Azalp.nl- Logo - Beoordelingen

Azalp.nl

92 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden674 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jul 2022
Azalp.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Al bij het eerste contact in de winkel viel de vriendelijkheid van de medewerkers op. We werden uitstekend en deskundig geholpen. Het plaatsen van de bestelling, onder het genot van een kop koffie, ging erg gemoedelijk. Op alle vragen over betalingen, levering en ook over Trusted Shops werd goed antwoord gegeven. Jammer dat er een misverstand ontstaan is rond de maximale verzekeringsperiode, maar dat is heel netjes opgelost. Intussen ligt het bouwpakker van het tuinhuisje bij mij thuis en gaan we het zo spoedig mogelijk opbouwen.

2 aug 2023
Als je voor 300% zeker weet dat je het juiste product bestelt, dan kun je prima bij Azalp bestellen. Ze hanteren nl. over het algemeen een goede prijs tov andere leveranciers. Echter…wil je iets (een deel of de volledige bestelling) retourneren of ruilen, dan zijn ze niet meedenkend, oplossingsgericht en komen ze zelfs “wantrouwend” over. Zelfs nadat ze (op hun verzoek) foto’s hebben ontvangen van de artikelen die geretourneerd gaan worden. Er wordt vooral meegedeeld dat er een waardebepaling wordt gedaan zodra de artikelen bij hen binnen zijn. Dus het kan zijn dat het volledige bedrag niet wordt gecrediteerd…?? Vreemd toch, bij een ongebruikt nieuw product. Dit wantrouwen voelt voor een klant echt niet fijn! Kortom, Azalp bouwt een hele hoge drempel in om te voorkomen dat spullen worden geretourneerd en stoppen de communicatie direct als de klant aangeeft de spullen niet te retourneren omdat deze werkwijze niet ok voelt. Je hoort gewoon niets meer… zo jammer! NB Dat het retour zenden van de producten voor rekening van de klant is is hierin geen issue en begrijp ik volledig

Beoordelingen voor Azalp.nl

Zeer snel geleverd, zoals op de site beloofd. was binnen 24 uur in huis.
1 dag geleden
service. En snelle help desk
RB
RE B.
Dronten
3 feb 2024

5 bestellingen 5 goede ervaringen.

