Certificaat voor Azalp.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 745 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 745 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

De levering liep vertraging op, omdat het product (een groot kunststof tuinhuis) niet op voorraad was, ook de nieuwe datum werd niet gehaald. Maar ik moest zelf steeds contact opnemen, na de nieuwe lever datum, om te horen waarom er niet geleverd werd. Uiteindelijk kreeg ik van de vervoerder te horen dat er vrijdag geleverd zou worden. Niet dus. De maandag daarop stond de vrachtauto voor de deur.
3.33
Redelijk

De eerste keer was er schade maar verder een top zaak
4.33

Levertijd zou 3 weken zijn, werden er 6.
Na levering bleek de installatie niet direct mogelijk en ging er nog eens 3 weken overheen
1.67
Matig

De levering en communicatie is prima verlopen. De prijs/ kwaliteit verhouding is ook goed.
4.33

Deze box is groot genoeg voor alle kussens. Het inelkaar zetten was nog wel een klus de tekening was op sommige punten wat onduidelijk. Maar verder een degelijk product.
4.33

Product sneller geleverd dan in eerste instantie was aangegeven, maar de zending was niet compleet. Na enig heen en weer ge-email zijn na 2 weken de ontbrekende materialen alsnog geleverd. De bestelde kapschuur was voorzien van een duidelijke bouwtekening en was snel en degelijk op te bouwen. Jammer dat de ontbrekende spullen nog zo lang op zich lieten wachten. Verder alles prima geregeld.
4.00

Helaas kan ik nog geen Volle resultaat geven ivm vakantie planning en de blokhut was nog niet af

Goederen niet in orde,teruggestuurd
2weken later zijn de giederen weer naar ons teruggestuurd,weten niet waarom
1.00
Slecht

Azalp.nl antwoordt: 11-08-2017
Beste heer Boreas, wij hebben niets van u ontvangen en wij hebben derhalve ook niets teruggestuurd naar u. Kan het zijn dat in de verzending aan ons iets niet goed is gegaan? Met vriendelijke groet, Azalp

Alles goed
4.00

De levering kwam op de juiste dag op het afgesproken tijd stip
4.33

Deze bestelling is goed verlopen maar de vorige bestelling is een regelrechte ramp geworden waarbij ik mijn geld van de bestelling nog steeds niet terug heb.
4.67

veilig betaling, goed bezorgen en goed service.

Mooie kapschuur. Goede en degelijke materialen. Makkelijk te bouwen
Schroeven / bevestigingsmateriaal ontbreekt.
Ik voelde me wel een beetje in de maling genomen over de levertijd;
Op de website staat 2 tot 3 weken.
1 dag voordat ik de bestselling plaatste heb ik hier nog naar geinformeerd. Er werd mij toen verteld 3 tot 4 weken. Een dag na de bestelling ontvang ik bericht dat het 5 weken is
3.33
Redelijk

Uitstekende service en ook een misverstand rondom een korting werd heel goed en snel opgelost. Proficiat.
5.00

Goed product. Goede levering. Het in elkaar zetten duurde langer als in de beschrijving stond.
5.00

besteld na overleg met medewerkers, een dag daarna pomp al binnen. Zeer goed dus
5.00

Service en levering plus contact uitstekend
De aluminium afwerklatten waren echter niet ingepakt of omwikkelt en nu voorzien van grove krassen , is niet nodig en een beetje jammer
4.33

Geen commentaar, behoudens het ontbreken van een telefonische boodschap omtrent de tijd van aflevering van het bestelde artikel (door uw koerier).
2.00

Gewoon goed

perfect
5.00

Bellen voor leveren , goede service

5.00

we werden per telefoon erg goed geholpen maar ook met het afleveren van onze produktenvan te voren werden we hebelt

Snelle levering.
Montage niet altijd even makkelijk daar er schroeven en doppen over zijn.

Snelle bezorging, prima produkt
5.00

Product zou leverbaar zijn binnen 5 werkdagen. Bleek dat dit 6 weken zou worden. Was niet eerder door Azalp op voorraad. Zet het dan ook niet op de site. De levertijd van 5 werkdagen bleef dan ook nog eens gewoon staan op de site gedurende deze hele periode. Dit is niet echt professioneel. Alternatief aangeboden maar voor ons niet wenselijk. We konden er op wachten. Prima product, dat dan weer wel
3.00

Super bedrijf
5.00

levering prima,dezelfde avond opgebouwd.
goede beschrijving,stevig tuinhuisje.
We zijn heel tevreden
5.00

De levering en service is uitstekend ,van het product kan ik verder nog niks zeggen, want ik ben ziek en kan het nog niet in elkaar zetten.
Maar tot nu toe geef ik een 9
4.67

Ik vind het pakket wat onlogisch verpakt. De onderdelen die het laatst gebruikt worden zitten namelijk bovenop. Misschien kan het niet anders.Verder zag het er prima uit met zelfs allemaal roestvrij stalen sluitingen. Super
4.00

Na een vergissing, van mij, in het bestellen van een bepaald product, is dit prima afgehandeld.
Terugbetaling correct en snel.
Inmiddels heb ik het juiste product besteld en reeds in mijn bezit.
Keurig en met aandacht behandeld.
Prima ga zo door.
5.00

Via 2 shops besteld terwijl ik dat niet doorhad. Dus ook 2 keer bestelkosten terwijl het dezelfde leverancier is met alleen een andere toppernaam.
Volgens mij een magazijn wat ook zo'n topper is want alles heeft de zelfde afzender.
3.00

Azalp.nl antwoordt: 31-07-2017
Beste heer Van Gent, Wij kunnen op uw naam en postcode maar 1 bestelling vinden. Misschien heeft u 2 separate bestellingen onder 2 verschillende namen gedaan? Met vriendelijke groet, Azalp

Snelle levering, alleen vergeten van te voren even een email te sturen dat de pomp op die dag geleverd zou worden.
4.33

Snelle levering en meest voordelige producten
4.67

Veel werk. Veel schroeven. Geen vaste vloer. Je moet het met 3 man opzetten wegens instabiliteit. Veel kieren moet allemaal gekit worden. Prijs kwaliteit verhouding is niet voldoende
4.00

Levering was eigenlijk uitstekend ipv goed omdat de chauffeur helemaal met de vijver door de woonwijk heen moest op een palletwagen omdat de auto niet verder de wijk in kon groot compliment voor de bezorger mede omdat ik hem niet kon helpen omdat ik niet van te voren was gebeld het enige minpunt dus mvg jan visser
4.00

Snel geleverd, goede klanten service. Ze hielpen me snel en graag
4.67

Product niet leverbaar maar stond niet op de site vermeld, krijg je pas na betaling melding van. Niet mogelijk om complete order te annuleren, schuiven verantwoordelijkheid af op leveranciers. Geen melding van versturen of track and trace code. Geen winkel maar een dozenschuiver dus..
2.33
Matig

Levering slecht na de derde keer bellen heeft iemand van julle aktie ondernomen waarna de rest van de levering ook is geleverd helaas was ik toen al op vacantie zonder mijn 3 poot bbq.
2.00
Matig

Goed contact en geleverd op de gevraagde datum.

Azalp.nl klantbeoordeling

Azalp.nl

Betaalbare luxe voor huis en tuin

Azalp.nl werd op 24-01-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en is de specialist op het gebied van blokhutten, tuinhuisjes, sauna's (voor binnen en buiten) en zwembaden. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp beschikt over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare producten kennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur via 076 80 80 124.

Bredaseweg 185

4872 LA Etten-Leur
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Thomas Deters
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Azalp.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen