moowy.nl- Logo - Beoordelingen

moowy.nl

491 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden746 beoordelingen in totaal

hele goede kwaliteit graszaad maar ik moest nog wel even een mailtje erachteraan sturen waar wij konden zien waar de grondtemperatuur was want we kregen wel een duidelijk stappenplan maar we kregen geen linkje of zo dat we konden kijken wat nou precies de grondtemperatuur was het zal wel fijn zijn als we dat de volgende keer er ook bij kunnen krijgen want dan weten wij precies wanneer we de product kunnen gebruiken

Ik vind het bijzonder dat ik geen enkele kortingscode kon toepassen. Toen ik hier navraag naar deed was de reactie kort en bondig: daar kunnen we helemaal niets aan doen, dat is een systeem aangelegenheid. Op vraag of ik dan een nieuwe toegestuurd kon krijgen werd ook afwijzend op gereageerd. Bijzonder dat Moowy mij geen kortingscode kon verstrekken (leefwereld) terwijl ik uit het niets per mail 1 dag later wel ineens een kortingscode heb ontvangen voor 10% korting (systeemwereld). Volgens mij gaat dit dus over de keuze maken om dit vanuit dienstverleningsperspectief te organiseren ipv de reden te zoeken waarom het niet kan. Enfin, ik wilde dit nog even kwijt omdat ik ergens de illusie heb dat dit wordt meegenomen om de dienstverlening in de toekomst beter te maken

Beoordelingen voor moowy.nl

7 jun 2024

Producten zijn effectief, communicatie kan beter

De producten van moowy zijn effectief en hebben een duidelijke omschrijving waar het voor dient. Dat is heel fijn, zo kon ik de juiste producten kopen, behorende bij ons specifieke situatie. Wat beter kan is de communicatie. Zo had ik niet de volledige bestelling ontvangen. Na contact bleek de andere helft onderweg, maar na 1.5 week nogsteeds niet ontvangen.. Wel de vraag nu wat er nog ontbreekt, wat ik de eerste keer al heb aangegeven. Ik weet zeker dat het opgelost wordt, maar toch vervelend om er achteraan te moeten. Mijn advies is daarom om bij levering in delen hier pro actief over te communiceren.
17 jun 2024
Product besteld, niet geleverd binnen 24 uur. Heb zelf contact op genomen. Bleek dat de postcode niet goed was ingevoerd (?) Kreeg dag later verzendbevestiging, zou via DHL geleverd worden. Kreeg wel bericht van DHL dat het geeverd was maar geen pakketje gekregen. Ondertussen als drie x mail gezonden maar geen reactie binnen de 48 uur die ze op de site beloven. Bij niet geleverde pakketjes moet je contact op nemen met de verzender.
7 jun 2024

Slechte communicatie

Mijn pakket werd geleverd, maar was zeiknat. Vermoedelijk vanwege een lekkend product. Ik heb hem niet aangenomen en meegegeven met DHL - retour afzender. Inmiddels 2 weken geleden. 3 keer gemaild, maar geen reactie. Ook niet bereikbaar via telefoon. Moowy maakt mooie producten, maar het schort echt aan de kant van klantenservice. Ik ben nog steeds afwachtend van een antwoord.
14 jun 2024
Ik heb graszaad besteld en heb niets ontvangen. Heb al eerder een bericht gestuurd maar tot opheden nog niets . Anders wil ik graag mijn geld terug. Daarom is mijn reactie ook zo slecht. Ik koop graszaad betaal en dan ontvang je niets . Waar moet ik dan een afbeelding van maken als je niets hebt ontvangen.
14 jun 2024

Geen zaken mee doen!

Na retourneren product helemaal niets meer gehoord, ook geen reactie op mails en klachten. Slechte communicatie en slechte service. Enorm teleurgesteld in dit bedrijf
4 jun 2024
Werd niet conform wat bij bestellen werd aangegeven bezorgd. Daarnaast was het klein beetje echt niet ruim zat voor de oppervlakte welke ik doorgaf.
4 jun 2024
Te late levering. Verkeerd product geleverd. Bij terug sturen van het product nog steeds geen terug betaling ontvangen.
1 jun 2024
Service is prima. 1 zak aport en fun gestrooid op mindee dan 50 vierkante meter maar heb nog steeds lege plekken
31 mei 2024
Goede producten, de hoeveelheid aan spam die je vervolgens ontvangt is ongekend.
18 jun 2024
Ik stuur een mail met een vraag maar krijg geen enkel antwoord.
12 jun 2024
1 jun 2024
18 mei 2024

Beetje teleurgesteld in het bedrijf

Het ziet er allemaal goed uit en ze geven een bepaalde garantie, maar als je alle stappen hebt gedaan veel 2/3 meer zaad hebt gekocht en om hulp vraagt krijg je eigenlijk niets dan je moet de stappen herhalen of gras eruit en graszoden erin. Het was op nieuwe grond met een goede waarde.
13 mei 2024

2 verschillende producten

Ik was erg tevreden over Moowy. Ik heb 2 zakken easy mow besteld en het waren twee verschillende soorten mest terwijl op de zakken hetzelfde stond. Vast een foutje, maar krijg geen enkele reactie op mail!
22 mei 2024
Ik stuur een mail en krijg geen enkel antwoord. Ik had een product besteld en wilde een grotere hoeveelheid tegen een aantrekkelijker prijs. Gewoon geen antwoord! Dat is echt slecht!
23 mei 2024

Alle service valt tegen

Webshop functioneert niet goed, klantenservice is klantonvriendelijk en retour van geld duurt een eeuwigheid. Al met al viel alles tegen
13 mei 2024
Na twee weken nog steeds geen levering ontvangen. Op mails word heel laat gereageerd en telefoon niet beantwoordt.
8 mei 2024
Geen levering, spullen besteld maar niet geleverd gekregen. Daarna geen contact via mail of telefoon mogelijk.
11 mei 2024
31 mrt 2024

Matige werking Iron+

Product snel bezorgd. De iron+ is makkelijk te verspreiden. Echter over de werking tegen het mos ben ik wat minder tevreden. Ruim gestrooid op een klein gazon, maar het mos was was op veel plaatsen niet aangepakt. Had er meer van verwacht.