Ik heb over de afgelopen jaren nu 5x een bestelleng bij Azalp gedaan, goede prijs kwaliteit verhouding, alle bestellingen waren ook echt op voorraad, waren goed verpakt en snel verzonden. Ik kom zeker terug.
Antwoord van Azalp.nl
Beste Rutger, Bedankt voor uw leuke 5 sterren review! Wat fijn om te horen dat u de afgelopen jaren al meerdere keren bij ons heeft besteld. Wij wensen u veel plezier met uw bestellingen en hopelijk tot weer een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jennifer, team Azalp.
Goede service en uitstekende prijs
Tijdig volgens afspraak geleverd.
Antwoord van Azalp.nl
Beste Larry, Bedankt voor uw 5 sterren review! Wij wensen u veel plezier met de Keter Store it out Midi Prime Containerberging. Met vriendelijke groet, Jennifer, team Azalp.
Mijn bestelling was na 6 dagen wachten nog niet geleverd. Na contact met de klantenservice zou het aan post.nl liggen. Want het pakket zou direct verzonden zijn. En hun magazijn hebben verlaten... Na bellen met post.nl bleek dat mijn bestelling niet eens afgegeven was! Na terug mailen naar azalp dat zij zelf post.nl moesten contacteren op hun verzoek ontving ik later die middag eindelijk de bevestiging dat mijn paket was afgegeven aan post.nl En dit is niet onze eerste klacht van Azalp. De vorige was jaren geleden hadden ze zelf een vuurschaal verkeerd geprijsd op hun site staan. En zonder overleg ontving ik er maar 1 ipv 2!! Na contact was hij niet meer op voorraad. Volgens de website gewoon op voorraad. Ook na levering. Maar met de nieuwe hoge prijs... Ik kon op mijn kop gaan staan. Maar ik kreeg de 2e voorschool niet voor de prijs waar ik hem voor had gekocht! 👎🏻 Dus dit was onze laatste aankoop 😉
Materialen verkeerd geleverd en als je dan belt krijg je te horen dat ze het niet op voorraad hebben en dan hoor je via de app contact dat ze er 54 wel op voorraad liggen
Antwoord van Azalp.nl
Beste, Bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat er een miscommunicatie is geweest. Gelukkig is alles spoedig opgelost en heeft u nu het juiste artikel in huis. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Jennifer, team Azalp
Kwaliteit van het tuinhuis. Het is te nat binnen
Antwoord van Azalp.nl
Beste Gerard, Bedankt voor uw review. U mag altijd contact op nemen met onze klantenservice, wij kijken graag met u mee. Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp
Vlotte levering,zeer redelijke prijs.
Antwoord van Azalp.nl
Beste Ron, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Veel plezier met je aankoop gewenst! Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp
gewoon top
Antwoord van Azalp.nl
Beste Jacques, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Veel plezier met je aankoop gewenst! Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp
2 jun 2023
Azalp zelf is netjes echter het transport bedrijf vind ik minder die maken een afspraak om tussen 11.00en 13.00 er te zijn wachten de hele dag en om.16.50 komt er een bericht dat je na het lange weekend weer een dag verlof kan nemen omdat het die dag niet ging lukken je kan niet eens reageren op dat sms'je. Dus dat kon beter en fijner je plan toch dingen ook verlof en wanneer hulp krijgt bij het plaatsen. Maar de service van azalp zelf netjes.
21 jun 2023
Beste Ben, Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te horen dat u een mindere ervaring heeft gehad met de aflevering van uw Keter Artisan. We zullen dit dan ook terugkoppelen. Desalniettemin wil ik je veel plezier wensen van je nieuwe tuinhuis! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
6 okt 2023
De kwaliteit van het tuinhuisje is perfect en de vriendelijkheid en hulpvaardigheid van de bezorger was uitmuntend. Topper!
13 okt 2023
Beste Jacco, Hartelijk dank voor je mooie 5-sterren review! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit en service van Azalp. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Wij wensen je veel plezier met je Keter tuinhuisje! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
29 mrt 2023

Winkelen bij Azalp een probleemloze ervaring.

Reeds enkele bestellingen geplaatst bij Azalp. Al deze bestellingen zijn keurig verpakt en snel bij mij afgeleverd. Bij de laatste bestelling was één artikel met een defect. Dit is keurig opgelost en het betreffende artikel is direct opnieuw opgestuurd. Kortom, wat mij betreft is online winkelen bij Azalp een probleemloze ervaring.
4 apr 2023
Beste Rene, Bedankt voor de mooie review. Wat leuk om te horen. Fijn het snel is opgelost. Hier doen wij uiteraard ons best voor. Veel plezier met de aankopen! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
14 sep 2023
even concreet, wat er beslist in moest geschoven worden. daar stond niets extra's van bij. helft af moeten breken. en daarna de de ijzeren staaf er in geschoven. maar verder alles prima in orde. Beetje ook ons eigen schuld goed lezen, en dan pas in elkaar zetten.
16 sep 2023
Beste Frank, Bedankt voor je mooie en eerlijke 5-sterren beoordeling. Fijn dat het uiteindelijk gelukt is, inderdaad is het belangrijk om eerst goed de handleiding te lezen. Veel plezier met de aankoop gewenst! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
NS
Nand S.
Hoeksche Waard
3 okt 2023
Pittige klus voor onervaren kastenbouwers. Toen de de klus geklaard was, voelden we wel voldaan! We hebben enige reserve v.b.t. de stabiliteit in de toekomst.
6 okt 2023
Beste Ferdinand, Hartelijk dank voor je mooie 4-sterren review en de feedback. Fijn om te horen dat het opbouwen van het kastje alsnog gelukt is! Veel plezier gewenst met het Keter kastje. Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp