Azalp.nl- Logo - Beoordelingen

Azalp.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden745 beoordelingen in totaal

Al bij het eerste contact in de winkel viel de vriendelijkheid van de medewerkers op. We werden uitstekend en deskundig geholpen. Het plaatsen van de bestelling, onder het genot van een kop koffie, ging erg gemoedelijk. Op alle vragen over betalingen, levering en ook over Trusted Shops werd goed antwoord gegeven. Jammer dat er een misverstand ontstaan is rond de maximale verzekeringsperiode, maar dat is heel netjes opgelost. Intussen ligt het bouwpakker van het tuinhuisje bij mij thuis en gaan we het zo spoedig mogelijk opbouwen.

18 sep 2024
ik heb 7 weken geleden een bestelling gedaan, in eerste instantie 3 weken niets gehoord, gebeld, product zou aangeboden worden ter verzending waarna ik weer 3 weken niets gehoord heb
HL
huub l.
beesel

Beoordelingen voor Azalp.nl

Snelle en goede levering/communicatie

Snelle en goede levering. Goede communicatie en informatie verstrekt. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Antwoord van Azalp.nl
Beste Edwin, Bedankt voor je review! Fijn dat alles zo soepel is verlopen. Veel plezier van je tuinhuis! Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.

Niet geleverd volgens afspraak

Niet geleverd volgens afspraak. Daarna wel maar geen bericht een dag vooraf zoals afgesproken.
Antwoord van Azalp.nl
Beste Kees, Bedankt voor de feedback. Vervelend dat de levering niet is gelopen zoals het hoort. Excuses voor het ongemak. Alsnog veel plezier van je tuinhuis. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
24 sep 2024
snelle levering. duidelijke site, goede Prijs
30 sep 2024
Beste Eelko, Bedankt voor je review! Veel plezier met je tuinhuis. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
22 sep 2024
goed verpakt.
23 sep 2024
Beste Anton, Bedankt voor je review! Veel plezier van je tuinhuis. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
Antwoord van Azalp.nl
Beste Ed, Bedankt voor je 5-sterren review. Veel plezier met je tuinhuis. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
BV
Bea v.
Geesbrug
4 okt 2024
7 okt 2024
Beste, Bedankt voor je 5-sterren review! Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
1 okt 2024
3 okt 2024
Beste Mark, Bedankt voor je feedback. Veel plezier van je tuinhuis met overkapping. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
28 sep 2024
30 sep 2024
Beste Jeroen, Bedankt voor je review. Heel veel plezier met je blokhut! Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
FH
Frans H.
Zoetermeer, Nederland
25 sep 2024
30 sep 2024
Beste Frans, Bedankt voor je 5-sterren review. Veel plezier van je bestelling! Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
HW
Hos W.
Lelystad
23 sep 2024
Na de bestelling van 2 saunalampen, 2 fittingen en 20 kg stenen keurig een bevestiging gekregen daarna radio stilte ondertussen 3 keer moeten bellen wanner er nu geleverd wordt We gaan u informeren meneer is wat je te horen krijgt we gaan de fabriek bellen het moet eind deze week binnen zijn en dan versturen het direct Helaas nog steeds niets en ook geen bericht Gewoon een zeer slechte zaak ben benieuwd wanneer ze echt gaan leveren Dit 1 keer en nooit meer
2 okt 2024
Beste Jos, Bedankt voor de feedback. Er is inderdaad van alles mis gegaan als ik terug kijk in de communicatie. Hiervoor excuses. Ik zie dat mijn collega je order heeft geannuleerd en het geld heeft laten terugstorten. Hopelijk kun je snel een vervangend product vinden. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
24 sep 2024
Beschadigd product ontvangen. Azalp weigert het te komen afhalen en verwijst ons, tegen de wet in, naar de fabrikant. Kwaliteit product overigens ook verschrikkelijk slecht.
30 sep 2024
Beste EM, Bedankt voor de feedback. Het tuinhuis is inderdaad goed beschadigd geleverd. Wij hebben het recht en de plicht om het op te lossen. Hier is alleen soms wel contact met de leverancier voor nodig. Ik zie dat het ondertussen is opgelost, gelukkig. Hopelijk vind je snel een vervangend product dat helemaal naar wens is. En excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
MM
1 okt 2024
3 okt 2024
Beste Marian, Bedankt voor de feedback. Ik zie in de communicatie, dat het nu is opgelost. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
13 sep 2024
Dudelijker communiceren. Nu werd mijn pakket van 60 kg + in het vierkant niet bij mijn woning afgegeven. . Moest zelf maar zien op te lossen hoe het bij mijn woning kwam. Terwijl er stond, dat de bezorging het pakket tot over de eerste drempel vande woning zou brengen. De gene die ik aan de telefoon kreeg had duideijk geen behoeft om dit voor mij op te lossen. Daar moet echt aan gewerkt worden !! Echt heel slecht vond ik dit!! Het huisje is zelf niet eenvoudig inelkaar te zetten.Maar uiteindelijk lukt dit wel.
23 sep 2024
Beste Hilbert en Truus, Bedankt voor de feedback. Bij vakantieparken levert PostNL normaliter tot aan de receptie, behalve als er iemand de bezorgen meteen opvangt en er geen verhinderingen zijn. Ik weet niet helemaal hoe de situatie bij jou was natuurlijk. Daarom wil ik onze excuses aanbieden hiervoor. Gelukkig heb je het huisje helemaal kunnen opbouwen en hopelijk heb je hier nog lang plezier van. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
8 sep 2024
Product netjes geleverd, was echter geen instructie bij om in elkaar te zetten, klantenservice gaf aan dat we dat op hun site konden vinden, maar vind ik erg lastig werken, heb liever gewoon een papieren handleiding. Wel heel tevreden over kwaliteit vsn het product en de levering
18 sep 2024
Beste Carla, Bedankt voor je review. Vervelend dat de handleiding er niet bij zat, dit is natuurlijk onhandig. Gelukkig is het allemaal gelukt. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
CV
christine v.
ANTWERPEN
6 sep 2024
Goede service, en levering uitstekend
18 sep 2024
Beste Christine, Bedankt voor je leuke review met foto! Staat er netjes bij. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
15 sep 2024
23 sep 2024
Beste Alfons, Bedankt voor je 4-sterren review! Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
12 sep 2024
23 sep 2024
Beste Brian, Bedankt voor je review. Veel plezier van je tuinkas. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
JR
Jos R.
Lichtenvoorde
10 sep 2024
18 sep 2024
Beste Jos, Bedankt voor de 5-sterren review. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
HL
huub l.
beesel

zeer slechte service

23 sep 2024
Beste Huub, De order was niet goed doorgezet, hierdoor viel werd het niet verstuurd. Ik zie dat het alsnog afgelopen zaterdag is geleverd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
12 sep 2024
Ik wou dat ik een foto kan sturen, nog steeds niets ontvangen. Heb het idee dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Erg vervelend allemaal.
23 sep 2024
Beste Ron, Bedankt voor je feedback. Helaas was de transporteur het pakket kwijt geraakt. Wij hebben een nieuwe verzonden. Excuses voor het ongemak. Hopelijk is het nu helemaal in orde en kun je genieten van de warmtepomp. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.