Terschellinger- Logo - Beoordelingen

Terschellinger

1.250 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.949 beoordelingen in totaal

18 mei 2024
Jute onderlegger te smal Vraag over bestelling en ruilen is opgepakt. De uitleg over de smallere breedtemaat is prima. Zet deze bij de info op de website, dan krijg je daar geen gedoe over. Liever had ik beide onderleggers van jute omgeruild, maar ben akkoord gegaan met omruilen van de onderlegger die nog in de verpakking zit omdat ik verdere strijd hierover verspilde moeite vind. Maar ik blijf van mening dat jullie info 90×200 op de site bij aankoop onjuiste info is. 75×200 vind ik te veel afwijken. De reactie was binnen een week, maar kan sneller, het is tenslotte 2024. Als de maten meer realistisch op de website hadden gestaan, had ik de grotere maat genomen. Het zonder verdere kosten kunnen omruilen (van1 onderlegger ) is fijn.

21 nov 2023
WAARSCHUWING: ALS JE NIET HET GEVOEL WIL HEBBEN DAT JE TUSSEN SCHAPEN SLAAPT, NIET KOPEN. Wij hebben de winter dekbed gekocht. Toen wij de verpakking opendeed, kwam een sterke schapen geur van het dekbed af. Na 2 weken luchten was de geur iets verminderd maar niet genoeg om elke avond onder te liggen zonder eraan te storen. Wij hebben de klantenservice erover benaderd om het dekbed te retourneren. Dat mocht niet omdat wij de hygiëne-zegel gebroken hadden. Maar zonder de hygiëne-zegel te breken en het dekbed uit de zak te halen, was het onmogelijk om de geur van het dekbed te ruiken. Wat mij ergert is dat Terschellinger geen goede waarschuwing geeft over de geur op hun website. De enige waarschuwing is een paar zinnen in een info documentje die bijgeleverd wordt: “Zoals elk nieuw product, heeft ook een dekbed een geurtje. De lichte, specifieke geur van het zojuist uitgepakte dekbed verdwijnt al snel.” Het was niet een lichte geur en verdween ook niet snel. Uiteindelijk hebben we het dekbed doorverkocht met een zwaar verlies. DUS WAARSCHUWING: ALS JE NIET HET GEVOEL WIL HEBBEN DAT JE TUSSEN SCHAPEN SLAAPT, NIET KOPEN.

Beoordelingen voor Terschellinger

SS
9 jul 2024
toppers! goede kwaliteit, super service en waanzinnig snel geleverd, al is dat laatste niet prioritair voor mij , een dag of twee dagen langer is zeker geen ramp, maar dat wensen velen niet meer. gezien mijn artrose doet de warmte van wol zo een deugd dat het niet in woorden uit te drukken valt en zij zijn echt goed en nog relatief betaalbaar ook. zeer belangrijk.
10 jul 2024
Super om te vernemen dat u tevreden bent over onze heerlijke wollen slaapvachten. Fijn dat de warmte van de vacht helpt uw artrose te verlichten.
KT
Karin T.
Amstelveen

Mooie wollen slaapvacht

Na een jaar lekker slapen bestelde ik ook een slaapvacht voor mijn man. Die is weer prachtig en fluffy. Mijne is in dat jaar natuurlijk 'plat' geslapen. Ik voel wel dat het wat goeds doet voor mijn spieren en gewrichten. Heb minder klachten en herstel sneller. De verzending was supersnel!
1 jul 2024
Snelle levering en goed materiaal. Duidelijke uitleg bij verpakking over hygiëne en geur. Ligt heerlijk zacht en toch stevig. Geen last meer van nachtzweten. Wat beter kan is een beschrijving van hoe te gebruiken ( met of zonder laken? anders?) bij de geleverde producten.

Heerlijk zomerdekbed

De dunne deken is in dit seizoen perfect voor mij. Geeft voldoende druk en ik word er niet zweterig onder. De geur van schaap is heel licht, totaal niet hinderlijk, je weet immers waar de wol vandaan komt.
Antwoord van Terschellinger
Wat een mooie woorden die u met ons deelt. Fijn dat u zo tevreden bent over ons wollen zomerdekbed. We wensen u nog heel veel slaapgenot toe.
3 jul 2024
Kort maar krachtig ik slaap geweldig onder dit lichtgewicht dekbed heerlijk met deze plaknachten (we hebben er trouwens nog niet veel gekregen dit jaar maar kan nog komen )kan het iedereen aanraden
10 jul 2024
Wat fijn dat je de tijd genomen hebt om een positieve review te plaatsen
Geweldige kussen , was al lang op zoek naar een goed kussen ,de kussen van , Terschellinger zijn absoluut geweldig , hele goeie ligging, kan het een ieder aanbevelen 👍
Antwoord van Terschellinger
Wij vinden het erg fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent over ons heerlijke Eco kussen. Wij wensen u heel veel slaapplezier toe.
29 jun 2024
Fantastisch dekbed. Luchtig, waardoor de juiste temperatuur gegarandeerd is, zodat je comfortabel kunt slapen. En die geur van "hooi". Openbaring!
13 jul 2024

bamboo dekbed

Dat het bamboo dekbed zo ligt was. Helaas kan ik geen foto toesturen omdat het dekbed voor onze zoon yuri Was.....en die woont ergens anders.
GK
G. K.
Baarland
6 jul 2024
ik ben zeer tevreden, gebruik het onder het hoeslaken, als verzachter voor het liggen op een vrij harde matras.
12 jul 2024

goede kwaliteit en het ligt heerlijk

Dat ik het 's morgens had besteld en 's avonds werd het al bezorgd. Hele goede kwaliteit en het ligt heerlijk
28 jun 2024
Niet alléén omdat de order snel was afgewerkt, maar voorál het praktische advies dat daarbij gegeven werd!
28 jun 2024

Supersnelle levering, mooi product.

Supersnelle levering, vroeg in de ochtend besteld, in de avond al in huis. Mooi, Fijn, dun zomerdekbed
6 jul 2024
goede verzorgende verpakking. snel geleverd en slaapt geweldig!!! veel verdere successen grts. jcb
10 jul 2024
Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze mooie luxe Schaperie 4-seizoenendekbed en service . We wensen u nog heel veel slaapgenot toe.
27 jun 2024
Ondanks dat de bezorging niet aan kwam, hebben we hem nu binnen. Alleen nog niet ondergeslapen🤗
klantvriendelijk benaderd, fijne snelle en verzorgde verzending van een kwaliteitsproduct.
1 jul 2024
Het katoenen zomer dekbed is heerlijk wanneer je het s,nachts warm hebt.een aanrader.
1 jul 2024
Mooi product, goede website makkelijk te bestellen, goede feedback en vlotte levering
10 jul 2024
Bedankt voor het compliment. Wij wensen u heel veel slaapplezier toe!
7 jul 2024

Prima!

Hele fijne matras top ontvangen, bestelproces soepel verlopen. Heel tevreden!
10 jul 2024
Bedankt voor het compliment. Wij wensen u heel veel slaapplezier toe!
Zeer goede kwaliteit onderdelen. 16.00 uur besteld volgende dag geleverd. 5/5
7 jul 2024
Fijne webshop met mooie producten. Kwaliteit voor een goede prijs.