babyplus.nl- Logo - Beoordelingen

babyplus.nl

489 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.386 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jan 2022
babyplus.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Door mijn eigen fout een email gemist waarin werd gemeld dat de gekozen kleur niet verzonden kon worden en of ik dan een andere kleur wilde uitkiezen. Twee weken later belde ik, terwijl er net een herinneringsmail uitgegaan was. Heel vriendelijk ben ik te woord gestaan en na enkele dagen was mijn bestelling bezorgd! Fijne service!!

28 jul 2023
Eerste en laatste keer dat wij hier besteld hebben! Onze bestelling van 60€ was te min! Het was immers geen bestelling van 1000€ aldus de medewerker van Babyplus. Wij hadden op zondagmiddag meerdere producten besteld. Op vrijdag hadden wij nog niets vernomen van onze bestelling. Ik heb telefonisch contact opgenomen met de Babyplus. De medewerkster van Babyplus vertelde ons dat de bestelling niet verstuurd wordt omdat 1 product pas over twee tot drie weken geleverd zou kunnen worden. De medewerker vertelde dat verzendkosten voor de winkel 6,95€ per keer kosten en aangezien wij hadden maar voor 60€ besteld hadden (gratis verzending vanaf 50€) en geen 1000€ was dit niet interessant genoeg. Ik vertelde dat het kraamcadeaus waren en wij het prettig hadden gevonden om op de hoogte gebracht te worden aangezien de overige producten wel 1-4 werkdagen levertijd hebben. De medewerkster gaf aan dat als wij het niet wilde ontvangen, zij de bestelling met liefde wilde annuleren. Toen ik aangaf dat ik haar manier van communiceren erg jammer vond en niet had verwacht, gaf zij aan dat dit geen probleem was en ik de producten ook elders kon kopen. Pas toen ik uitlegde dat het kraamcadeaus namens onze dochter waren en het meisje van 10 jaar haar eigen geld had gebruikt en het voor haar wel 1000€ (!) voelde, kreeg de medewerkster medelijden. De medewerkster heeft overlegd en het product wat niet leverbaar was geannuleerd en de overige producten naar ons verstuurd. Deze hebben wij in goede orde ontvangen via DPD. Persoonlijk had ik mijn dochters geld niet naar deze winkel gebracht en had ik de producten liever elders aangeschaft. Voor mijn dochter en het feit dat het kraamcadeaus waren van uit haar heb ik het geaccepteerd.

Beoordelingen voor babyplus.nl

Duidelijk en snel.
Snelle service
3 okt 2023
Ze houden rekening met je wensen en staan klaar om al je vragen te beantwoorden. Wij vroegen of we onze bugaboo wandelwagen bij hun konden bestellen en deze dan zelf wouden komen afhalen en betalen (dit na een onaangename gebeurtenis bij een andere webshop). Dat kon allemaal perfect! En het beste van al was dat ze zo vriendelijk waren om onze bugaboo donkey 5 twin in elkaar te zetten. Zo konden we zien of alle onderdelen er waren en alles klopte om ons een tripje België - Nederland nogmaals te voorkomen (Wat ik niet erg had gevonden want hun winkel is het bezoeken waard🥰). Wij zijn super blij met onze aankoop en gaan samen met onze tweeling van de wandelwagen genieten! Nogmaals bedankt BabyPlus!!
NS
Nathalie S.
Dordrecht
8 okt 2023

Babyplus is een zeer fijne en snelle webwinkel met groot assortiment

Babyplus is een heel fijne, duidelijke site met fijne, betrokken en snel reagerende medewerkers. Ze verkopen prachtige feel good spullen die de dagelijkse praktijk met kids leuker en gezelliger maken. Zoals de vrolijke, kleurige Done by Deer silicone serviezen, maar ook geweldige Modu blokken en zo veel meer. Geen goedkope prijsstunter spullen van middelmatige kwaliteit, maar echt waar voor je geld en spullen die lang meegaan. Ze hebben mooie acties en aanbiedingen. De site is uitnodigend en mijn bestellingen zijn steeds zsm toegezonden. Ik shop graag op deze website met groot assortiment. Ik heb er in de afgelopen maanden al een paar bestellingen geplaatst. Echt een aanrader deze webwinkel.
16 aug 2023
Beste, De UPPAbaby Cruz V2 Kinderwagen - Anthony is perfect. Daarentegen de levering met PostNL laat te wensen over. Terwijl er de ganse dag iemand op de zaak aanwezig was, hebben ze niet aangebeld. De bestelling werd in een ophaalpunt gedropt. Niet de eerste keer dat we deze slechte ervaring hebben met PostNL! Beter andere courierdienst kiezen. Vriendelijke groeten, Deshayes
7 sep 2023

Vriendelijke en snelle afhandeling van bestelling.

Vanwege vakantie was het belangerijk dat artikelen op tijd binnen waren. Één artikel was niet op tijd voorradig en heb ik kunnen annuleren, omdat bij een andere baby zaak het artikel wel tijdig geleverd kon worden. Zonder problemen annuleerde de klantenservice het artikel en had de volgende dag al geld retour. Toonden begrip en handelden vriendelijk.
28 jun 2023
At first i was doubting to buy here because of all the reviews saying it was bad. But i have ordered twice big and small products and the service was excellent, is not a scam store and i got what i ordered in less than 3 days and in perfect conditions. Also they have good discounts constantly so i will definitely keep buying here.
21 jul 2023

Nette beantwoording

Mijn product had nogal een lange levertijd, nadat ik hier over geïnformeerd had via de telefoon kreeg ik een nette mail wat de verwachtte levertijd zou zijn en als dat te lang duurde mocht ik het cancelen. Dus duidelijk en correct. De service is na 30 jaar nog steeds vriendelijk👍
14 jun 2023
Via mail een vraag gesteld over een artikel, kreeg zeer snel antwoord. Product zou 2 weken later weer verkrijgbaar zijn echter dezelfde dag ontving ik een mail dat het product klaar werd gemaakt voor levering. Binnen 2 dagen werd mijn bestelling bezorgd.
ES
Ellen S.
Brüssel
10 nov 2023

Beste klantenservice …

Nadat ik een online bestelling had geplaatst merkte ik dat mijn woonplaats niet juist was overgenomen. Ik had een e-mail gestuurd en gebeld en daar werd snel op gereageerd en aangepast zodat de bestelling correct en snel kon afgeleverd worden.
8 nov 2023

Ingepakt en wel met kaartje!

We bestelden een tas, tenminste ik voor mijn vrouw als cadeau. Nog een kleine opmerking erop, dat als het mogelijk was iets van een boodschap leuk zou zijn. Kregen we hem compleet ingepakt met een lintje en kaartje. Leuk en onverwacht:)!
13 jun 2023

Super! Helemaal blij!

Onze babykamer zou pas einde van juli leverbaar zijn maar deze staat al helemaal compleet boven. Ontzettend snelle service, maar ook heel fijn dat er zo snel een reactie per email komt als je een vraag hebt. Duidelijk en erg fijn.
Mega goed klanten contact. Een defect product ontvangen, heel snel en adequaat opgelost. Echt heel fijn dat het ook eens op zo’n prettige manier opgelost kan worden voor een klant. Complimenten! Ik ga zeker vaker hier bestellen.