babyplus.nl- Logo - Beoordelingen

babyplus.nl

500 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.375 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jan 2022
babyplus.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Door mijn eigen fout een email gemist waarin werd gemeld dat de gekozen kleur niet verzonden kon worden en of ik dan een andere kleur wilde uitkiezen. Twee weken later belde ik, terwijl er net een herinneringsmail uitgegaan was. Heel vriendelijk ben ik te woord gestaan en na enkele dagen was mijn bestelling bezorgd! Fijne service!!

28 jul 2023
Eerste en laatste keer dat wij hier besteld hebben! Onze bestelling van 60€ was te min! Het was immers geen bestelling van 1000€ aldus de medewerker van Babyplus. Wij hadden op zondagmiddag meerdere producten besteld. Op vrijdag hadden wij nog niets vernomen van onze bestelling. Ik heb telefonisch contact opgenomen met de Babyplus. De medewerkster van Babyplus vertelde ons dat de bestelling niet verstuurd wordt omdat 1 product pas over twee tot drie weken geleverd zou kunnen worden. De medewerker vertelde dat verzendkosten voor de winkel 6,95€ per keer kosten en aangezien wij hadden maar voor 60€ besteld hadden (gratis verzending vanaf 50€) en geen 1000€ was dit niet interessant genoeg. Ik vertelde dat het kraamcadeaus waren en wij het prettig hadden gevonden om op de hoogte gebracht te worden aangezien de overige producten wel 1-4 werkdagen levertijd hebben. De medewerkster gaf aan dat als wij het niet wilde ontvangen, zij de bestelling met liefde wilde annuleren. Toen ik aangaf dat ik haar manier van communiceren erg jammer vond en niet had verwacht, gaf zij aan dat dit geen probleem was en ik de producten ook elders kon kopen. Pas toen ik uitlegde dat het kraamcadeaus namens onze dochter waren en het meisje van 10 jaar haar eigen geld had gebruikt en het voor haar wel 1000€ (!) voelde, kreeg de medewerkster medelijden. De medewerkster heeft overlegd en het product wat niet leverbaar was geannuleerd en de overige producten naar ons verstuurd. Deze hebben wij in goede orde ontvangen via DPD. Persoonlijk had ik mijn dochters geld niet naar deze winkel gebracht en had ik de producten liever elders aangeschaft. Voor mijn dochter en het feit dat het kraamcadeaus waren van uit haar heb ik het geaccepteerd.

Beoordelingen voor babyplus.nl

14 apr 2024
als een product vertraging heeft graag zelf laten wete
AP
Ann P.
Antwerpen
18 apr 2024
Duurt veels telang voordat je antwoord krijgt op je vraag en voordat je geholpen word. Ben al bijna 2 weken bezig met het retourneren van een product omdat ik de verkeerde kleur had ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar dat nummet klopt niet.
Ik werd niet op de hoogste gesteld van de langere leveringstijd. Heb uiteindelijk zelf maa een mailtje gestuurd waar mijn bestelling bleef

Bestelling laat lang op zich wachten

Bestelling zaterdag besteld, na drie dagen kon ik het ophalen. Bleek helemaal niet geleverd te zijn, moet dan anderhalve week wachten.
24 mrt 2024

Nooit meer babyplus!

1) Zorg voor een "vriendelijke " klantenservice 2) De bestelling uitpakken moet een feestje zijn, doe je de doos open ligt er een vies stoffige plasticzakje in een veel te grote doos gegooid... man man man.. ali express doet het nog netter. Nooit meer baby plus
28 jul 2023

Onze 60€ bestelling was te min voor Babyplus

29 mei 2023

Niet compleet en verkeerde adres

Ik had een complete set met accessoires besteld inclusief en voor de Trip Trap. Omdat ik 2 weken weg zou zijn had ik het afleveradres ingesteld zodat het kado bij mijn schoonzoon en dochter bezorgd zou worden. Helaas werd het pakket toch op mijn huisadres bezorgd (bij de buren 🙈) en bleek het later niet compleet te zijn. Na wat heen en weer mailen is het ontbrekende deel nagestuurd (en toen wel op het goede afleveradres) en was uiteindelijk alles goed, maar toch… het gedoe vond ik frustrerend.
21 jul 2023

