Routershop.nl- Logo - Beoordelingen

Routershop.nl
Beoordelingen:

472 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.181 beoordelingen in totaal  

4,72
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Routershop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

13 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
We hadden 4 UPS apparaten gekocht, waarvan 3 direct leverbaar en 1 na drie dagen. Meteen de volgende dag een telefoontje dat de vierde misschien een nog langere levertijd zou hebben en of ik daar op wou wachten of het geld terug. Toen we ervoor kozen te wachten is de order gesplitst en hadden we de drie op voorraad meteen de volgende dag thuis. Bovendien viel ook de levertijd op de vierde nog erg mee, die hadden we een paar dagen later. Uitstekende communicatie en klantenservice dus. Daar kunnen anderen van leren.

de meest kritische beoordeling

24 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goed telefonisch advies vooraf gekregen voor type router. Deze besteld met betaalde service om de router te configureren voor KPN internet en TV. Dit bleek niet gedaan te zijn waardoor ik zelf een dag heb moeten puzzelen om het werkend te krijgen. Dit gemeld via e-mail maar geen reactie gekregen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Routershop.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(8)
(8)
(11)
Resetten
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product netjes geleverd, echter geen handleiding wel verwijzing naar digitale handleiding die vervolgens niet gebruikersvriendelijk is. Product zelf voldoet niet aan verwachting; huidige internetsnelheid wordt geknepen tot een 4e van de snelheid router.
Beoordeling melden
Antwoord van Routershop.nl
6 feb 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring. Jammer te horen dat je niet de gewenste snelheid haalt met je product. We nemen contact met je op om dit probleem te bespreken en samen naar een oplossing te zoeken.
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling en levering waren snel, product doet alleen niet waar ik het voor besteld had. Configuratie was erg lastig, firmware update bracht geen verbetering.
Beoordeling melden
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Merk regelmatig dat de levertijd niet klopt. Erg vervelend
Beoordeling melden
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Telefonische klantenservice kan beter

Ik vond de klantenservice aan de telefoon slecht. De persoon aan de telefoon kon mijn vraag niet beantwoorden en de beloofde terugbelactie is achterwege gebleven. Webshop is prima wat mij betreft
Beoordeling melden
Antwoord van Routershop.nl
3 jan 2024
Onze excuses voor de ervaring. Het is niet goed dat je niet teruggebeld bent. We gaan dit uitzoeken en nemen snel contact met je op. Bedankt voor je feedback!
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er werd getoond op de webshop dat iets onmiddellijk leverbaar was maar dat was niet waar.
Beoordeling melden
Antwoord van Routershop.nl
5 jan 2024
Excuses voor de onduidelijkheid over de levertijd. We nemen contact met je op om het op te lossen.
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Iets kunnen bestellen dat niet op voorrraad isis

Iets besteld dat niet op voorrraad is. Vervolgens na een paar dagen een mailtje dat dit zo is. Had ook direct op website kunnen staan
Beoordeling melden
Antwoord van Routershop.nl
29 dec 2023
We vinden het jammer te horen dat we niet aan je verwachtingen voldeden. Onze excuses hiervoor. We nemen spoedig contact met je op.
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Routershop.nl
2 jan 2024
Jammer te horen dat je een slechte ervaring hebt. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om de situatie te bespreken.
9 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb ruim 3 weken gewacht op een router die volgens de site binnen 1-3 werkdagen geleverd zou worden. Vele keren gebeld en elke keer werd er beloofd dat het binnen een paar dagen geleverd zou worden. Ben gewoon aan het lijntje gehouden en heb uiteindelijk de order geannuleerd.
Beoordeling melden
5 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hoewel de Dream Router leverbaar was volgens de site, bleek dat een paar dagen na bestelling en betaling niet zo te zijn. Daarna overigens netjes afgehandeld en geld retour door Mustafa.
Beoordeling melden
Antwoord van Routershop.nl
6 nov 2023
Inmiddels is onze voorraad weer aangevuld, dream machine was sneller uitverkocht dan dat wij hadden verwacht.
28 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb 2 weken geleden besteld en betaald heb hem nog steeds niet binnen hoor ook niks meer van ze
Beoordeling melden
Antwoord van Routershop.nl
13 dec 2023
Onze excuses voor het late leveren van uw bestelling. Dit is niet onze standaard en we onderzoeken wat er mis is gegaan. Voor vragen of feedback, neem gerust contact met ons op. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons.
10 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Afspraken nakomen. Terugbellen wordt niet gedaan/
Beoordeling melden
Antwoord van Routershop.nl
10 nov 2023
Wij hebben u meerdere malen getracht telefonisch te bereiken echter zonder resultaat, helaas hebben we elkaar keer op keer gemist in contact
24 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Goed advies maar slechte configuratieservice

Goed telefonisch advies vooraf gekregen voor type router. Deze besteld met betaalde service om de router te configureren voor KPN internet en TV. Dit bleek niet gedaan te zijn waardoor ik zelf een dag heb moeten puzzelen om het werkend te krijgen. Dit gemeld via e-mail maar geen reactie gekregen.
Beoordeling melden
16 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als iets niet op voorraad is vermeld het dan. Na een paar dagen mailtje gestuurd werd netjes op gereageerd. Kan wel weken of zelfs langer duren. Heb nu iets anders gekregen nog duurder. Ben zo benieuwd of het eerste niet veel beter was geweest.
Beoordeling melden
AP
Antoine P.
Niederlande
20 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen bericht bij langere levertijd, geen reactie op e-mails. Na telefonisch contact werd de order wel gelijk geannuleerd en het betaalde bedrag terug gestort. Artikel vervolgens bij Mediamarkt besteld en volgende dag in huis.
Beoordeling melden
Antwoord van Routershop.nl
20 jul 2023
Onze voorraad was sneller verkocht dan wij konden verwachten waardoor de verwachte levertijd voor ons onbekend was. Fijn dat u wel een oplossing heeft mogen vinden.
17 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
WiFi versterker gekocht ‘uit voorraad leverbaar’ maar dat bleek toch niet het geval te zijn. Wanneer wel geleverd kon worden was niet bekend. Onnodig gedoe. Ik kreeg wel vlot mijn betaling teruggestort.
Beoordeling melden
Antwoord van Routershop.nl
18 jul 2023
Helaas was de voorraad net voor u uitverkocht en we hebben op dit moment geen bericht van de fabrikant wanneer de router wederom in productie genomen gaat worden.
11 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering beloofd. vrijdag besteld, zaterdag bezorgd. Maar vervolgens zei de pakketleverancier dat het na het weekend werd. Dat was een beetje een teleurstelling.
Beoordeling melden
Antwoord van Routershop.nl
13 jun 2023
Door drukte bij de transporteur was levering niet sneller mogelijk.
4 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling

STOP onzin en doe je werk

Door niet deze domme vragen te stellen en vervolgens mijn gegevens te lekken. Stop deze onzin namens de bond van mensen tegen het bedelen van complimenten.
Beoordeling melden
10 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen enkele feedback over order die niet leverbaar was . Kreeg pas info toen ik zelf maar eens ging bellen over de status
Beoordeling melden
Antwoord van Routershop.nl
11 mei 2023
Helaas was ons niet beken dat het product niet meer leverbaar was, inmiddels heeft u het openstaande bedrag terug gestort gekregen.
ES
Eric S.
Den Haag, Niederlande
7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
No track and trace and until today I did not get the ordered product! I will never again by a router at that shop!
Beoordeling melden
Antwoord van Routershop.nl
8 aug 2023
We informed you of the delayed delivery time by email a few weeks ago. Has it been received by you in good order ?
17 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Delivery has been send 12 days after promised date. Confirmation mails do not inlcude any reference numbers.
Beoordeling melden