moowy.nl

383 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden498 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
De filmpjes zijn geweldig! Sympathieke uitleg. Wat jullie volgens mij nog kunnen verbeteren, of beter gezegd: aanvullen, is het volgende. Als ik in het voorjaar moet verticuteren, beluchten en met mijn armen vol dozen, zakken en flessen sta (mest, graszaad, ijzersulfaat, zeewier, bodemtesters) dan zou ik geholpen zijn met een stappenplan. Ik zie als iemand die het serieus nu eindelijk eens een keertje goed aan wil pakken door de bomen het gras niet meer. En als ik, zoals afgelopen voorjaar, ook nog eens moet wachten tot de bodem de tien graden heeft bereikt terwijl het al mei is, slaat de paniek lichtjes toe. De pakken en zakken staan al weken klaar... HELP, denk ik dan. Komt dit nog goed? Met deze droogte blijft het trouwens een moeizaam proces.
JV
Joke V.
Uffelte

Ik vind het bijzonder dat ik geen enkele kortingscode kon toepassen. Toen ik hier navraag naar deed was de reactie kort en bondig: daar kunnen we helemaal niets aan doen, dat is een systeem aangelegenheid. Op vraag of ik dan een nieuwe toegestuurd kon krijgen werd ook afwijzend op gereageerd. Bijzonder dat Moowy mij geen kortingscode kon verstrekken (leefwereld) terwijl ik uit het niets per mail 1 dag later wel ineens een kortingscode heb ontvangen voor 10% korting (systeemwereld). Volgens mij gaat dit dus over de keuze maken om dit vanuit dienstverleningsperspectief te organiseren ipv de reden te zoeken waarom het niet kan. Enfin, ik wilde dit nog even kwijt omdat ik ergens de illusie heb dat dit wordt meegenomen om de dienstverlening in de toekomst beter te maken

Beoordelingen voor moowy.nl

hele goede kwaliteit graszaad maar ik moest nog wel even een mailtje erachteraan sturen waar wij konden zien waar de grondtemperatuur was want we kregen wel een duidelijk stappenplan maar we kregen geen linkje of zo dat we konden kijken wat nou precies de grondtemperatuur was het zal wel fijn zijn als we dat de volgende keer er ook bij kunnen krijgen want dan weten wij precies wanneer we de product kunnen gebruiken
Nette service qua bezorging. Eerste pakket werd niet bezorgd en ze deden niet moeilijk om opnieuw een bezorging te doen. Mijn gazon leek er altijd goed uit te zien. Het lag er nog geen jaar ivm nieuwbouw. Heb na het geven van Iron plus wel wat donkere plekken. Heb nu het verse gras gezaaid en de mest erbij gedaan nu hopen dat de donkere plekken weg trekken.

Moowy heeft bijna altijd een oplossing

Met name advies en instructie is van toegevoegde waarde. Wat nog beter zou kunnen is om bij uitzonderlijke problemen (hondsdraf) nog persoonlijker en probleemgericht op te treden. Dat betekent soms niet-product gerelateerd.
Recent een bestelling geleverd gekregen! Deze kwam beschadigd binnen. Moowy heeft de verpakking welke beschadigd was vervangen door het afzenden van een nieuwe verpakking! Prima opgelost!
Goede producten en top communicatie. Fijne service mailtjes met updates en herinneringen wanneer ik aan mijn grasveld moet werken, zo hoef ik zelf geen calender bij te houden. ;)
Goede website en handige tips. Bovendien heb ik het bestelde snel en keurig verpakt ontvangen. Daarna ontvang je adviezen van hoe en wanneer te zaaien. Dit is gewoon suoer!!!
Altijd goede producten, goed advies en snelle levering. Ik ga ook abbonement afnemen zodat er 4 x per jaar standaard de beste producten worden opgestuurd.
LP
Léon P.
Stramproy
Prima adviezen en bijbehorende producten. Ook op vragen wordt keurig gereageerd via mail. Mijn gazon is er belangrijk op verbeterd!
Fijne shop met veel kennis over gras en onderhoud. Hoge kwaliteit producten tegen een goede prijs. Goed verpakt en snel geleverd.
Overzichtelijke site, veel info voor een goeie bewuste keuze voor je gazon/ grasmat.. makkelijk te bestellen
Snelle bezorging en je wordt helemaal op de hoogte gehouden via de mail hoe en wat te doen met je gazon!

De juiste hoeveelheid met de juiste kwaliteit

Altijd de juiste hoeveelheid met de juiste kwaliteit. Snelle levering en goede uitleg voor het gebruik.
Snelle levering van het materiaal en keurige verpakking met beschrijving. Alles goed verzorgd.
NV
Nico v.
Zeeland
Komen afspraken na. Vandaag besteld morgen binnen. En op vragen per mail binnen 1 response 👍
Snelle levering, goede app en altijd antwoord op je vraag. Nu nog het resultaat afwachten.
Overzichtelijke website, snelle levering, goede kwaliteit. Al met al uitstekend
De site is volledig! Alles is goed uitgelegd als er geen vragen meer zijn.
Goede uitleg,komen afspraken na .zeer fijne leverancier zeer behulpzaam.
Prettige shop, goede producten en waardevolle productinformatie
Leuke leerzame filmpjes en goede producten met prima uitleg.