Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
27 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Door mijn eigen fout een email gemist waarin werd gemeld dat de gekozen kleur niet verzonden kon worden en of ik dan een andere kleur wilde uitkiezen. Twee weken later belde ik, terwijl er net een herinneringsmail uitgegaan was. Heel vriendelijk ben ik te woord gestaan en na enkele dagen was mijn bestelling bezorgd! Fijne service!!
Eerste en laatste keer dat wij hier besteld hebben! Onze bestelling van 60€ was te min!
Het was immers geen bestelling van 1000€ aldus de medewerker van Babyplus.
Wij hadden op zondagmiddag meerdere producten besteld. Op vrijdag hadden wij nog niets vernomen van onze bestelling. Ik heb telefonisch contact opgenomen met de Babyplus. De medewerkster van Babyplus vertelde ons dat de bestelling niet verstuurd wordt omdat 1 product pas over twee tot drie weken geleverd zou kunnen worden. De medewerker vertelde dat verzendkosten voor de winkel 6,95€ per keer kosten en aangezien wij hadden maar voor 60€ besteld hadden (gratis verzending vanaf 50€) en geen 1000€ was dit niet interessant genoeg.
Ik vertelde dat het kraamcadeaus waren en wij het prettig hadden gevonden om op de hoogte gebracht te worden aangezien de overige producten wel 1-4 werkdagen levertijd hebben. De medewerkster gaf aan dat als wij het niet wilde ontvangen, zij de bestelling met liefde wilde annuleren. Toen ik aangaf dat ik haar manier van communiceren erg jammer vond en niet had verwacht, gaf zij aan dat dit geen probleem was en ik de producten ook elders kon kopen.
Pas toen ik uitlegde dat het kraamcadeaus namens onze dochter waren en het meisje van 10 jaar haar eigen geld had gebruikt en het voor haar wel 1000€ (!) voelde, kreeg de medewerkster medelijden. De medewerkster heeft overlegd en het product wat niet leverbaar was geannuleerd en de overige producten naar ons verstuurd. Deze hebben wij in goede orde ontvangen via DPD.
Persoonlijk had ik mijn dochters geld niet naar deze winkel gebracht en had ik de producten liever elders aangeschaft.
Voor mijn dochter en het feit dat het kraamcadeaus waren van uit haar heb ik het geaccepteerd.
Duurt veels telang voordat je antwoord krijgt op je vraag en voordat je geholpen word. Ben al bijna 2 weken bezig met het retourneren van een product omdat ik de verkeerde kleur had ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar dat nummet klopt niet.
Beoordeling melden
4 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik werd niet op de hoogste gesteld van de langere leveringstijd. Heb uiteindelijk zelf maa een mailtje gestuurd waar mijn bestelling bleef
Beoordeling melden
29 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Nooit meer babyplus!
1) Zorg voor een "vriendelijke " klantenservice
2) De bestelling uitpakken moet een feestje zijn, doe je de doos open ligt er een vies stoffige plasticzakje in een veel te grote doos gegooid... man man man.. ali express doet het nog netter.
Nooit meer baby plus
Beoordeling melden
28 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Onze 60€ bestelling was te min voor Babyplus
Eerste en laatste keer dat wij hier besteld hebben! Onze bestelling van 60€ was te min!
Het was immers geen bestelling van 1000€ aldus de medewerker van Babyplus.
Wij hadden op zondagmiddag meerdere producten besteld. Op vrijdag hadden wij nog niets vernomen van onze bestelling. Ik heb telefonisch contact opgenomen met de Babyplus. De medewerkster van Babyplus vertelde ons dat de bestelling niet verstuurd wordt omdat 1 product pas over twee tot drie weken geleverd zou kunnen worden. De medewerker vertelde dat verzendkosten voor de winkel 6,95€ per keer kosten en aangezien wij hadden maar voor 60€ besteld hadden (gratis verzending vanaf 50€) en geen 1000€ was dit niet interessant genoeg.
