babyplus.nl- Logo - Beoordelingen

babyplus.nl

513 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.363 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jan 2022
babyplus.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Door mijn eigen fout een email gemist waarin werd gemeld dat de gekozen kleur niet verzonden kon worden en of ik dan een andere kleur wilde uitkiezen. Twee weken later belde ik, terwijl er net een herinneringsmail uitgegaan was. Heel vriendelijk ben ik te woord gestaan en na enkele dagen was mijn bestelling bezorgd! Fijne service!!

28 jul 2023
Eerste en laatste keer dat wij hier besteld hebben! Onze bestelling van 60€ was te min! Het was immers geen bestelling van 1000€ aldus de medewerker van Babyplus. Wij hadden op zondagmiddag meerdere producten besteld. Op vrijdag hadden wij nog niets vernomen van onze bestelling. Ik heb telefonisch contact opgenomen met de Babyplus. De medewerkster van Babyplus vertelde ons dat de bestelling niet verstuurd wordt omdat 1 product pas over twee tot drie weken geleverd zou kunnen worden. De medewerker vertelde dat verzendkosten voor de winkel 6,95€ per keer kosten en aangezien wij hadden maar voor 60€ besteld hadden (gratis verzending vanaf 50€) en geen 1000€ was dit niet interessant genoeg. Ik vertelde dat het kraamcadeaus waren en wij het prettig hadden gevonden om op de hoogte gebracht te worden aangezien de overige producten wel 1-4 werkdagen levertijd hebben. De medewerkster gaf aan dat als wij het niet wilde ontvangen, zij de bestelling met liefde wilde annuleren. Toen ik aangaf dat ik haar manier van communiceren erg jammer vond en niet had verwacht, gaf zij aan dat dit geen probleem was en ik de producten ook elders kon kopen. Pas toen ik uitlegde dat het kraamcadeaus namens onze dochter waren en het meisje van 10 jaar haar eigen geld had gebruikt en het voor haar wel 1000€ (!) voelde, kreeg de medewerkster medelijden. De medewerkster heeft overlegd en het product wat niet leverbaar was geannuleerd en de overige producten naar ons verstuurd. Deze hebben wij in goede orde ontvangen via DPD. Persoonlijk had ik mijn dochters geld niet naar deze winkel gebracht en had ik de producten liever elders aangeschaft. Voor mijn dochter en het feit dat het kraamcadeaus waren van uit haar heb ik het geaccepteerd.

Beoordelingen voor babyplus.nl

Beste prijs!

Tijdens me de “mama week” in het voorjaar een Bugaboo Fox5/Maxi-Cosi – Kinderwagen Bundel - Black/Midnight Black besteld. Nergens goedkoper! Ben naar een fysieke winkel gegaan van een concurrent en ze wilde niet eens het aanbod overnemen.
Snelle verzending en ontvangst. Producten erg leuk. Kwalitatief goed.
Super service en het feit dat je ook in delen kan betalen echt super
MV
Makkelijk te bestellen, bij vragen, krijg je netjes antwoord.
31 mrt 2024
Snelle levering, goed materiaal. Goede info ook over levering
Alles is ok 👌 Snelle verzending, product zonder gebreken.

Top shop

Mooie producten en snelle levering. Alles dik in orde.
Gemakkelijk te bestellen en snelle levering
Goede levering en een super mooi fietsje
Snelle levering en goed contact

Bugaboo reiswieg en kap

Goed geholpen aan de telefoon
Aardige planner en bezorger

Prima erbsring