Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
15 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Bij eerdere zoekresultaten staat dat jullie verzenden vanaf een order van €25,-.
In de winkelwagen zag ik pas vanaf €30.
Ik vind de orderonvang vrij hoog als je het gratis wil laten verzenden.
https://www.google.com/search?q=de+zaden+verzendkosten&rlz=1C1EJFA_enNL717NL717&oq=de+zaden+verzendkosten&aqs=chrome..69i57j0i546l2j0i546i649.37047j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8
we mogen van onze werkgever elk jaar voor 50 euro bij De Zaden bestellen. Voorheen was het assortiment veel groter en bij deze bestelling had ik verschillende artikelen willen bestellen die niet leverbaar waren helaas
Beste Davy,
Jammer dat je je keuze niet hebt kunnen maken met je cadeaubon. We hebben de keuze uit meer dan 4000 producten. Wanneer dit niet genoeg is houdt het voor ons ook op.
Succes met verder zoeken.
Team DeZaden
27 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Besteld en niet beschikbaar
Fritteleria besteld en betaald en vervolgens het bericht dat het niet beschikbaar is.
Wel vervangend aanbod gekregen maar toch niet fijn
Beoordeling melden
Antwoord van dezaden.nl
27 nov 2023
Goedemiddag,
We zitten aan het eind van het bloembollenseizoen waardoor en producten niet meer verkoopbaar zijn. Wij controleren altijd of de kwaliteit nog naar behoren is en hierdoor kan het zijn dat een product wat u besteld niet word uitgeleverd. We begrijpen dat dit voor u heel vervelend is maar kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. We raden u aan om bloembollen in september aan te schaffen dit is het moment dat alles ruimschoots fris en fruitig op voorraad ligt.
Ik zie dat mijn collega u een passend vervangend artikel en extra korting heeft gegeven om het te compenseren. We vinden het jammer dat dit voor u helaas niet naar tevredenheid is geweest.
Met vriendelijke groet,
Team DeZaden
8 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
kwaliteit
Beoordeling melden
Antwoord van dezaden.nl
7 nov 2023
Zou u ons kunnen voorzien van iets meer informatie waardoor wij het kunnen aanpassen?
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.