Langere levertijd

Geven leuke kortingen, je moet alleen wel weken op je bestelling willen wachten (dat er een langere levertijd is, staat aangegeven). Zelf contact opgenomen bij het verstrijken van de levertermijn, netjes en vriendelijk antwoord gekregen met excuses voor het uitblijven van communicatie vanuit hun kant. Bestelling uiteindelijk na ruim 4 weken netjes ontvangen.
13 sep 2023
De reactie die ik kreeg tijdens een telefoongesprek, nadat ik al een paar mailtjes had gestuurd omdat mijn pakket nog steeds niet was bezorgd vond ik best ""zorgelijk" Ik moest me maar geen zorgen maken, als het niet werd bezorgd zou het een verzekeringskwestie worden.
10 mei 2023

Doos was beschadigd

De doos van een van de cadeautjes die ik had besteld was beschadigd alsof het al een keer open was gemaakt. Voor dat geld had ik wel meer verwacht.
12 mei 2023
Beste Dana, Wat jammer om dit van je te moeten vernemen. De verpakkingen van Liewood zijn erg kwetsbaar en vaak te slap om de inhoud goed te dragen. Hierdoor krijg je inderdaad dat het voorkomt dat de verpakking er als geopend uit ziet. Dit is ook de reden dat Liewood langzamerhand over gaat op nieuwe verpakkingen die steviger zijn. Erg vervelend dat dit is gebeurd. Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tim Baby Plus B.V.
8 mei 2023
Sneller leveren en met een goede leverancier DPD ik zelf vindt die service van DHL sneller en die komen afspraken na
12 mei 2023
Beste Sjaak, Bedankt voor uw beoordeling! En dank voor uw feedback. Wij zullen dit meenemen in onze half jaarlijkse evaluatie omtrent onze vervoerder DPD. Fijn dat u ons deze tip wilt meegeven. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Tim Baby Plus B.V.
30 sep 2023
19 mei 2023
Een onderdeel van de lamp was kapot. Zelf vervangen omdat dat minder moeite kost, maar wel jammer.
23 mei 2023
Beste Roxanne, Bedankt voor uw beoordeling! Wat jammer om dit van u te moeten vernemen. Ik ben wel blij om te horen dat u het zelf al hebt opgelost. Als u alsnog een oplossing wilt, kunt u ons altijd mailen via info@babyplus.nl. Dan gaan wij samen met de leverancier regelen dat het wordt opgelost voor u. Want een product moet gewoon goed zijn en dat was in dit geval de lamp niet. Met vriendelijke groet, Tim Baby Plus B.V.
10 jun 2023
Misschien een ander postorderbedrijf gebruiken, mijn bestelling is lang onderweg geweest. jammer!
Mijn pakket is nooit aangekomen. DPD kan me ook niet vertellen bij welk servicepunt het ligt.
Antwoord van babyplus.nl
Beste Ghislaine, Bedankt voor uw beoordeling! Wij hebben u per mail laten weten waar uw pakketje is geleverd. Door een vertraging in de statusupdate van uw track & trace link was het inderdaad niet helemaal duidelijk waar het pakket is geleverd. Wij hopen dan ook dat u uw pakketje zo snel mogelijk bij het doorgegeven pakketpunt kunt halen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tim Baby Plus B.V.
Pakketje niet ontvangen door dpd maar geeft bezorger geeft aan wel te hebben bezorgd.
Antwoord van babyplus.nl
Beste Najat, Bedankt voor uw beoordeling! Erg vervelend dat u helaas nog steeds uw pakketje niet hebt ontvangen van ons. Wij willen heel graag samen met onze pakketvervoerder en u een onderzoek starten, echter, daarvoor hebben wij uw hulp nodig en moet u wat formulieren invullen. Tot op heden hebben wij geen reactie meer van u gehad. We gaan er vanuit dat u het pakket uiteindelijk toch hebt gehad. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tim Baby Plus B.V.
6 jun 2023

Verzending

Geen verzendkosten berekenen voor iets wat door de brievenbus kan
11 mei 2023
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en de shop reageert niet.
12 mei 2023
Beste Chimène, wat jammer om dit van u te moeten vernemen. Wij hebben op dinsdag 9 mei een mail van u ontvangen en deze op 10 mei beantwoord. Echter, we hebben geen reactie meer van u ontvangen op onze vragen. Dus er is wel gereageerd. Ook is aangegeven dat het pakket bij u is afgeleverd volgens onze informatie. Wij hebben dit ook met u gedeeld in deze mail. Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd en zien anders uw reactie graag op ons mailtje van woensdag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tim Baby Plus B.V.