binqer.nl- Logo - Beoordelingen

binqer.nl
Beoordelingen:

244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.332 beoordelingen in totaal  

4,67
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
binqer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

5 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bij Binquer wordt daadwerkelijk gereageerd op een email, hoe is het mogelijk. En ook nog eens met een duidelijk antwoord, dat moet je toch ook 's meegemaakt hebben... Vervolgens is er strak op tijd geleverd. Kortom: prettig zakendoen. De bestelde afvalbak Simplehuman Butterfly 10 L is klein maar fijn. Echt klein, maar daardoor kan ie wel zo ongeveer overal staan. En echt fijn, de vlinderklepjes werken wonderbaarlijk. Snel en toch beheerst open, zeer gecontroleerd dicht. En dat alles geruisloos. Ik stond er verbluft naar te kijken. Het binnenemmertje kan eruit om de afvalzak te vervangen. Er worden 10 zakjes meegeleverd, maar die zijn vaag transparant. Zelf zullen wij die niet gauw kopen. Voor zo'n gevalletje is het behoorlijk aan de prijs, zou je zeggen, maar het is toch echt een prachtig ding. Voor wie kickt op kwaliteit is het z'n geld waard. We zijn er blij mee.

de meest kritische beoordeling

1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik bestelde enkele GFT-containers. Elke container had een geblutst en /of beschadigd deksel. Eén ging niet meer dicht en dat deksel was overal beschadigd en zo krom als een banaan. Toen ik hierover een berichtje stuurde kreeg ik laconiek een 'gebruiksaanwijzing' toegezonden hoe ik het deksel moest recht krijgen. Ik ben 75 en dit is de meest bizarre aankoop + reactie die ik ooit in mijn druk leven heb meegemaakt. Ik ben pas aan het revalideren na een bestralingstherapie om een heel agressieve en kwaadaardige kanker weg te krijgen, en om nu hier dit te moeten ondergaan is te bizar voor woorden.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor binqer.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(4)
(3)
(5)
Resetten
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Toevallig mailde ik u al vanmorgen. Ik vind de bijzaken van slechte kwaliteit, ze lekken direct door en zorgen alsnog voor een smeerboel
Beoordeling melden
Antwoord van binqer.nl
7 mrt 2024
Beste klant, Het voordeel én het nadeel van biozakken is dat ze vergaan. We adviseren dan ook om ze op een koele en droge plek te bewaren. Om warm afval te laten afkoelen en nat afval te laten uitlekken voordat je het in de biozak werpt. Na een paar dagen is het verstandig om de biozak te vervangen. Hopelijk heb je iets aan deze tips! Met vriendelijke groeten, Marjolijn Team Binqer
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling was op een ander adres afgezet en volgens de chauffeur en jullie bediende op het kantoor moest ik het daar gaan afhalen. na veel telefoneren en discussiëren is het toch op ons adres afgegeven. Dat vind ik geen manier van werken.
Beoordeling melden
Antwoord van binqer.nl
19 feb 2024
Beste klant, Het is vervelend dat onze vervoerspartner GLS de order eerst op het verkeerde adres heeft bezorgd. Onze excuses daarvoor. We hebben GLS daarop aangesproken en gelukkig hebben ze de goederen dezelfde dag nog op het juiste adres bezorgd. Met vriendelijke groeten, Marjolijn Team Binqer
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Punctuële levering / Product voldoet niet

