien dagen wachten. We zullen dus GEEN reclame voor U maken. Diep treurig om zo zaken te doen. Zijn wij niet gewend.
Vriendelijke groet.
1.00
Slecht

Azalp.nl antwoordt: 15-11-2017
Beste meneer Mulder, Excuses voor het ongemak, door een technische fout was het product nog niet van onze website afgehaald, dit is momenteel opgelost. Het aangeboden alternatief was helaas niet naar uw zin. Met vriendelijke groet, Wendy Team Azalp

wij zijn zeer te vreden over alles perfect.gr, fam naber
5.00

Prima product en netjes afgeleverd bij ons thuis, wel vind ik de bouwhandleiding onhandig en klopt niet overal. Hij staat inmiddels en ziet er mooi en strak uit.
4.67

Oké

1plank is afgebroken maar goed te herstellen
4.00

Gewoon goed, niks op aan te merken.
5.00

Was nogal moeilijk om duidelijk te maken dat ze niet in week 42 konden leveren. Meerdere malen over gebeld. Beslag zak erbij besteld maar zat weinig bruikbaars in. Krijg geld daarvoor terug.

Azalp.nl antwoordt: 09-11-2017
Beste meneer Hazelzet, Het was voor onze klantenservice moeilijk om bij onze leverancier duidelijk te krijgen dat week 42 niet geleverd kon worden. Dit kwam ook doordat het product al onderweg was. Gelukkig is alles netjes verlopen en wij hopen dat u alsnog blij bent met uw berging. Met vriendelijke groet, Azalp

Azalp.nl klantbeoordeling

Azalp.nl

Betaalbare luxe voor huis en tuin

Azalp.nl werd op 24-01-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en is de specialist op het gebied van blokhutten, tuinhuisjes, sauna's (voor binnen en buiten) en zwembaden. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp beschikt over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare producten kennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur via 076 80 80 124.

Bredaseweg 185

Bredaseweg 185
4872 LA Etten-Leur
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Thomas Deters
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Azalp.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen