Azalp.nl- Logo - Beoordelingen

Azalp.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden720 beoordelingen in totaal

21 feb 2024
Al bij het eerste contact in de winkel viel de vriendelijkheid van de medewerkers op. We werden uitstekend en deskundig geholpen. Het plaatsen van de bestelling, onder het genot van een kop koffie, ging erg gemoedelijk. Op alle vragen over betalingen, levering en ook over Trusted Shops werd goed antwoord gegeven. Jammer dat er een misverstand ontstaan is rond de maximale verzekeringsperiode, maar dat is heel netjes opgelost. Intussen ligt het bouwpakker van het tuinhuisje bij mij thuis en gaan we het zo spoedig mogelijk opbouwen.

2 aug 2023
Als je voor 300% zeker weet dat je het juiste product bestelt, dan kun je prima bij Azalp bestellen. Ze hanteren nl. over het algemeen een goede prijs tov andere leveranciers. Echter…wil je iets (een deel of de volledige bestelling) retourneren of ruilen, dan zijn ze niet meedenkend, oplossingsgericht en komen ze zelfs “wantrouwend” over. Zelfs nadat ze (op hun verzoek) foto’s hebben ontvangen van de artikelen die geretourneerd gaan worden. Er wordt vooral meegedeeld dat er een waardebepaling wordt gedaan zodra de artikelen bij hen binnen zijn. Dus het kan zijn dat het volledige bedrag niet wordt gecrediteerd…?? Vreemd toch, bij een ongebruikt nieuw product. Dit wantrouwen voelt voor een klant echt niet fijn! Kortom, Azalp bouwt een hele hoge drempel in om te voorkomen dat spullen worden geretourneerd en stoppen de communicatie direct als de klant aangeeft de spullen niet te retourneren omdat deze werkwijze niet ok voelt. Je hoort gewoon niets meer… zo jammer! NB Dat het retour zenden van de producten voor rekening van de klant is is hierin geen issue en begrijp ik volledig

Beoordelingen voor Azalp.nl

Super snelle en goede bezorging

Super snelle bezorging, keurige levering en zelfs een telefoontje dat het bezorgd was. Product ook top (Keter 97 schuur).
Antwoord van Azalp.nl
Beste, Fijn om te horen dat het allemaal naar wens is geweest! Met vriendelijke groet, Jennifer, team Azalp.
op tijd afgeleverd en het zat allemaal netjes in de dozen
24 jun 2024
Correct en op tijd afgeleverd
28 jun 2024
Goede prijs op tijd geleverd
Antwoord van Azalp.nl
Beste Aard, Bedankt voor je 5-sterren review, veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Jennifer, team Azalp.
4 jul 2024
Antwoord van Azalp.nl
Beste, Bedankt voor je 5-sterren review, veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Jennifer, team Azalp.
25 jun 2024
19 jun 2024
22 mei 2024
Alles keurig volgens afspraak geleverd. Vandaag het kastje in elkaar gezet en alles was aanwezig. Alles ziet er prima uit
12 jun 2024
Ik ben bezig te retourneren, En stuur het netjes terug. En krijg alle antwoorden op mijn vraag dat vind ik netjes.
10 jun 2024
Altijd fijn om hier een aankoop te doen super service en altijd snelle levering van de bestelde producten
Antwoord van Azalp.nl
Beste Guy, Bedankt voor uw leuke 5 sterren review! Fijn om te horen dat alles naar wens is en dat u graag aankopen doet bij Azalp. Met vriendelijke groet, Jennifer, team Azalp
16 jun 2024

Azalp prima gedaan

Op tijd en netjes afgeleverd en prima kwaliteit en prijs verhouding. Ik zou er op ieuw bestellen.
Antwoord van Azalp.nl
Beste Floriska, Fijn om te horen dat het allemaal naar wens is geweest! Met vriendelijke groet, Jennifer, team Azalp.
8 jun 2024
Geweldig blokhut makkelijk in elkaar te zetten
Antwoord van Azalp.nl
Beste Dirk, Bedankt voor je 5-sterren review, wat een mooie foto's! Wij wensen je veel plezier van je Debro blokhut Bordeaux. Met vriendelijke groet, Jennifer, team Azalp.
17 jun 2024

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, behulpzame transporteur.
Antwoord van Azalp.nl
Beste Sim, Fijn om te horen dat het allemaal naar wens is geweest! Met vriendelijke groet, Jennifer, team Azalp.
PE
Peter E.
Apeldoorn
15 jun 2024
Antwoord van Azalp.nl
Beste Peter, Bedankt voor je 5-sterren review, veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Jennifer, team Azalp.
26 mei 2024
Antwoord van Azalp.nl
Beste Eric, Bedankt voor je review, veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Jennifer, team Azalp.
LW
Leo W.
Poortvliet
20 mei 2024
Antwoord van Azalp.nl
Beste Leo, Bedankt voor je 5-sterren review, veel plezier van je Keter Manor Pent 64 kunststof tuinhuis. Met vriendelijke groet, Jennifer, team Azalp.
15 jun 2024
Slechte service
Antwoord van Azalp.nl
Beste H van Aalst, Bedankt voor uw feedback. Helaas is het zo dat het product dat u bij ons wilde bestellen niet los te koop is. Alleen in combinatie met het hoofdproduct. De leverancier levert deze onderdelen niet los. Deze onderdelen zijn ook niet los te bestellen op onze website. Onze excuses voor het ongemak.
27 mei 2024
Antwoord van Azalp.nl
Beste Robbert, Bedankt voor je feedback. Wij horen graag wat wij kunnen verbeteren! U mag altijd contact op nemen met onze klantenservice.