Accu-Machine.nl- Logo - Beoordelingen

Accu-Machine.nl

188 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden690 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2021
Accu-Machine.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 jun 2023
Goede beoordeling ook al liep het niet helemaal volgens plan. In eerste instantie verkeerde accu besteld. Retourneren via website werkte niet, maar na contact te hebben gehad toch soepel afgehandeld. Advies voor juiste accu was prima en ook heel goed afgehandeld. Maar zonder persoonlijke hulp lukt dus niet direct, vandaar één ster minder.

Accu besteld voor senco gereedschap . Stond binnen 24 uur bezorgd. Nu week verder en jog steeds niet bezordgdy

Beoordelingen voor Accu-Machine.nl

Zorg dat de bestelling op tijd is . Als je van te voren weet dat de bezorging niet op tijd is , neem dan een ander bedrijf. Doe moeite voor de klant . Maar geef niet op voorhand de koeriersdienst de schuld.
9 mrt 2024
Product besteld en volgens de website zou dit 2-3 werkdagen duren qua verzending. Bestelling geplaatst op 01-03 en nog steeds niks binnen, ook telefonisch/e-mail wordt niet gereageerd.
Binnen 1 dag geleverd staat er op de site Wacht nu al een week nog niets binnen gekregen
31 dec 2023
Bestelling nog niet binnen, op de website staat binnen 1 dag binnen.

Onjuiste pretenties afleverdata

Er wordt geadverteerd dat voor 17.00 uur besteld, volgende dag bezorgd. Daar houden ze zich niet aan. Als ik dat had geweten had ik niet bij hun de bestelling gedaan, omdat ik de aankoop zo snel mogelijk nodig had. Teleurstellend
niets gehoord en niets ontvangen
16 aug 2023
Ik vroeg om telefonisch advies , niet gekregen , wel uiteindelijk een mail. Die mail daar kan ik wel iets mee, maar dekt niet volledig mijn vragen. Vandaar dat ik om telefonisch contact vroeg. Qua tijd scheelt het maken van een mailtje toch niet zoveel als een belletje ? Is persoonlijker en sympathieker. Veel succes, verder zijn jullie een prima bedrijf.
31 mrt 2023

Acculader

Bij de beschrijving van de acculader die ik gekocht heb staat "5 of 10 meter", maar geeft je geen keuze om een 10 meter lange kabel te bestellen. Dus toen toch maar besteld en kreeg ik kabel binnen die te kort is. Dat viel knap tegen.
15 okt 2023
Track trace verbeteren dit klopt niet
14 jun 2023

levertijd 2/3 dagen kloppen niet, weinig communicatie. slecht

levertijd 2/3 dagen klopt niet, na contact te hebben gezocht onbekende levertijd. website niet aangepast. review gegeven en willen ze het oplossen maar reageren op de mail doen ze half. dus wat ze uitzoeken en willen oplossen is annuleren zoals benoemd in de eerste mail. waardeloos
18 jun 2023
Retouraanvraag online werkt niet. Mail gestuurd en na 4 dagen nog geen reactie. En na 14 dagen kan retourneren niet meer. Dus ik ben benieuwd of ik nog reactie krijg.
8 sep 2023
De bestelling is na 1 week nog niet geleverd, ook het de mails zijn niet beaantwoord.
7 okt 2023
ik heb mijn betaalde oplader nog steeds niet binnen
19 jul 2023
Het is nog steeds niet geleverd