Moowy.nl- Logo - Beoordelingen

Moowy.nl

523 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden840 beoordelingen in totaal

hele goede kwaliteit graszaad maar ik moest nog wel even een mailtje erachteraan sturen waar wij konden zien waar de grondtemperatuur was want we kregen wel een duidelijk stappenplan maar we kregen geen linkje of zo dat we konden kijken wat nou precies de grondtemperatuur was het zal wel fijn zijn als we dat de volgende keer er ook bij kunnen krijgen want dan weten wij precies wanneer we de product kunnen gebruiken

Ik vind het bijzonder dat ik geen enkele kortingscode kon toepassen. Toen ik hier navraag naar deed was de reactie kort en bondig: daar kunnen we helemaal niets aan doen, dat is een systeem aangelegenheid. Op vraag of ik dan een nieuwe toegestuurd kon krijgen werd ook afwijzend op gereageerd. Bijzonder dat Moowy mij geen kortingscode kon verstrekken (leefwereld) terwijl ik uit het niets per mail 1 dag later wel ineens een kortingscode heb ontvangen voor 10% korting (systeemwereld). Volgens mij gaat dit dus over de keuze maken om dit vanuit dienstverleningsperspectief te organiseren ipv de reden te zoeken waarom het niet kan. Enfin, ik wilde dit nog even kwijt omdat ik ergens de illusie heb dat dit wordt meegenomen om de dienstverlening in de toekomst beter te maken

Beoordelingen voor Moowy.nl

goed advies en goede producten

op de site vind je goed advies en de producten worden snel opgestuurd. Het zit in handige zakken met een sluitstrip zodat je het ook na openen goed kunt opbergen. Mijn graszaad ontkiemt goed en mijn gazon ziet er beter uit.
4 okt 2024
Snelle levering, kompleet en overeenkomstig de bestelling Verbeterpunt: ik had per mail advies gevraagd. Een vraag is daar niet beantwoord dus beter lezen? Vraag was hoe kan ik klaver in het gras het beste bestrijden.
PL
Pascalle L.
Maastricht
28 sep 2024
Kijk uit met de mussen en graszaad, ze hadden alles opgegeten op mijn net fris gezaaid gazon.. :-( Opnieuw gezaaid,gelukkig had ik nog iets! ik heb lijntjes gespannen met aluminiumfolie, en het lijkt te werken!

Gewoon goed

Snelle levering, goede beschrijvingen over hoe de producten te gebruiken, tot nu toe goede resultaten behaald.
8 okt 2024
Fijne site met duidelijke uitleg en ze hadden mooie acties in de maand september.
De bestelling word op tijd geleverd en de producten zijnvan goede kwaliteit.
25 sep 2024

Verticuteerkit werkt goed

Snelle levering en goede handleiding voor gebruik verticuteerkit
5 okt 2024
goeden meststof met mos bestrijder . werkt heel goed.
24 sep 2024
Prima producten, uitleg en snelle levering.
gras kwam snel op, snelle levering
Prima bezorging en goede kwaliteit
30 sep 2024
Goede uitleg en goede producten
Gewoon Goede producten.
26 sep 2024