&MOSS tuinmeubelen- Logo - Beoordelingen

&MOSS tuinmeubelen

11 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden171 beoordelingen in totaal

3 jun 2024
Mooie tuinset gekocht. Deze werd bezorgd en zorgvuldig voor ons uitgepakt. Toen bleek het voetenbankje beschadigd. Dit werd direct mee teruggenomen en binnen een week hadden wij een nieuw voetenbankje. Mooie materialen en prima service!

Helaas zijn de prachtig ontworpen meubels van belabberde kwaliteit. Wij hebben een low-dining set, twee ligbedden en twee stoelen besteld. Al na 10 dagen sprongen de gelijmde planken van de tafel open. Bij een van de twee stoelen was dit na 18 dagen. Nu 1 jaar later is het niet meer om aan te zien. Letterlijk alle verbindingen springen open van de tafel. Na hier melding van gemaakt te hebben is de stoel netjes omgeruild. Deze heeft nu 1 jaar later hetzelfde probleem en springt weer open, je kan er gewoon doorheen kijken (de foto is van de 1e stoel die omgeruild is). Bij het ligbed is er ondertussen ook een opvulstuk uitgevallen. Voor de tafel kwamen ze vrij vlot met een vervangende tafel. Deze tafel had echter zeer slordig verlijmde poten waarvan zelfs de helft van 1 poot langer was dan de andere helft. Deze tafel is toen samen met de eerste tafel mee teruggenomen om deze te repareren. In het voorjaar, na het verwijderen van het geventileerde doek, waren alle naden weer open gesprongen en waren overal lijmvlekken zichtbaar. Voor het lijmen is er niet afgeplakt of na geschuurd. Na hier melding van gemaakt kwamen ze weer vrij vlot met tafel nummer 3. Deze was nog erger dan tafel nummer 2. Ditmaal waren niet alle planken van het blad even lang en niet haaks afgezaagd. Tevens stond de poot niet haaks op het blad. Deze is snel weer ingepakt. Het is duidelijk dat het ze niet lukt een tafel / meubels te leveren die bij dit prijsniveau hoort. Daarom heb ik ze gevraagd alsnog een goede tafel te leveren voor de 4e keer om ons geld terug te geven. Dit was niet bespreekbaar. Opeens hoort dit bij het product en is dit “natuurlijk” ipv een ontwerp / productiefout. De tafel ziet er niet meer uit een wijnglas blijft nog net op de bolle planken staan. Ondertussen hebben ze de garantievoorwaarden aangepast en een hele info pagina gemaakt over wat ze bij &Moss normaal vinden, ik citeer: “Scheuren in het hout kun je opvullen met een houtvuller….. Na verloop van tijd kan de vuller verdwijnen en kunnen de naden weer open gaan staan.” Zet dat maar op een bordje naast je meubels en informeer de klant juist: “Na 10 dagen kunt u zelf aan de slag met houtvuller om deze elke paar weken opnieuw aan te brengen”. Wij zitten nu met een set van 14.000 euro waarvan 2/3 voor je ogen composteert door alle rot die door de kieren ontstaat. Wel handig als je wilt kaarten met veel vrienden en je kat. Ze laten het tot ieders verlies op een rechtszaak aankomen. Triest.

Beoordelingen voor &MOSS tuinmeubelen

6 jul 2024
Super snelle en persoonlijke service! Wij hadden op stel en sprong een tuinset nodig voor een tuin feestje. Binnen 24 uur is de set geleverd en in elkaar gezet. Wij komen zeker nog eens (online) bij jullie winkelen! Fenna & Barry
12 jul 2024

Too tuintafel

Hele fijne hulp bij maken van een keuze. Ook de snelle levering was goed geregeld. En dan een geweldige tuintafel, nu nog mooi weer!

Slechte kwaliteit meubels voor het geld - Geen oplossing

Antwoord van &MOSS tuinmeubelen
Beste Menno, Wij betreuren het zeer dat we samen geen bevredigende oplossing hebben kunnen vinden. Hetgeen u schrijft is echter pertinent onjuist. We hebben herhaaldelijk geprobeerd een passende oplossing te bieden, maar helaas konden deze allen niet aan uw verwachtingen voldoen. Vorig jaar hebben we naar aanleiding van de foto’s uw stoel gerepareerd. Voor zover ons bekend, is deze nog steeds in goede staat. Het inzetstukje van het ligbed hebben wij aangeboden om onder garantie te herstellen. Hier bent u tot op heden niet op ingegaan. De optische effecten op de tafel vallen niet binnen de garantie, aangezien haarscheuren en openstaande lijmverbindingen inherent zijn aan het materiaal hout dat gaat 'werken' door temperatuur- en weersomstandigheden. Dit heeft echter geen negatief effect op de levensduur en het gebruik van houten buitentafels, iets wat wij u meerdere malen, ook al vóór de koop, hebben uitgelegd. Desondanks hebben wij uit coulance op uw verzoek de scheurtjes en openstaande naden kosteloos gevuld, waarbij we u van tevoren hebben gewezen op de mogelijke (optische) risico’s van dit proces. Ook zijn wij uit coulance tot twee keer naar u toegekomen met een andere tafel. Deze wilden wij, ondanks dat dit buiten de garantie valt en met de waarschuwing dat ook deze tafels gaan 'werken', kosteloos voor uw tafel omruilen, maar ook dit voldeed niet aan uw wensen. Tijdens het recentste bezoek heeft u zich zeer onredelijk gedragen tegenover onze bezorgers door diverse bedreigingen te uiten. De foto’s die u toont zijn van een nog niet volledig gemonteerde tafel. Tot onze grote teleurstelling zien wij op dit moment dan ook geen manier meer om de zaak naar uw wensen op te lossen. Mocht u desondanks contact op willen nemen, zijn wij uiteraard bereikbaar. Met vriendelijke groet, Team &MOSS
3 jun 2024

Prima service

6 jun 2024

Tuinset

Mooie producten en goed geholpen door Herman in de showroom. Set met 10 dagen geleverd.
10 jun 2024
Uitstekende service
29 apr 2024

Wederom erg goed geslaagd !!!

Als aanvulling op eerder gekochte tuinmeubelen bij &Moss een prachtig buitenkleed als verder aankleding. Geweldig advies en erg blij mee.
24 mei 2024

Mooi Bedrijf

Fantastisch geholpen met het maken van onze keuze voor een mooie tuinmeubel zet! Heel erg vriendelijk en veel geduld.
17 apr 2024
Persoonlijke en goede service. We zijn heel erg blij met onze tuinmeubelen.
25 apr 2024
Goed advies, keurige en stipte levering. Absoluut aan te raden!
Snelle bezorging én persoonlijk. Fijn, dat er ook tweedekans artikelen zijn. Goede kwaliteit voor een leuk(ere) prijs.
30 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Geweldig goede service

Heel blij met de mooie tuinbank. Zeer goed en persoonlijk advies en duidelijk contact over de levering.