&MOSS tuinmeubelen- Logo - Beoordelingen

&MOSS tuinmeubelen

4 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden164 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 okt 2023
&MOSS tuinmeubelen voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor &MOSS tuinmeubelen

1 dag geleden

Wederom erg goed geslaagd !!!

Als aanvulling op eerder gekochte tuinmeubelen bij &Moss een prachtig buitenkleed als verder aankleding. Geweldig advies en erg blij mee.
17 apr 2024
Persoonlijke en goede service. We zijn heel erg blij met onze tuinmeubelen.
Goed advies, keurige en stipte levering. Absoluut aan te raden!
Snelle bezorging én persoonlijk. Fijn, dat er ook tweedekans artikelen zijn. Goede kwaliteit voor een leuk(ere) prijs.
Geïmporteerde beoordeling

Men houdt zich hier aan afspraken. Hele fijne service!

Na een kort no-nonsense gesprek in de showroom kwam ik tot mijn aankoop van een fraaie zwarte tuinparasol. De prijs was duidelijk, de levertijd en de manier van afleveren idem. Alles verliep daarna geheel naar wens. Een bescheiden bezorger zorgde voor de installatie van mijn nieuwe aanwinst. Plaatje! Aanbevolen op alle fronten dus!
12 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling

Prachtige tuinset en geweldige service !!!

Bij &Moss een prachtige tuinset gekocht en mooi op tijd geleverd. De keuze en de adviezen in de showroom waren deskundig en vriendelijk. De bezorging flexibel op een moment dat het ons paste en alles keurig neergezet en alle verpakkingsmaterialen meegenomen. We zijn er heel erg blij mee !!!
4 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

We zijn klantvriendelijk te woord gestaan in de prachtige showroom, hadden heel snel onze keuze gemaakt en genieten nu enorm van onze prachtige lounge en low diningset, het draagt bij aan extra meerwaarde voor onze woning !
3 jun 2023

Zeer goede ervaring met &MOSS

Wij zijn erg tevreden over de manier waarop wij geholpen zijn; snelle duidelijke communicatie en levering. Onder de indruk van de prachtige showroom, lekkere koffie! Wij komen vast nog eens terug!
2 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goed telefonisch advies, snelle levering en prachtige loungeset

Zeer tevreden! Telefonisch zeer goed advies ontvangen van Thea. Opvolging nadien was erg goed en levering snel en netjes. De loungeset is ook prachtig en staat perfect.
2 jun 2023

Top

Een heel mooi, degelijk product. Dat correct en precies op de afgesproken tijd geleverd werd, door een uiterst correcte en vriendelijke meneer.
30 jul 2023

Geweldig goede service

Heel blij met de mooie tuinbank. Zeer goed en persoonlijk advies en duidelijk contact over de levering.
9 mei 2023

Value for money!