dezaden.nl- Logo - Beoordelingen

dezaden.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6-11-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
dezaden.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij dezaden.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6-11-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor dezaden.nl

1.069 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Eigenlijk was ik heel blij verrast! Goede service snel verstuurd en nog een mooie zadencataligus, tips met zaaien doe je zelf en een zakje zonnebloem zaadjes cadeau! Wat kan er dan nog beter zou je zeggen? Nu het kostte mij erg veel moeite om mijn twee pakjes op hetzelfde afhaal adres te krijgen. Je moet je postcode invullen en het systeem kiest dan voor je. Waarschijnlijk zit ik precies tussen twee punten in en ging het daardoor heel moeilijk. Maar zou zoveel fijner zijn als je zelf een afhaalpunt zou kunnen selecteren. Ook omdat je soms in een ander deel van de stad bent en niet vanaf je eigen adres vertrekt. Nu beslist het systeem voor je en dat is niet fijn!

Website toonde bij 1 artikel drie verschillende modellen potjes, heb contact opgenomen via mail welke ik nu precies zou krijgen, want ik wilde 1 specifieke soort hebben van die 3 en die zou ik ik inderdaad krijgen.... helaas het waren alsnog de verkeerde potjes, wederom contact gehad en de goede zouden nagestuurd worden. Helaas weer dezelfde ontvangen. Ben niet enthousiast. Jammer. Irene van Olden

Beoordelingen voor dezaden.nl

Al jaren koop ik mijn zaadjes op Dezaden.nl. Als tegen het einde van het jaar hun catalogus op de mat valt, krijg ik direct tuin kriebels en begin ik met plannen maken. Ieder jaar is het assortiment weer uitgebreid. Leuk, want ik hou van experimenteren. Ik krijg mijn bestelling altijd op tijd en zeer zorgvuldig verpakt. Altijd met leuke attentie erbij, ik word er blij van.
Na aangegeven te hebben dat er producten miste en het pakket onderweg beschadigd was door het vervoersbedrijf kreeg ik een super vriendelijke medewerkster aan de lijn die direct de “verloren” producten kosteloos na stuurde top service
Zeer snelle bezorging. Helaas was er iets gebroken tijdens de zending. 1 Telefoontje en ik kreeg meteen nieuwe de volgende dag. Deze service zie je zelden! Verder goede producten ook biologisch, heel fijn!
Snel verzonden, goed verpakt. Gratis zaden bij de bestelling gekregen. 1 zakje zaden van de bestelling heeft een relatief korte houdbaarheidsdatum. Vermoedelijk wat oudere voorraad.
De enige leverancier in NL van Centaurea, Korenbloem Black Ball tegen een redelijke prijs en degelijke verpakking als brievenbuspost. Dit maakt de totaalprijs ook redelijk.
1e x geen zakje in de verpakking. Na een telefoontje snel opgelost. 2 e zending ( met extra zakje bijenmengsel) wel in orde
Snelle levering. Wat beter kan is de verpakking. De factuur/afleverbon hing half uit het plastic beschermvakje.
Snel geleverd, mooie producten. Nu al fan van Vigoroot. Leuk cadeautje in de vorm van bijenbloemen. Tx!
Zaadjes / bloemetjes komen pas volgend jaar op dus daar kan ik niks over zeggen maar snel geleverd
Mooi op tijd in huis, mijn collega's vonden de zakjes vergeet me nietjes een leuk cadeautje.
Zeel snelle snelle levering, telefonisch ook goed bereikbaar en ter zake kundig.
Fijn dat er online bestelling en levering is voor kleine producten
Een snelle en keurige verzending. Voor mij geen verbeterpunten .
Twas gewoon gezellig om te neuzen in mijn eigen bestelling😃
Duidelijke website, snelle levering en gratis bloemenzaad.
Vlug bezorgd en een kleine verrassing, altijd leuk toch
Prima verpakking, onbeschadigd en op tijd bezorgd.
van R. H.
Snelle levering, goede service, goede producten
Leuke winkel en goede en vriendelijke service!
Prima site en de bestelling was vlug geleverd