Akkermandenhaag.nl

676 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.724 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jan 2023
Akkermandenhaag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Overzichtelijke website, mooi assortiment en gewenste producten waren goed vindbaar. Prima levering en artikelen goed verpakt, zelfs in cadeaupapier :) Suggestie: deskundig advies over de do's en do'nts van vulpenonderhoud zou een mooie toevoeging zijn op de website. In de fysieke winkel is zulk advies ongetwijfeld beschikbaar, maar wie ervoor aangewezen is op google vindt teveel tegenstrijdige informatie om wijzer te worden ...

25 okt 2023
Op de website wordt geen levertijd van het artikel vermeld. Ook bij de bevestiging niet. Uiteindelijk heb ik zelf contact op moeten nemen om erachter te komen dat de levertijd enkele weken bedroeg omdat deze kennelijk nog ergens besteld moest worden. Uiteindelijk heb ik in de winkel in Den Haag een andere pen uit moeten zoeken om toch op tijd de vulpen kado te kunnen geven.
RS
Randolph S.
Den Haag, Niederlande

Beoordelingen voor Akkermandenhaag.nl

30 mrt 2024
De levering was snel en mijn pakketje was zeer goed verzorgd. Ietsje té goed naar mijn idee (je kunt nooit iedereen tevreden houden;) Wat mij betreft mogen jullie verpakken zonder de stickers en (vooral) de plastic strikjes. Die voegen voor mij nooit iets toe mijn zijn wel schadelijk. En anders een mooi touwtje ofzo? Met een klein kartonnen kaartje eraan? Ik hou van duurzaam.

Gelukkig bestaan er nog winkels, die zo zorgvuldig en stijlvol te werk gaan.

Ik had een penonderdeel nodig, die ik na 24 uur ontving in Gouden Enveloppe + een zeer gewaardeerd klein zakje met 3 Haagsche Hopjes. Gelukkig bestaan er nog winkels, die zo zorgvuldig en stijlvol te werk gaan. Ze houden wat mij betreft hun naam in ere, waarvoor dank. Mogelijk dat ik deze melding ervoor zorg dat ze dit altijd moeten blijven doen...

Klasse

Pakje kwam stipt op tijd.Bestelde items waren prachtig ingepakt zodat het extra mooie cadeaus werden. De bijgevoegde verrassing gaf me een goed humeur. Over de kwaliteit van het bestelde hoef ik niets toe te voegen, perfect.!
Het telefonisch contact was heel prettig en mijn bestelling kwam al netjes ingepakt als cadeautje. Dat was dan weer een cadeautje voor mij als besteller.
Het pakketje kwam snel binnen en de artikelen waren zelfs heel mooi ingepakt waardoor het een cadeautje was om uit te pakken :)
31 mrt 2024

Fijne zaak.

Goede Site. Makkelijk te bestellen. Snelle bezorging. Pré: bezorgd per brief i.p.v. (onnodig) pakketverzending
Snelle levering, goed verzorgd en met aandacht ingepakt. Leuk die drie Haagsche Hopjes erbij.

Top

Fijn bedrijf snel geleverd alleen de track and trace link in de email doet het niet goed.

Fijne webshop

Snelle levering en een prachtig assortiment te vinden op de website!

Aanrader!

Na e-mail contact kreeg ik een goed advies waarop de aankoop volgde.
Keurige en snelle afhandeling van mijn internet bestelling.

Zoals het hoort te zijn.

Zoals gewoonlijk, promte levering, service en de hopjes.
MJ
M. J.
Leiden NL
Goede communicatie. Vlotte verzending. Stevig verpakt.
Keurig verpakt en op tijd geleverd. Heel tevreden!
FB
Fred B.
Alphen aan den Rijn
14 apr 2024
Zoals beloofd tijdig ene de juiste producten
14 apr 2024
Goede service, komt bestelling meteen na
Liefdevol verpakt en goede communicatie
Altijd goed. Uiterste nette verzending.
Snel binnen en wat een mooi cadeau!!!!

Top!

Snel geleverd, fantastisch verzorgd.