moowy.nl
Beoordelingen:

417 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden586 beoordelingen in totaal  

4,61
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
De filmpjes zijn geweldig! Sympathieke uitleg. Wat jullie volgens mij nog kunnen verbeteren, of beter gezegd: aanvullen, is het volgende. Als ik in het voorjaar moet verticuteren, beluchten en met mijn armen vol dozen, zakken en flessen sta (mest, graszaad, ijzersulfaat, zeewier, bodemtesters) dan zou ik geholpen zijn met een stappenplan. Ik zie als iemand die het serieus nu eindelijk eens een keertje goed aan wil pakken door de bomen het gras niet meer. En als ik, zoals afgelopen voorjaar, ook nog eens moet wachten tot de bodem de tien graden heeft bereikt terwijl het al mei is, slaat de paniek lichtjes toe. De pakken en zakken staan al weken klaar... HELP, denk ik dan. Komt dit nog goed? Met deze droogte blijft het trouwens een moeizaam proces.
JV
Joke V.
Uffelte

de meest kritische beoordeling

8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind het bijzonder dat ik geen enkele kortingscode kon toepassen. Toen ik hier navraag naar deed was de reactie kort en bondig: daar kunnen we helemaal niets aan doen, dat is een systeem aangelegenheid. Op vraag of ik dan een nieuwe toegestuurd kon krijgen werd ook afwijzend op gereageerd. Bijzonder dat Moowy mij geen kortingscode kon verstrekken (leefwereld) terwijl ik uit het niets per mail 1 dag later wel ineens een kortingscode heb ontvangen voor 10% korting (systeemwereld). Volgens mij gaat dit dus over de keuze maken om dit vanuit dienstverleningsperspectief te organiseren ipv de reden te zoeken waarom het niet kan. Enfin, ik wilde dit nog even kwijt omdat ik ergens de illusie heb dat dit wordt meegenomen om de dienstverlening in de toekomst beter te maken
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor moowy.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(12)
(7)
(9)
Resetten
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Na twee weken nog steeds geen levering ontvangen. Op mails word heel laat gereageerd en telefoon niet beantwoordt.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

2 verschillende producten

Ik was erg tevreden over Moowy. Ik heb 2 zakken easy mow besteld en het waren twee verschillende soorten mest terwijl op de zakken hetzelfde stond. Vast een foutje, maar krijg geen enkele reactie op mail!
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Geen levering, spullen besteld maar niet geleverd gekregen. Daarna geen contact via mail of telefoon mogelijk.
Beoordeling melden
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering was heel traag en in 2 delen geleverd. Moest constant over de levering vragen en kreeg heel traag aantworden.
Beoordeling melden
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Handstrooier lijkt een goedkoop product uit China. Veel te duur en van kinderspeelgoed kwaliteit. Wil je retourneren dan komt de website info niet boven drijven i.t.t. andere pagina's.
Beoordeling melden
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijden klopt helemaal niets van
Beoordeling melden
JR
John R.
Beek-Berg en Dal
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prima site besteld betaald en geleverd niks mis mee. Teveel gezeik achteraf, hele tijd emails reclame gedoe
Beoordeling melden
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot twee keer is bestelling. Iet goed gegaa .
Beoordeling melden
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mail gestuurd en foto's over de kapotte Handstrooier. Moet ik het zelf terug sturen, met alle handelingen van dien. :-(
Beoordeling melden
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Matige werking Iron+

Product snel bezorgd. De iron+ is makkelijk te verspreiden. Echter over de werking tegen het mos ben ik wat minder tevreden. Ruim gestrooid op een klein gazon, maar het mos was was op veel plaatsen niet aangepakt. Had er meer van verwacht.
Beoordeling melden
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket besteld, week op gewacht. Nadat ik klantenservice er vraag gesteld heb waar mijn goederen bleven geen reactie meer gekregen.. inmiddels 2 weken geleden en nog niets ontvangen!!
Beoordeling melden
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De reactietijd is te lang als er iets niet goed loopt met de levering. Het is na anderhalve week nog steeds niet opgelost, terwijl de oplossing simpel is. Na tig e-mails geen reactie en telefonisch is Moowy onbereikbaar.
Beoordeling melden
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Producten wel of niet gezond voor kind en dier?

Informatie op website (producten zouden diervriendelijk zijn) komt niet overeen met info op verpakking (waar je gewaarschuwd wordt voor aantasting van je huid en ogen).
Beoordeling melden
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte klantenservice

Op vragen wordt traag gereageerd en het is niet mogelijk om producten naar een servicepunt te sturen
Beoordeling melden
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ik ben al een hele tijd bezig Louis te spreken maar geeft geen antwoord.

Ik ben al een hele tijd bezig Louise te spreken,maar reageert niet.
Beoordeling melden
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Klant centraal of systeem centraal?

Ik vind het bijzonder dat ik geen enkele kortingscode kon toepassen. Toen ik hier navraag naar deed was de reactie kort en bondig: daar kunnen we helemaal niets aan doen, dat is een systeem aangelegenheid. Op vraag of ik dan een nieuwe toegestuurd kon krijgen werd ook afwijzend op gereageerd. Bijzonder dat Moowy mij geen kortingscode kon verstrekken (leefwereld) terwijl ik uit het niets per mail 1 dag later wel ineens een kortingscode heb ontvangen voor 10% korting (systeemwereld). Volgens mij gaat dit dus over de keuze maken om dit vanuit dienstverleningsperspectief te organiseren ipv de reden te zoeken waarom het niet kan. Enfin, ik wilde dit nog even kwijt omdat ik ergens de illusie heb dat dit wordt meegenomen om de dienstverlening in de toekomst beter te maken
Beoordeling melden
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Krijg mos niet weg.
Beoordeling melden