Azalp.nlBeoordelingen

Azalp.nl - Betaalbare luxe voor huis en tuin

Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en is de specialist op het gebied van blokhutten, tuinhuisjes, sauna's (voor binnen en buiten) en zwembaden. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp beschikt over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare producten kennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur via 076 80 80 124.
azalp.nl B.V.
Bredaseweg 185
4872 LA Etten-Leur
KvK - Breda 60954353
Thomas Deters

Beoordelingen voor Azalp.nl

4.05 / 5.00

473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Azalp.nl

2 weken geleden
Moet het nog even in elkaar zetten. Afspraken worden prima nagekomen

Schuur besteld, schuur ontvangen. Precies wat ik had gevraagd ;-)

2 weken geleden
Is zeer goed hoor groeit jes

3 weken geleden
De service bij het bestellen van het product was prima. Het product moet nog worden geleverd, dus daar kan ik nog geen beoordeling over geven.

3 weken geleden
Ik kocht een kunststof kussenbox. Reviews vertelde mij dat hij vaak beschadigd aan kwam. Niet het geval bij Azalp. Keurig verpakt en kennelijk netjes behandeld.

3 weken geleden
Snel en goed geleverd, prima product

Perfecto!!! Erg goeie nazorg..

Weer tevreden met de service omtrent ons keter tuinhuis. Vlot en compleet geleverd.

Wij kunnen nog geen beoordeling sturen. Wij hebben namelijk de overkapping nog in gesloten doos in de schuur staan. dwordt pas in april 2020 in onze tuin geplaatst. Graag tegen die tijd weer een nieuwe beoordeling van Azalp toe sturen. Mvg A. de Vries Bovensmilde

3 weken geleden
Contact prima. Levering nog geen idee want we hebben de bestelling nog niet binnen

prima 8

De levering door de chauffeur was keurig op tijd en volgens het bericht de dag ervoor juist. De chauffeur was tevens correct en zeer beleefd en behulpzaam. Het product ziet er prima uit en de beschrijving is prima verzorgd, de beginselen zijn gemaakt om het tuinhuisje in elkaar te zetten.. De service van Azalp is keurig en correct.

Erg snel ,goede service helemaal goed.

Goed contact telefonisch beloftes worden na gekomen

Dit is de 2de keer dat we producten van jullie mochten ontvangen,we zijn er erg blij mee. Ook omdat we weten dat het goed kwaliteit is en snel geleverd. Groeten Ben

Goede sevice en berichten bij verzending paket goed verpakt ik heb geen klachten alleen nog inelkaar zetten

Snel en duidelijk

levering ok