Ik vertelde dat het kraamcadeaus waren en wij het prettig hadden gevonden om op de hoogte gebracht te worden aangezien de overige producten wel 1-4 werkdagen levertijd hebben. De medewerkster gaf aan dat als wij het niet wilde ontvangen, zij de bestelling met liefde wilde annuleren. Toen ik aangaf dat ik haar manier van communiceren erg jammer vond en niet had verwacht, gaf zij aan dat dit geen probleem was en ik de producten ook elders kon kopen.
Pas toen ik uitlegde dat het kraamcadeaus namens onze dochter waren en het meisje van 10 jaar haar eigen geld had gebruikt en het voor haar wel 1000€ (!) voelde, kreeg de medewerkster medelijden. De medewerkster heeft overlegd en het product wat niet leverbaar was geannuleerd en de overige producten naar ons verstuurd. Deze hebben wij in goede orde ontvangen via DPD.
Persoonlijk had ik mijn dochters geld niet naar deze winkel gebracht en had ik de producten liever elders aangeschaft.
Voor mijn dochter en het feit dat het kraamcadeaus waren van uit haar heb ik het geaccepteerd.
Beoordeling melden
30 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
19 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket is nooit aangekomen. DPD kan me ook niet vertellen bij welk servicepunt het ligt.
Beoordeling melden
Antwoord van babyplus.nl
20 dec 2023
Beste Ghislaine,
Bedankt voor uw beoordeling!
Wij hebben u per mail laten weten waar uw pakketje is geleverd. Door een vertraging in de statusupdate van uw track & trace link was het inderdaad niet helemaal duidelijk waar het pakket is geleverd. Wij hopen dan ook dat u uw pakketje zo snel mogelijk bij het doorgegeven pakketpunt kunt halen.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Tim
Baby Plus B.V.
1 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Pakketje niet ontvangen door dpd maar geeft bezorger geeft aan wel te hebben bezorgd.
Beoordeling melden
Antwoord van babyplus.nl
20 dec 2023
Beste Najat,
Bedankt voor uw beoordeling!
Erg vervelend dat u helaas nog steeds uw pakketje niet hebt ontvangen van ons. Wij willen heel graag samen met onze pakketvervoerder en u een onderzoek starten, echter, daarvoor hebben wij uw hulp nodig en moet u wat formulieren invullen. Tot op heden hebben wij geen reactie meer van u gehad. We gaan er vanuit dat u het pakket uiteindelijk toch hebt gehad.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Tim
Baby Plus B.V.
11 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en de shop reageert niet.
Beoordeling melden
Antwoord van babyplus.nl
12 mei 2023
Beste Chimène, wat jammer om dit van u te moeten vernemen. Wij hebben op dinsdag 9 mei een mail van u ontvangen en deze op 10 mei beantwoord. Echter, we hebben geen reactie meer van u ontvangen op onze vragen. Dus er is wel gereageerd. Ook is aangegeven dat het pakket bij u is afgeleverd volgens onze informatie. Wij hebben dit ook met u gedeeld in deze mail.
Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd en zien anders uw reactie graag op ons mailtje van woensdag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Tim
Baby Plus B.V.
6 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Het pakket is nog steeds niet ontvangen…
Beoordeling melden
5 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Heb bijna 2 maanden gewacht
Beoordeling melden
17 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Levertijd veel te lang
Beoordeling melden
Antwoord van babyplus.nl
23 mei 2023
Beste Marc,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat jammer om dit van u te moeten vernemen. Het heeft inderdaad erg lang geduurd voordat u uw bestelling van ons hebt ontvangen, helaas bleek er behoorlijke vertraging te zitten vanuit de leverancier richting ons magazijn. Langer zelfs dan wij persoonlijk per mail aan u hadden bevestigd. Daar bieden wij onze welgemeende verontschuldigingen voor het ongemak. We hopen dat u alsnog blij bent met het product. Sorry voor het feit dat het zo lang heeft geduurd.
Met vriendelijke groet,
Tim
Baby Plus B.V.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.