Certificaat voor Azalp.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 572 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 572 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Levering ruim week later dan aanvankelijk gezegd werd. Er werd voldoende op mail gereageerd, wel met ondertoon.
Product bevatte wel erg veel kromme en beschadigde planken.
3.00
Redelijk

De bij het bestelde artikelen aangegeven levertijd van 2-5 dagen werd méér dan 3 weken
Op de vraag na een week wanneer levering verwacht kon worden, is nooit een concreet antwoord gekomen, alleen een verwijzing dat ze nog geen gegevens van de transporteur daarover hadden, hoewel dat hun eigen dienst bleek te zijn
Bij het item schroeven had het type (kruiskop/ torx) aangegeven mogen zijn.
2.33
Matig

Snelle levering van een kwaliteitsproduct tegen een allezins redelijke prijs.
5.00

Snel en goed geleverd. Product ziet er goed uit.
4.33

Volgens de website zou het produkt binnen 2-5 werkdagen geleverd worden, bij navraag na 5 werkdagen werd ik (vriendelijk) te woord gestaan met dat de 5 werkdagen nog niet om waren. Het produkt is uiteindelijk pas na 11 werkdagen geleverd.
3.33

Goed afgeleverd. In elkaar zetten ging redelijk snel. Goede kwaliteit
4.00

We hebben lang moeten wachten op de levering. Ik heb zelf 2x moeten bellen of en wanneer het geleverd werd. Geen track en trace
4.33

Keurig gemeld wanneer mijn bestelling zou worden geleverd en ook een kwartier voor levering nog een bevestiging van de chauffeur dat hij onderweg was.
Prima service dus.
Product was prima verpakt en de handleiding was ook super eenvoudig.
5.00

Alles is netjes volgens afspraak geleverd, en ook aangegeven dat wij van de leverdatum van te voren op de hoogte werden gebracht.
Het was onze eerste bestelling en naar tevredenheid geleverd.
5.00

Goedkoper dan de concurrent. Levering binnen een paar dagen. Volgende keer weer.
5.00

gewoon zoals afgesproken werd geleverd...

Nog niks binnen?

zeer snelle levering
5.00

Snelle levering, prima product, reëel prijs.
Zeer tevreden.
5.00

De houtopslag is zeer licht uitgevoerd. Dunne profielen en wiebelig dak. Benieuwd of ik mijn hout hier echt in kan stapelen. Ik denk dat de constructie het niet lang gaat uithouden.
Wilde hele pakket eigenlijk terug sturen maar zag dat de verzendkosten dan € 133 bedragen op een product van € 149,- Slechte service. Teleurgesteld
1.67
Matig

Eerste zending was slecht , de vervangende zending was in orde.Ik ben wel tevreden over de afwerking van de klacht.
3.67

Een week wachten op 2 blikken verf duurt echt veel te lang.
3.00
Redelijk

Via Azalp verf bijbesteld, redelijk laat, maar volgens Azalp was dit geen probleem met de levering. Tuinhuisje echter geleverd zonder verf. Azalp benaderd en kreeg een grote mond dat ik durfde te klagen. Desbetreffende meneer wilde ook zijn naam niet geven. Service zeeeeer slecht
3.67

Mooi op tijd bezorgd, alleen kast was niet helemaal op maat

Nvt

nog niks ontvangen

Prima producten en levering
4.00

Late levering en onderdeel niet op vooraad.
Cijfer 8
4.00

Een mooi schuurtje, duidelijk montage plan
4.00

heb bestelling van 4 juni ( levertijd 2 tot 5 dagen) nog steeds niet ontvangen, dus ga eerst dat doen dan krijgen jullie later een beoordeling. er gaat denk ik iets fout bij jullie. groetjes henk de groot
Slecht

zeer goeden levering en erg snel en levering voor de deur op camping
5.00

hele mooie schuur maar als je hem verlengd koopt zou het mooi wezen met een Nederlandse beschrijving

goed
4.00

Door een misverstand kwam ik te laat thuis. De buschauffeur belde mij niet 1 keer maar gedurende die 20 minuten dat hij wachtte meerdere keren. Hij verleende ook een goede service bij het product naar mijn woning te brengen. Dit allemaal zonder enige wanklank.
4.67

Is al verstuurd, grandhall island 4 set
Slecht

De pro groom snel bezorgd en bevald goed.
4.33

Het product wordt niet geleverd volgens de afgesproken levertermijn daarnaast worden de afspraken die gemaakt zijn ten aanzien van levering ook niet na gekomen zit nog steeds op product te wachten en het zwembad word als maar groener
1.50

keurig allemaal heebl blij met me 3 vaks prullebak
5.00

Tot nu toe goede service.

Alles is prima verlopen
4.00

Buschbeck BBQ kapot en incompleet geleverd met zeer slechte logistiek, plannng zonder persoonlijke communicatie en snelle oplossing
Comensatie lijkt me op zijn plaats....

mvgr Jan v Gils 0622375574
Slecht

gekocht een keter tuinberging. bestelling is perfect afgeleverd op de afgesproken datum. Op mijn verzoek zelfs tot in de tuin.

de pomp

wij kunen er nog niks over zeggen hij draait nu net een dag
5.00

Snelle levering met tel. Contact voor het tijdstip.
4.00

Levering door DPD is waardeloos. Waren niet thuis dus brengt DPD pakket naar een bloemist waar ik het de volgende dag zelf kon halen. Toen ik de volgende dag kwam was het er niet en moest ik nog een keer terugkomen. Waarom probeert DPD het dezelfde dag niet nog een keer of geeft het bij de buren af?

Azalp.nl klantbeoordeling

Azalp.nl

Betaalbare luxe voor huis en tuin

Azalp.nl werd op 24-01-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en is de specialist op het gebied van blokhutten, tuinhuisjes, sauna's (voor binnen en buiten) en zwembaden. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp beschikt over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare producten kennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur via 076 80 80 124.

Bredaseweg 185

4872 LA Etten-Leur
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Thomas Deters
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Azalp.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen