Azalp.nl- Logo - Beoordelingen

Azalp.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 jul. 2022
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
Azalp.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Azalp.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 jul. 2022
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor Azalp.nl

63 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

van M M.
We zijn erg blij met dit tuinhuisje. Heel degelijk product! Eerder hadden we een metalen variant bij de concurrent gekocht, en die kwam helemaal gedeukt aan en was van inferieure kwaliteit. Teruggestuurd en toen deze besteld. Met veel plezier in elkaar gezet. Alles klopte, was goed gemarkeerd, en het is stevig, staat als een (tuin)huis. Ziet er ook leuk uit tussen de bomen. Je moet er alleen wel stellingkasten bij bestellen, want er zitten geen planken bij (dat lijkt zo op de foto's). Er kan heel veel in, het is stevig, het daklicht is ook handig, en het slot is stevig.

25 aug. 2022
Tot nu toe slechte service! We hadden een buitenkast besteld, maar direct geretourneerd. De man zag het pakket nog liggen, zou regelen dat het stop werd gezet. Niet dus, dus zouden we 25 euro volgens hun aan retourkosten moeten betalen. POSTNL heeft op ons verzoek het nu al retour gedaan, maar nog steeds geen geld teruggekregen. Ik vind het tot nu toe nog niet echt een fijne winkel. Ik hoop dat ik z.s.m. eens mijn geld terug krijg!

Beoordelingen voor Azalp.nl

Service en communicatie is uitstekend
7 nov. 2022
Goede prijs. Snel geleverd.
8 nov. 2022
Beste, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp.
5 nov. 2022
Prima geregeld
All s bestens
6 nov. 2022
8 nov. 2022
Beste Jo, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp.
26 okt. 2022
van Jo H.
Mijn vragen werden op een snelle, correcte en vriendelijke manier beantwoord. De levering was snel en op tijd. De bezorgers waren heel correct en vriendelijk.
2 nov. 2022
Snelle service goede communicatie over levering
16 okt. 2022
snel en netjes verzorgd.
28 okt. 2022
Beste Bert en Janny, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp.
2 nov. 2022
Snel geleverd
30 okt. 2022
1 nov. 2022
Beste Sabine, Bedankt voor de beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp.
17 okt. 2022
28 okt. 2022
Beste Adrie, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp.
14 sep. 2022
Wij waren blij dat alles klopte
28 okt. 2022
Beste, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp.
29 sep. 2022
sommige delen er zwak
28 okt. 2022
Beste de Geus, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp.
15 sep. 2022
28 okt. 2022
Beste van Beek, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp.
9 sep. 2022
28 okt. 2022
Beste Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp.
van M M.
28 okt. 2022
Beste Moor, Bedankt voor de leuke beoordeling en de foto! Wij wensen u veel plezier met het tuinhuis! Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp.
14 aug. 2022
Niet te ingewikkeld bij bestelling plaatsen, en snel geleverd. Heb het nog niet uit de verpakking gehaald , want ik plaats pas het pas ongeveer over een maand. Dat komt dan beter uit. Hoop dat alles dan in orde is, maar neem aan dat jullie een goede garantiebepaling hanteren
28 okt. 2022
Beste Nely, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp.
8 aug. 2022
Ging even wat mis met de opdracht bevestiging maar na een telefoontje was dat direct opgelost, netjes geleverd op tijd en de montage is prima gelukt met zijn tweeën!
28 okt. 2022
Beste Michaela, Bedankt voor de mooie beoordeling en de foto! Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp.
13 aug. 2022
Ondanks dat de naam mijn ik zei hebben ze volledig aan mijn verwachtingen voldaan. Goede klantenservice duidelijke verzend afspraken en product zoals beschreven.
28 okt. 2022
Beste Ingrid, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp.
22 aug. 2022
Probeer om de klant beter op de hoogte te houden van levering naar hem toe Ik weet dat je afhankelijk bent van de vervoerder maar het beter door info te geven
28 okt. 2022
Beste Ron, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp.