Akkermandenhaag.nl

690 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.750 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jan 2023
Akkermandenhaag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Overzichtelijke website, mooi assortiment en gewenste producten waren goed vindbaar. Prima levering en artikelen goed verpakt, zelfs in cadeaupapier :) Suggestie: deskundig advies over de do's en do'nts van vulpenonderhoud zou een mooie toevoeging zijn op de website. In de fysieke winkel is zulk advies ongetwijfeld beschikbaar, maar wie ervoor aangewezen is op google vindt teveel tegenstrijdige informatie om wijzer te worden ...

1 mei 2024
De grootte van het bestelde item en de verpakking waren niet echt in balans, een bubbeltjesenvelop was prima geweest.

Beoordelingen voor Akkermandenhaag.nl

1 mei 2024
Tot op heden nog niets ontvangen!
Drie produkten besteld waarvan een niet leverbaar, hoewel zeer gangbaar (ballpointvulling) produkt. Goed vond ik de zeer vriendelijke dame die mij hierover telefonisch verwittigde en vertelde wanneer mijn bestelling waarschijnlijk zal worden verzonden.
leveren duurt lang
RS
Randolph S.
Den Haag, Niederlande
25 okt 2023

Geen levertijd vermeld...

Op de website wordt geen levertijd van het artikel vermeld. Ook bij de bevestiging niet. Uiteindelijk heb ik zelf contact op moeten nemen om erachter te komen dat de levertijd enkele weken bedroeg omdat deze kennelijk nog ergens besteld moest worden. Uiteindelijk heb ik in de winkel in Den Haag een andere pen uit moeten zoeken om toch op tijd de vulpen kado te kunnen geven.
Ik heb een bestelling gedaan, maar nog steeds niets vernomen wanneer het afgeleverd wordt. Het is een kado, maar ja nu niet meer op tijd helaas. Als het zo is dat het niet op voorraad is dat kan, maar laat het dan even weten.
15 okt 2023
bij de vulpotloden van CARAN d'ACHE fixpencil staan geen maten/lengtes en je kan niet aangeven welke kleur dop je wil bestellen. ook is de afwerking aan de onderzijde van het potlood [glad/gematteerd/o.d.] niet duidelijk.
8 okt 2023

Bestelling nog niet binnen

Ik heb mijn bestelling nog niet gekregen, dus kan er nog niets over zeggen. Er werd wel netjes van te voren contact opgenomen met mij dat er een week vertraging is ivm het bestellen van de producten
2 nov 2023
mijn bestelling is geannuleerd. ik wacht al een paar dagen op mijn geld. er werd een artikel verkocht maar het was niet voorradig. betere vermelding op de site zou welkom zijn.
Antwoord van Akkermandenhaag.nl
2 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij streven ernaar alle producten op voorraad te hebben, maar het komt inderdaad wel eens voor dat vanwege wisselende levertijden een product niet op voorraad is, onze excuses daarvoor! Wij hebben het bedrag gelijk gerestistueerd nadat wij u op de hoogte hebben gebracht dat het product niet op voorraad is. Het duurt een aantal dagen voordat het bedrag op uw rekening staat, daar hebben wij helaas geen invloed op. Ik verwacht dat het bedrag vandaag of morgen op uw rekening staat.
9 aug 2023
Doorgaans een uitstekende zaak. Professioneel. Deskundig. Accuraat. Laatste bestelling geannuleerd vanwege gedeeltelijke afwezigheid/onleverbaarheid van pendoosje.
24 dec 2023
Ordered a fountain pen. There was a subtle crack. Sad that they had not checked the pen before packing & dispatching.
1 jan 2024

Bestelde item bleek niet op voorraad

Bestelde item was niet op voorraad, terwijl het wel te bestellen was. Afhandeling in de winkel verliep moeizaam.
Foutieve adressering en verwarrende correspondentie daarover!
VC
V.P.M. C.
Purmerend
25 nov 2023
Een geleverde pen doet het niet. De pen is gele Lamy pen.