Accu-Machine.nl- Logo - Beoordelingen

Accu-Machine.nl

200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden674 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2021
Accu-Machine.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 jun. 2023
Goede beoordeling ook al liep het niet helemaal volgens plan. In eerste instantie verkeerde accu besteld. Retourneren via website werkte niet, maar na contact te hebben gehad toch soepel afgehandeld. Advies voor juiste accu was prima en ook heel goed afgehandeld. Maar zonder persoonlijke hulp lukt dus niet direct, vandaar één ster minder.

30 okt. 2023
Accu besteld voor senco gereedschap . Stond binnen 24 uur bezorgd. Nu week verder en jog steeds niet bezordgdy

Beoordelingen voor Accu-Machine.nl

12 feb. 2024
Binnen 1 dag geleverd staat er op de site Wacht nu al een week nog niets binnen gekregen
31 dec. 2023
Bestelling nog niet binnen, op de website staat binnen 1 dag binnen.
24 jan. 2024

Onjuiste pretenties afleverdata

Er wordt geadverteerd dat voor 17.00 uur besteld, volgende dag bezorgd. Daar houden ze zich niet aan. Als ik dat had geweten had ik niet bij hun de bestelling gedaan, omdat ik de aankoop zo snel mogelijk nodig had. Teleurstellend
7 dec. 2023
niets gehoord en niets ontvangen
30 okt. 2023
16 aug. 2023
Ik vroeg om telefonisch advies , niet gekregen , wel uiteindelijk een mail. Die mail daar kan ik wel iets mee, maar dekt niet volledig mijn vragen. Vandaar dat ik om telefonisch contact vroeg. Qua tijd scheelt het maken van een mailtje toch niet zoveel als een belletje ? Is persoonlijker en sympathieker. Veel succes, verder zijn jullie een prima bedrijf.
31 mrt. 2023

Acculader

Bij de beschrijving van de acculader die ik gekocht heb staat "5 of 10 meter", maar geeft je geen keuze om een 10 meter lange kabel te bestellen. Dus toen toch maar besteld en kreeg ik kabel binnen die te kort is. Dat viel knap tegen.
15 okt. 2023
Track trace verbeteren dit klopt niet
14 jun. 2023

levertijd 2/3 dagen kloppen niet, weinig communicatie. slecht

levertijd 2/3 dagen klopt niet, na contact te hebben gezocht onbekende levertijd. website niet aangepast. review gegeven en willen ze het oplossen maar reageren op de mail doen ze half. dus wat ze uitzoeken en willen oplossen is annuleren zoals benoemd in de eerste mail. waardeloos
22 mrt. 2023

Best matig

Op de website staat ‘op voorraad’ voor 17u besteld volgende dag in huis. En ik wacht nu al bijna een week. Moet er zelf achteraan mailen over hoe dit precies zit. Vreemd en niet zo goede communicatie. Op dit moment product nog niet ontvangen dus kan verder nog weinig zeggen.
25 feb. 2023

Slechte communicatie

Geen informatie over de status van de bestelling. Rommelige emails. Zou er niet snel weer iets bestellen. Tip: update de website en verbeter de communicatie met de klant. We hadden nu, tot het product dagen te laat geleverd werd, het gevoel dat we waren opgelicht...
HV
Hajee de V.
Loosdrecht
24 mrt. 2023

Onbetrouwbaar, houdt zich niet aan de afspraak

Terwijl ik volgens afspraak een accu kabel retourneer, wordt ik beticht van schade aan de kabel terwijl ik deze nooit gebruikt heb. Op deze manier aan je omzet komen is pure diefstal! Wat een oplichters!!!
18 jun. 2023
Retouraanvraag online werkt niet. Mail gestuurd en na 4 dagen nog geen reactie. En na 14 dagen kan retourneren niet meer. Dus ik ben benieuwd of ik nog reactie krijg.
22 mrt. 2023
In het retour en/of ruiling traject is de klantvriendelijkheid marginaal en kunnen ze nog veel leren volgens mij.
1 mrt. 2023

Bestelling niet ontvangen

Ik heb tot op heden mijn bestelling niet ontvangen ook geen mail ontvangen over wanneer het wel verstuurd wordt.
8 sep. 2023
De bestelling is na 1 week nog niet geleverd, ook het de mails zijn niet beaantwoord.
7 okt. 2023
ik heb mijn betaalde oplader nog steeds niet binnen
19 jul. 2023
Het is nog steeds niet geleverd