Container werd punctueel geleverd. Voldoet echter niet aan de verwachtingen.
Beoordeling melden
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
tot op heden nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van binqer.nl
5 feb 2024
Beste klant, Goed dat je aangeeft dat je nog geen pakketje hebt ontvangen van ons. We gaan uitzoeken wat er mis is gegaan. Als er meer bekend is sturen we je persoonlijk een mailtje over deze order. Met vriendelijke groeten, Marjolijn Team Binqer
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Misleidende info over levering: dat het product dezelfde dag nog door julllie aan carrier bezorgd wordt biedt geen garantie op een snelle leveeing.
Beoordeling melden
Antwoord van binqer.nl
17 jan 2024
Beste klant, Vervelend dat het pakket later is geleverd dan verwacht. We hebben de zending dezelfde dag overgedragen aan onze partner GLS. Waarom het pakket nog niet geleverd is, is voor nu nog onbekend. We houden contact met GLS om het alsnog zo snel mogelijk geleverd te krijgen. Met vriendelijke groet, Marjolijn Team Binqer
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik bestelde enkele GFT-containers. Elke container had een geblutst en /of beschadigd deksel. Eén ging niet meer dicht en dat deksel was overal beschadigd en zo krom als een banaan. Toen ik hierover een berichtje stuurde kreeg ik laconiek een 'gebruiksaanwijzing' toegezonden hoe ik het deksel moest recht krijgen. Ik ben 75 en dit is de meest bizarre aankoop + reactie die ik ooit in mijn druk leven heb meegemaakt. Ik ben pas aan het revalideren na een bestralingstherapie om een heel agressieve en kwaadaardige kanker weg te krijgen, en om nu hier dit te moeten ondergaan is te bizar voor woorden.
Beoordeling melden
Antwoord van binqer.nl
4 dec 2023
Beste klant, Jammer om te horen dat u niet tevreden bent met het ontvangen product. Ik heb u een persoonlijk bericht gestuurd. Met vriendelijke groeten, Marjolijn Team Binqer
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Helaas tot twee maal toe later bezorgd als je beloftes doet moet je ze nakomen als wij zelf bezorgen doen we dat op de afgesproken tijd en dag en niet een excuus van helaas ook de bezorgers maken hier een potje van en dan ook nog de bezorg kosten voor een pakketje van twee plugjes die in de brievenbus past een bus laten rijden dat is ook in deze tijd van klimaat en opinie van alle busjes in de straat gewoon jammer dit was de laatste keer
Beoordeling melden
Antwoord van binqer.nl
10 okt 2023
Beste klant, Vervelend om te horen dat het pakketje later is bezorgd dan je had gehoopt. We hebben het pakketje op dezelfde dag nog overgedragen aan onze bezorgpartner GLS. Vervolgens bezorgt GLS het pakket gewoonlijk binnen 24 uur na ontvangst. Helaas is dat deze keer niet gelukt. Ik ga intern overleggen of we voor brievenbuspakketjes in de toekomst wellicht een andere bezorgmethode kunnen kiezen. Met vriendelijke groeten, Marjolijn Team Binqer
5 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er wordt gezegd dat er binnen een werkdag wordt geleverd, maar dat is niet de praktijk. Daar reken je dan wel op met de je planning. Jullie kunnen verbeteren door het afgeven van een levertijd die overeenkomt met de werkelijkheid
Beoordeling melden
Antwoord van binqer.nl
8 aug 2023
Beste klant, Vervelend dat de bestelling niet is geleverd wanneer je dit had verwacht. Bestellingen die worden geplaatst voor 16:00 verzenden wij op dezelfde dag. Vanwege de vakantieperiode heeft onze vervoerder tijdelijk een lagere personeelsbezetting. Het kan gebeuren dat de levertijd daardoor langer is dan je normaal van ons gewend bent. Met vriendelijke groeten, Marjolijn Team Binqer
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is nog steeds niet bezorgd! Volgens trac en trace staat men container in een Belgisch depot.
Beoordeling melden
Antwoord van binqer.nl
14 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Vorige week woensdag hebben we de container naar je opgestuurd via onze partner GLS. Deze had inmiddels bezorgd moeten zijn bij jou. Waarom dit nog niet is gebeurd weten we niet maar we zien gelukkig wel dat de bezorging vandaag op de planning staat. Zou je contact met ons willen opnemen als je aan het einde van de dag nog steeds niks hebt ontvangen? Dit kan via info@binqer.nl of 0031 - 85 0775777. Met vriendelijke groeten, Marjolijn Team Binqer
22 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling was verkeerd en we moesten zelf bellen en laten onderzoeken met aangetoonde foto's.
Beoordeling melden
28 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb betaald maar geen bak gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van binqer.nl
30 okt 2023
Beste klant, Goed dat je aangeeft dat je nog niks hebt ontvangen van ons. Bij jouw bestelling van een afvalcontainer bij Binqer heb je aangegeven dat je deze liever zelf komt ophalen. De container staat nog steeds voor je klaar op ons adres: Loopkantstraat 14a te Uden. We kunnen de container eventueel ook voor je opsturen. Dan kan je het beste contact opnemen met ons via 085-0775777 of info@binqer.nl betreft de verzendkosten. Met vriendelijke groet, Marjolijn Team Binqer
1 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op tijd leveren niet de volgende dag
Beoordeling melden
Antwoord van binqer.nl
8 aug 2023
Beste klant, Goed om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe product(en). Het is jammer dat ze later zijn geleverd dan je had verwacht. Bestellingen voor 16:00 worden dezelfde dag nog door ons verzonden. Vanwege de vakantieperiode heeft onze vervoerder tijdelijk een lagere personeelsbezetting. Het kan voorkomen dat de levertijd iets langer is dan je normaal van ons gewend bent. Met vriendelijke groeten, Marjolijn Team Binqer