&MOSS tuinmeubelen- Logo - Beoordelingen

&MOSS tuinmeubelen

8 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden168 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor &MOSS tuinmeubelen

3 jun 2024

Prima service

Mooie tuinset gekocht. Deze werd bezorgd en zorgvuldig voor ons uitgepakt. Toen bleek het voetenbankje beschadigd. Dit werd direct mee teruggenomen en binnen een week hadden wij een nieuw voetenbankje. Mooie materialen en prima service!
24 mei 2024

Mooi Bedrijf

Fantastisch geholpen met het maken van onze keuze voor een mooie tuinmeubel zet! Heel erg vriendelijk en veel geduld.
6 jun 2024

Tuinset

Mooie producten en goed geholpen door Herman in de showroom. Set met 10 dagen geleverd.
Uitstekende service
29 apr 2024

Wederom erg goed geslaagd !!!

Als aanvulling op eerder gekochte tuinmeubelen bij &Moss een prachtig buitenkleed als verder aankleding. Geweldig advies en erg blij mee.
25 apr 2024
Goed advies, keurige en stipte levering. Absoluut aan te raden!
17 apr 2024
Persoonlijke en goede service. We zijn heel erg blij met onze tuinmeubelen.
25 feb 2024
Snelle bezorging én persoonlijk. Fijn, dat er ook tweedekans artikelen zijn. Goede kwaliteit voor een leuk(ere) prijs.
4 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

We zijn klantvriendelijk te woord gestaan in de prachtige showroom, hadden heel snel onze keuze gemaakt en genieten nu enorm van onze prachtige lounge en low diningset, het draagt bij aan extra meerwaarde voor onze woning !
30 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Geweldig goede service

Heel blij met de mooie tuinbank. Zeer goed en persoonlijk advies en duidelijk contact over de levering.