Terschellinger- Logo - Beoordelingen

Terschellinger

986 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.502 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 apr 2022
Terschellinger voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik vind het moeilijk om verbeterpunten aan te geven. Wat me in het bijzonder opviel is dat van de bestelling tot de levering ging alles soepel op rolletjes. Bij elke stap in het proces ontving ik altijd een mail. Link om de levering te volgen deed het prima en de bezorger was binnen de aangegeven levertijd aan de deur. De kwaliteit van het product is niet alleen in het product zelf te vinden, waarmee ik heel blij mee ben, maar ook in alle facetten daaromheen. Naar mijn persoonlijke ervaringen zijn er weinig bedrijven die hoog scoren in kwaliteit leveren bij het totale pakket en klanttevredenheid weten te overtreffen. Bij jullie bedrijf is dit aardig gelukt, chapeau! Kortom, uitstekend en dik tevreden.

21 nov 2023
WAARSCHUWING: ALS JE NIET HET GEVOEL WIL HEBBEN DAT JE TUSSEN SCHAPEN SLAAPT, NIET KOPEN. Wij hebben de winter dekbed gekocht. Toen wij de verpakking opendeed, kwam een sterke schapen geur van het dekbed af. Na 2 weken luchten was de geur iets verminderd maar niet genoeg om elke avond onder te liggen zonder eraan te storen. Wij hebben de klantenservice erover benaderd om het dekbed te retourneren. Dat mocht niet omdat wij de hygiëne-zegel gebroken hadden. Maar zonder de hygiëne-zegel te breken en het dekbed uit de zak te halen, was het onmogelijk om de geur van het dekbed te ruiken. Wat mij ergert is dat Terschellinger geen goede waarschuwing geeft over de geur op hun website. De enige waarschuwing is een paar zinnen in een info documentje die bijgeleverd wordt: “Zoals elk nieuw product, heeft ook een dekbed een geurtje. De lichte, specifieke geur van het zojuist uitgepakte dekbed verdwijnt al snel.” Het was niet een lichte geur en verdween ook niet snel. Uiteindelijk hebben we het dekbed doorverkocht met een zwaar verlies. DUS WAARSCHUWING: ALS JE NIET HET GEVOEL WIL HEBBEN DAT JE TUSSEN SCHAPEN SLAAPT, NIET KOPEN.

Beoordelingen voor Terschellinger

Het gekochte is pas te zien/voelen na het verbreken van de sluiting. Eventueel terugzending is dan NIET MEER MOGELIJK!. Verkooptruc? Ook na herhaaldelijk opschuddden blijft het geheel nogal stijf. Je kunt het dekbed niet lekker wat om je heen slaan. Zelfs bij het gebruik van beide delen kreeg ik geen behaaglijk gevoel. JAMMER. MISKOOP DUS.
Slecht dat we het oude dekbed niet mee konden geven om te recyclen. Goed dat het op de juiste tijd bezorgd is..
Nog niet in gebruik,bezorging was snel
Wacht nog steeds op mijn bestelling!
i feel very disappointed that there is no warning about the smell. i was totally not aware that the smell is so intence. the whole appartment smells like sheep. i am not able to use the cover and not allowed to send it back couse its unpacked.

Kussen met wolvulling

Onduidelijk of kussen met wol bijgevuld kan worden. Omdat men wel navul sets van wol verkoopt ben ik ervan uitgegaan dat het kussen eventueel bijgevuld kan worden. Dit blijkt niet zo te zijn. Dat had wel duidelijker aangeven kunnen worden!
3 dec 2023
Wol is geen 100% wol
Heel erg sting
21 nov 2023

WAARSCHUWING: STERKE SCHAPEN GEUR

Het Terschellinger Eco Wollen hoofdkussen ontvangen. Met een mededeling dat de optie voor retourneren komt te vervallen als de verpakking wordt geopend. Na het openen ruik ik meteen de stallucht (mest/schaap). Maar die zou snel verdwijnen volgens de bijlage. Na 3 dagen luchten in de buitenlucht nog steeds dezelfde geur. Toch maar op gaan slapen. Maar na een week nog steeds die penetrante stank. En alles stinkt, het bed en de hele slaapkamer. Het kussen gewassen met wolwasmiddel met wolwas programma. Nog steeds dezelfde stank. Heb een mijn mail gestuurd naar de klantendienst, maar geen reactie ontvangen. Kussen nu in de kliko gegooid. Helemaal klaar mee. Zonde van mijn 35,- euro en de frustraties.

Wollen dekbed 600 gram m2??

Er stond bij dat het wollen dekbed 600 gram per m2 zou wegen. Ik had een synthetisch 4 jaargetijden dekbed, Zomer 200 gram m2 en Herfst 400 gram m2. Samen dus ook 600 gram m2. Dan zou je zeggen dat beiden even zwaar moeten zijn. Niet dus, het synthetisch dekbed is echt stukken zwaarder dan het wollen dekbed. Ik heb het koud gehad onder het wollen dekbed, dus mijn synthetische dekbed er maar weer opgelegd, die bevalt echt beter. Het kan dus ook niet meer retour, wat ik wel begrijp, maar toch is het jammer.
12 okt 2023
Mijn ervaring met de klanten service prima alleen de geur van de dekbedden is vreselijk. Ik heb ze net naar de stomerij gebracht. Ik heb het idee dat de wollen zonder wassen gebruikt zijn. Dat kan dan zo erg gaan ruiken. Ik ben bekend dat de wol met koud water goed gewassen moet worden goed drkgen daarna dekbedden vabmn maken. Het kan dan nog evengoed naar wol ruiken wat heel snel wegtrekt. Dit ruikt naar de schapenstal vreselijk
10 apr 2023

uitstekend product maar onduidelijke betalingsvoorwaarden

Ik heb een kussen gekocht, ik ben erg blij met de aankoop. Voor de aankoop heb ik gekozen voor betaling na ontvangst van het product. Later kreeg ik een betalingsbericht met een toeslag van bijna 5 euro voor incassokosten. Op de website stond niet vermeld dat kiezen voor betaling na levering extra kosten met zich mee zou brengen.
11 okt 2023
IK had verkeerd besteld, lig met een geblesseerde schouder, mak het dekbedopen en zie al dat ie te groot en te zwaar was. daarbij liet het oranje ringetje lo. nu kan ik niet mjn geld terugkrijgen?
Antwoord van Terschellinger
11 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Alle artikelen zitten inderdaad hygiënisch-verzegeld zodat u (en alle andere klanten) gegarandeerd zijn van een onbeslapen fabrieksnieuw kwaliteitsproduct. Daarom raden wij bij twijfel contact op te nemen óf de zending voor het verbreken te retourneren/te ruilen. Jammer om te vernemen dat deze garantie voor u een belemmering is geweest. Verder nogmaals bedankt voor uw beoordeling!
De prijs van de producten is hoog, de verzendingskosten zijn hoog en er wordt ingespeeld op het nemen van een verzekering voor de verzending. De verzending verliep wel heel snel
25 nov 2023
Bestelling niet ontvangen en nog steeds geen antwoord gekregen op mails.
15 mei 2023
De kussens zijn te plat en te prijzig
23 jun 2023
Koelte verneem ik helaas niet
9 nov 2023
Product ruikt naar schaap