Akkermandenhaag.nl

614 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.619 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jan. 2023
Akkermandenhaag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug. 2023
Wat mij sterk en positief opvalt is de persoonlijke aandacht die wordt besteed aan de klant. Als er iets aan de hand is wordt er echt de tijd genomen om samen de beste oplossing te vinden. Bij mijn bestelling was een onderdeel niet op voorraad. Hierover werd ik gebeld waarbij rustig verschillende oplossingen werden aangedragen. Nadat ik mijn keuze had gemaakt werd alles spoedig geregeld. De producten in het pakket waren allemaal mooi ingepakt, het was net een doos vol cadeautjes :) helaas was er een probleem met een van de producten. Daarover heb ik gebeld en het was weer een zeer vriendelijk gesprek waarbij echt naar me geluisterd werd en waarbij duidelijk was dat ze het probleem goed willen oplossen. Bij alle interacties die ik tot nu toe heb gehad voelt het echt alsof mijn tevredenheid centraal staat en dat ze echt de tijd nemen om mij zo goed mogelijk te helpen. Het is jammer dat niet alles meteen perfect kon gaan, maar de goede service maakt dat helemaal goed.

25 okt. 2023
Op de website wordt geen levertijd van het artikel vermeld. Ook bij de bevestiging niet. Uiteindelijk heb ik zelf contact op moeten nemen om erachter te komen dat de levertijd enkele weken bedroeg omdat deze kennelijk nog ergens besteld moest worden. Uiteindelijk heb ik in de winkel in Den Haag een andere pen uit moeten zoeken om toch op tijd de vulpen kado te kunnen geven.
RS
Randolph S.
Den Haag, Niederlande

Beoordelingen voor Akkermandenhaag.nl

Overzichtelijke website, mooi assortiment, prima levering

Overzichtelijke website, mooi assortiment en gewenste producten waren goed vindbaar. Prima levering en artikelen goed verpakt, zelfs in cadeaupapier :) Suggestie: deskundig advies over de do's en do'nts van vulpenonderhoud zou een mooie toevoeging zijn op de website. In de fysieke winkel is zulk advies ongetwijfeld beschikbaar, maar wie ervoor aangewezen is op google vindt teveel tegenstrijdige informatie om wijzer te worden ...
25 jan. 2024

Mijn online aankoop had ik snel nodig ...

Het betrof een online bestelling, die ik snel nodig had, omdat het een cadeau betrof dat ik op een bepaalde dag zou geven. Niet alleen ontving ik het ruim op tijd, maar ook was het mooi verpakt. Akkermans? Dat zijn professionals, die weten wat kwaliteit inhoudt.
PD
Al diverse keren artikelen besteld bij PW Akkerman Den Haag. Ben zeer tevreden. Altijd een snelle en correcte levering. Artikelen worden feestelijk verpakt, in een stevige doos, zodat ze ongeschonden aankomen. Complimenten voor het Team PW Akkerman Den Haag!
31 jan. 2024
heldere en vriendelijke uitleg bij telefonisch contact het ontvangen van de bestelde artikelen is een feestje - wat een aandacht wordt hier aan besteed . Grote klasse
26 jan. 2024
Heel mooi verpakt in cadeaupapier. Goed beschermd tegen evt beschadiging. Heel snel geleverd. Mooie, nette factuur.
De bestelling was wat later dan ik verwachtte verzonden. Maar het was erg leuk ingepakt. Daarom 5 sterren!
27 jan. 2024
Schade is prima verholpen binnen acceptabele tijd en opsturen en communicatie verliep goed.
29 jan. 2024
Snelle toezending van bestelde artikelen. Goed service bij vragen aan klantenservice
4 feb. 2024

Topbedrijf met grote liefde voor hun vak

Topbedrijf met grote liefde voor hun producten, hun vakmanschap en hun stijl.
2 feb. 2024
Snelle levering,mooi en verzorg ingepakt 🎁 was een echte plezier te ontvangen!
24 jan. 2024

Premium ervaring

Pen en inkt besteld, prachtig ingepakt! + een leuke verrassing bijgesloten.
2 feb. 2024
Netjes alles volgens afspraak prima geholpen en een dikke vette Pluim !!
Hebben alle vullingen voor schrijfpennen...en alles word keurig bezorgd
3 feb. 2024
Zo snel de bestelling ontvangen, mooi verpakt net 3 Haagse hopjes...
28 jan. 2024
Binnen 5 minuten al ontvangstbevestiging en melding van verzending
24 jan. 2024
Snelle verzending en prachtig ingepakt. Voelt als een waar kado!
JV
Jan V.
Middelburg
28 jan. 2024
Meg zorg behandeld en vriendelijke klantenservice, geweldig !!!
29 jan. 2024
Leuk de ingepakte Haagse hapjes en de leuk ingepakte inktpot
23 jan. 2024
Snelle levering, duidelijke website, groot assortiment
27 jan. 2024
Mooie producten van goede kwaliteit. Snelle service.